 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wheel lock i inne zgrzyty w dyfrze z przodu |
Autor |
Wiadomość |
Bara
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2000
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 19 Mar 2018 Posty: 3 Skąd: Sandnessjøen
|
Wysłany: 19-03-2018, 10:01 Wheel lock i inne zgrzyty w dyfrze z przodu
|
|
|
Witam Serdecznie,
Ostatnio stałem się posiadaczem L200 z 2000 roku. Auto kupione za psie pieniadze, ale za to z jedna wada która uważam ze nie jest taka straszna jak norweski mechanik straszył poprzedniego właściciela.
Auto podczas jazdy (tylko i wyłącznie) 2H, generuje podczas skrętów w lewo dźwięki podobne do wbijania biegów bez sprzęgła. Z warsztatu dostałem wiadomość ze cos dzieje się z przednim dyfrem i musi zostać Cały wymieniony. Jako iż nauczony ze norweski mechanik tylko czeka na wymianę całego auta zacząłem diagnozę mostu przedniego i potrzebuje spytac was o kilka spraw.
Podejrzewam ze problemem jest mimowolne załączenie się napędu na 4 podczas 2h z powodu braku ciśnienia ( Napęd na 4 działa idealne)
1. Czy ktoś otwierał akuator w środku? Czy to jest jakaś membrana gumowa z bolcem?
2. Jak poznać czy mogę w nim załączać napęd na 4 podczas jazdy?
3. Czy ktoś kiedyś mierzył podcisnienie, jakie idzie do akuzatora?
4. Podczas 2H świeci sie ciągle Wheel Lock. Gasnie, dopiero kiedy drążek jest w pozycji pomiędzy 4H a 4L. Jakies pomysly?
5. Który sensor odpowiada za sygnał Wheel Lock. Z tego co zdiagnozowałem to "Free wheel engange switch" odpowiada za wyświetlanie zielonych kol na zegarach.
6. Jak to jest z tymi Wężykami do akuatora. Czy ma działać tylko jeden wężyk podczas jednego napędu, czy są sytuacje, kiedy obydwa działają?
[ Dodano: 28-05-2018, 08:35 ]
W sumie nikt mi nie pomógł wiec zostawiam dla potomnych jak by ktoś kiedyś miał podobny problem. Zgrzyty tak jak sadziłem nie pochodziły z dyfra przedniego, lecz z osi przegubu lewego który stracił polowe zębów. W związku z tym iż auto nie ma blokady mostów przy zalaczeniu napędu na 4, cala moc ze skrzyni szla na kolo które się slizga czyli w moim wypadku to bez zębów... i ot cala historia. A co do moich pytań może kogoś to zainteresuje. Aktuator to membrana która jest zasysana przez podciśnienia sterujące wałkiem załączania napędu na 4 kola. Ciśnienie w systemie to ok 0,6 Bar'a. Świecący Wheel lock na 2h oznacza dziury w systemie u mnie był na wężu przy zbiorniku ciśnienia. Wheel lock nie zgaśnie ci kiedy przełączysz napęd z 4H na 2H. Auto musi być wyłączone (tak sobie mitsubishi wymyśliło), bo wentyle nie działają w 2ga stronę. |
|
|
|
 |
|
|