Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ciśnienie kompresji w cylindrach
Autor Wiadomość
mleki 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 2 3.0 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 22
Skąd: Canterbury
Wysłany: 22-03-2018, 17:15   Ciśnienie kompresji w cylindrach

Witam , przeszukałem wszystko i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi , mianowicie chcę sprawdzić owe ciśnienie tylko nie wiem co odłączyć ani też pewnie w którym miejscu się to będzie znajdować , chodzi mi o zasilanie paliwem bo chyba lepiej żeby podczas pomiaru nie podawało paliwa ? A może bez różnicy ? Sport 2.5 2003 , anglik.
Dziękuję

[ Dodano: 23-03-2018, 08:38 ]
Naprawdę nikt ? :?
_________________
...życie zaczyna się po czterdziestce...ponoć
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 23-03-2018, 09:31   

Na YT wiszą filmiki, kilka sekund poszukiwań... Tym bardziej że w UK mieszasz i na co dzień po angielsku się porozumiewasz.
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 23-03-2018, 09:34   

Wystarczy odłączyć zasilanie elektrozaworu odcinającego dopływ paliwa (ELAB). Łatwo go zlokalizować - znajduje się na pompie wtryskowej.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
mleki 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 2 3.0 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 22
Skąd: Canterbury
Wysłany: 23-03-2018, 19:25   

A miałbyś Georg jakąś fotkę ? Bo rozłączałem 2-3 przewody na pompie i nic to nie dało.
_________________
...życie zaczyna się po czterdziestce...ponoć
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 23-03-2018, 20:43   

Zdjęcia nie mam - oprócz tych wcześniejszych, odłącz jeszcze kabel od sterowanie nastawnika (największe złącze) - wtrysk powinien zaniknąć.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
mleki 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero 2 3.0 '95
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 22
Skąd: Canterbury
Wysłany: 23-03-2018, 21:22   

Dzięki wielkie :)
_________________
...życie zaczyna się po czterdziestce...ponoć
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.