Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-04-2006, 23:04
CHECK ENGINE, DIAGNIZA BŁĘDÓW ECU
Autor Wiadomość
boss77
[Usunięty]

Wysłany: 08-05-2005, 22:07   CHECK ENGINE, DIAGNIZA BŁĘDÓW ECU

Tak wiec ..pogoda do d..y..i mala historia dzisiejszego dnia..
Deszcz,slonce,grad,deszcz itd..ale do czego zmierzam....wsiadam w Misia ...jade z punktu "A"do"B" (jakies 7km.)i wszystko jest oki..Czas postoju jakas godzina..Wracam do misia odpalam i co widze ?? CHECK ENGINE niechce zgasnac ..ale coz padalo a do domku trzeba bylo wrocic ..czy to moze przez ta pogode ...moze gdzies woda sie dostala albo co ?? wczesniej bylo wszystko oki ...Dodam ze niema zadnych objawow nieprawidlowej pracy itd..
Ostatnio zmieniony przez josie 16-09-2006, 11:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Artii 
moderator mitsumaniak


Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 892
Skąd: Zawiercie/Zabrze
Wysłany: 08-05-2005, 22:15   

Sprawdz jaki jest kod bledu. Aby to zrobic musisz podlaczyc diode pod zlacze ECU.
Jak juz bedziesz wiedzial co to za kod to postaraj sie znalezc przyczyne jego powstania.

Co i jak konkretnie znajdziesz tu http://mitsubishifan.webpark.pl/
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 08-05-2005, 22:16   

1) odczyt błędów ECU, pozwolisz Krzyżak że polecę Twoją stronę www.mitsubishifan.webpark.pl

2) spray kontaktowy w łapę i psikasz we wtyczki czujników (głównie tą która idzie do czujnika, którą wskazał ECU)

EDIT: No, Artii był minutę szybszy :lol:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 08-05-2005, 23:42   

właśnie wczoraj zrobiłem sobie nowy "przyrząd" do odczytu błędów:
1. dioda świecąca niebieska na 12V
2. kabelki szt. 2
3. wtyczki szt. 2, coby elegancko do złącza się podpiąć
- polecam każdemu, kiedyś zamieszczę zdjęcia :) )
 
 
boss77
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2005, 15:50   Ciąg Dalszy..

Tak wiec wsiadam sobie dzisiaj do Misia...odpalam ...i heh kontrolka zgasla ...i juz jest wszystko oki ..Moim zdaniem gdzies musialem cos noga zachaczyc a ze bylo mokro to moze przez to zasiwecilo ... :D
I jak narazie jest wszystko oki ...dzieki za wszelkie info i pozdrowka
 
 
deenbe
[Usunięty]

Wysłany: 09-05-2005, 17:49   

ale bledy dalej sa , zapisane ja bym radzil ci sprawdzic dioda co to za bledy.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 09-05-2005, 19:39   

Raczej pada jakiś czujnik. Jak mi tak się kontrolka pojawiała i znikała, to wkrótce padł czujnik temp. Było tak, że parę miesięcy jej nie widziałem, potem się pojawiła na jesień, a jak już był listopad to auta rano nie odpaliłem.
Błąd jest przechowywany w pamięci (powinien), więc sprawdź co oznacza.
 
 
hayabusa
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2005, 13:32   

ta niebieska dioda przeważyła tez taki muszę mieć ,dawaj fotke :D
u mnie to sie świeciło jak akumulator zaliczył :D zaraz po rozruchu potem gasło :D
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24316
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-05-2005, 19:25   


- oto tester ECU - diodę 12V podłączasz do 2 styków złącza diagnostycznego - dla wygody przylutowałem sobie 2 wtyki, reszta opisu na mojej stronie WWW
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 18-10-2006, 10:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tomusn 
Mitsumaniak


Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy
Dołączył: 08 Maj 2005
Posty: 3975
Skąd: Żnin
Wysłany: 18-10-2006, 01:08   

Krzyzak napisał/a:
Obrazek
- oto tester ECU - diodę 12V podłączasz do 2 styków złącza diagnostycznego - dla wygody przylutowałem sobie 2 wtyki, reszta opisu na mojej stronie WWW

Darku, nie zwróciłeś uwagi że obrazka nie ma?
_________________
Tomek
Colt :( Colt :| Colt :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.