 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 04-04-2006, 23:04 |
CHECK ENGINE, DIAGNIZA BŁĘDÓW ECU |
Autor |
Wiadomość |
boss77 [Usunięty]
|
Wysłany: 08-05-2005, 22:07 CHECK ENGINE, DIAGNIZA BŁĘDÓW ECU
|
|
|
Tak wiec ..pogoda do d..y..i mala historia dzisiejszego dnia..
Deszcz,slonce,grad,deszcz itd..ale do czego zmierzam....wsiadam w Misia ...jade z punktu "A"do"B" (jakies 7km.)i wszystko jest oki..Czas postoju jakas godzina..Wracam do misia odpalam i co widze ?? CHECK ENGINE niechce zgasnac ..ale coz padalo a do domku trzeba bylo wrocic ..czy to moze przez ta pogode ...moze gdzies woda sie dostala albo co ?? wczesniej bylo wszystko oki ...Dodam ze niema zadnych objawow nieprawidlowej pracy itd.. |
Ostatnio zmieniony przez josie 16-09-2006, 11:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Artii
moderator mitsumaniak

Auto: LancerCS0 2003 LancerC62 1990
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 892 Skąd: Zawiercie/Zabrze
|
Wysłany: 08-05-2005, 22:15
|
|
|
Sprawdz jaki jest kod bledu. Aby to zrobic musisz podlaczyc diode pod zlacze ECU.
Jak juz bedziesz wiedzial co to za kod to postaraj sie znalezc przyczyne jego powstania.
Co i jak konkretnie znajdziesz tu http://mitsubishifan.webpark.pl/ |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 08-05-2005, 22:16
|
|
|
1) odczyt błędów ECU, pozwolisz Krzyżak że polecę Twoją stronę www.mitsubishifan.webpark.pl
2) spray kontaktowy w łapę i psikasz we wtyczki czujników (głównie tą która idzie do czujnika, którą wskazał ECU)
EDIT: No, Artii był minutę szybszy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-05-2005, 23:42
|
|
|
właśnie wczoraj zrobiłem sobie nowy "przyrząd" do odczytu błędów:
1. dioda świecąca niebieska na 12V
2. kabelki szt. 2
3. wtyczki szt. 2, coby elegancko do złącza się podpiąć
- polecam każdemu, kiedyś zamieszczę zdjęcia ) |
|
|
|
 |
boss77 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2005, 15:50 Ciąg Dalszy..
|
|
|
Tak wiec wsiadam sobie dzisiaj do Misia...odpalam ...i heh kontrolka zgasla ...i juz jest wszystko oki ..Moim zdaniem gdzies musialem cos noga zachaczyc a ze bylo mokro to moze przez to zasiwecilo ...
I jak narazie jest wszystko oki ...dzieki za wszelkie info i pozdrowka |
|
|
|
 |
deenbe [Usunięty]
|
Wysłany: 09-05-2005, 17:49
|
|
|
ale bledy dalej sa , zapisane ja bym radzil ci sprawdzic dioda co to za bledy. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-05-2005, 19:39
|
|
|
Raczej pada jakiś czujnik. Jak mi tak się kontrolka pojawiała i znikała, to wkrótce padł czujnik temp. Było tak, że parę miesięcy jej nie widziałem, potem się pojawiła na jesień, a jak już był listopad to auta rano nie odpaliłem.
Błąd jest przechowywany w pamięci (powinien), więc sprawdź co oznacza. |
|
|
|
 |
hayabusa [Usunięty]
|
Wysłany: 10-05-2005, 13:32
|
|
|
ta niebieska dioda przeważyła tez taki muszę mieć ,dawaj fotke
u mnie to sie świeciło jak akumulator zaliczył zaraz po rozruchu potem gasło |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24316 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-05-2005, 19:25
|
|
|
- oto tester ECU - diodę 12V podłączasz do 2 styków złącza diagnostycznego - dla wygody przylutowałem sobie 2 wtyki, reszta opisu na mojej stronie WWW |
Ostatnio zmieniony przez Krzyzak 18-10-2006, 10:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 18-10-2006, 01:08
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Obrazek
- oto tester ECU - diodę 12V podłączasz do 2 styków złącza diagnostycznego - dla wygody przylutowałem sobie 2 wtyki, reszta opisu na mojej stronie WWW |
Darku, nie zwróciłeś uwagi że obrazka nie ma? |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
|
|