Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Sworzeń wahacza przedniego pod zwrotnicą
Autor Wiadomość
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 23-05-2018, 12:31   Sworzeń wahacza przedniego pod zwrotnicą

Planuje remont przedniego zawieszenia, gumowe tuleje wahaczy wyglądają na całe, natomiast z obu sworzni jakby "cieknie" (tłustym smarem). Tuleje były już conajmniej dwa razy wymieniane, a sworzeń jest od czasu jak samochód wyjechał z fabryki.
Cena sworznia jest rzędu 70% kompletnego wahacza, a jakość obu elementów porównywalna. Warto kupować sam sworzeń? Jakiej marki celować?
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 23-05-2018, 20:59   

Jeżeli chodzi o moją opinię to tak :
Jeżeli sam sworzen to coś markowego np 555
Ja kupiłem najtańsze wahacze za 100zl firma SH LUB SRL . Wytrzymały 10tys. Dla porównania febest kosztuje 300 A czy wytrzyma 30tys. Nie wiem. Teraz mam regenerowane, 90zl szt 😎 i już dość długo jeżdżą ok 6-7 tyś i nic. Jak wytrzymają 10 to za ta cenę super bo wymiana wahacza w tym aucie to prosta czynność 😁. To tyle z moich doświadczeń z przodem.
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 24-05-2018, 11:14   

Pawel1988 napisał/a:
Teraz mam regenerowane, 90zl szt 😎 i już dość długo jeżdżą ok 6-7 tyś i nic. Jak wytrzymają 10 to za ta cenę super bo wymiana wahacza w tym aucie to prosta czynność 😁. To tyle z moich doświadczeń z przodem.
A na czym polegała "regeneracja"? Wymiana tulei gumowych? Bo cena 90zł/szt to bardzo tanio.
BTW czy wahacz przedni można w miarę łatwo wymienić w domu mają kanał i podstawowe narzędzia?
 
 
Pawel1988 
Mitsumaniak


Auto: O1T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 19 Kwi 2016
Posty: 316
Skąd: Świętochłowice
Wysłany: 26-05-2018, 18:35   

Tak polega na wymianie tuleji. Czy sworzen wymieniają czy regenerują nie wiem ale też jest nowy. Nie ma większego problemu z wymianą. Jedynie śruba która jest jakby wzdłuż samochodu jest wkręcana w sanki i u mnie trochę ciężko było ale psikasz i dwa obroty w lewo jeden w prawo i tak do skutku. Dasz radę 😎
_________________
TURBOLOT-O1T 262KM/370Nm http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=99471
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.