[3.2 DID] zakup P IV |
Autor |
Wiadomość |
ponczu
Nowy Forumowicz
Auto: pajero IV 3.2 2007 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016 Posty: 17 Skąd: oborniki sl.
|
Wysłany: 02-06-2018, 15:27 [3.2 DID] zakup P IV
|
|
|
Witam,zamierzam zakupic PIV do 40000 tys,na co zwrócic uwage przy ogladaniu auta
z gory dzieki za wszystkie odp. |
|
|
|
 |
expedit54
Nowy Forumowicz
Auto: Citroen C5 (X7)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2016 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-06-2018, 16:31
|
|
|
Cześć. Dołączę do twojego pytania żeby nie mnożyć wątków. Od razu chcę się upewnić, czy w PIV jest nadal problem ze zbiornikiem?
Dzięki |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 04-06-2018, 14:10
|
|
|
Za dużo się nie dowiecie... Tutaj raczej nie ma mechaników, są użytkownicy.
Swoje PIV (2007r.) kupiłem za 43tyś w listopadzie od pierwszego właściciela z przebiegiem 330tyś km. Od zakupu zrobiłem ~10tyś km i awarii żadnej nie miałem. Poza drobnym wyciekiem oleju z kolumny kierowniczej.
Na pewno musicie zwrócić uwagę na rozrząd (czy nie głośny), na dym przy mocniejszej "przegazówce" (wtryski). Czy napędy w każdej pozycji się załączają i wyłączają. Czy są akumulatory o tych samych parametrach. Czy nie "wali" olejem po odkręceniu korka wlewu na włączonym silniku.
Komuś podobno coś tam gnije, ale ja u siebie tego nie zaobserwowałem...
Najważniejsze to rozsądek i nie napalanie się |
|
|
|
 |
expedit54
Nowy Forumowicz
Auto: Citroen C5 (X7)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2016 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-06-2018, 15:14
|
|
|
Dzięki @klapek,
rzeczywiście to forum wygląda trochę na wymarłe. Trudno uzyskać tu poradę. Znasz inne bardziej "ożywione" miejsca? Z 8 lat temu miałem Jeepa Grand Cherokee i tam społeczność była bardzo aktywna, dużo userów i dużo mechaników. Proste porady można było zyskać w ciągu kilku godzin.
Rozsądek i nienapalanie są istotne przy każdym zakupie samochodu używanego |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-06-2018, 09:38
|
|
|
expedit54 napisał/a: | Cześć. Dołączę do twojego pytania żeby nie mnożyć wątków. Od razu chcę się upewnić, czy w PIV jest nadal problem ze zbiornikiem?
Dzięki |
Tak naprawde to nie problem ze zbiornikiem tylko z paliwem na terenie UE.
Ale wiem o co si chodzi.
W tej chwili na pewno ze starości sa już do wymiany od 2006 do 2010 rok.
A wymienia się też nawet w świeżych na bezpieczne bez względu czy już przerdzewiały czy nie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
expedit54
Nowy Forumowicz
Auto: Citroen C5 (X7)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2016 Posty: 3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-06-2018, 07:29
|
|
|
Swoją drogą dziwne że nie wyciągnęli wniosków po PIII, skoro tamte zbiorniki zabijały pompy i userzy sami wymieniali je na kompozytowe to producent powinien iść tą drogą. |
|
|
|
 |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 06-06-2018, 08:04
|
|
|
expedit54 napisał/a: | Swoją drogą dziwne że nie wyciągnęli wniosków po PIII, skoro tamte zbiorniki zabijały pompy i userzy sami wymieniali je na kompozytowe to producent powinien iść tą drogą. | w pewnym sensie "wyciągnęli wnioski", już pod koniec 2016 krążyły plotki o wycofaniu PajeroIV z EU no i w tym roku to potwierdzili.
Znam przypadek, że stary user tegoż auta kupił zimą 2016/2017 nowe LC150 (choć lubił PIV i zbierał oferty za zakup nówki) głównie z powodu pogłosek o wycofaniu PajeroIV z rynku europejskiego. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 06-06-2018, 10:07
|
|
|
expedit54 napisał/a: | Swoją drogą dziwne że nie wyciągnęli wniosków po PIII, skoro tamte zbiorniki zabijały pompy i userzy sami wymieniali je na kompozytowe to producent powinien iść tą drogą. |
To się dzieje tylko w Europie, A minister transportu wydał homologacje na taką specyfikacje, wiec wina lezy po stronie, nie Mitsubishi. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 06-06-2018, 11:32
|
|
|
gshesiu napisał/a: | (...) już pod koniec 2016 krążyły plotki o wycofaniu PajeroIV z EU no i w tym roku to potwierdzili. |
Wygląda na to, że Mitsubishi nie chce się użerać z normą EURO 6 i układami selektywnej redukcji spalin SCR - wymuszonym tryumfem techniki nad zdrowym rozsądkiem, utrapieniem producentów i kierowców. |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 06-06-2018, 11:52
|
|
|
Georg napisał/a: | gshesiu napisał/a: | (...) już pod koniec 2016 krążyły plotki o wycofaniu PajeroIV z EU no i w tym roku to potwierdzili. |
Wygląda na to, że Mitsubishi nie chce się użerać z normą EURO 6 i układami selektywnej redukcji spalin SCR - wymuszonym tryumfem techniki nad zdrowym rozsądkiem, utrapieniem producentów i kierowców. | nie wiem czy nie zastąpi go Pajero Sport (wprowadzili w tym roku do sprzedaży w UK) , jest w nich chyba mniejszy diesel mivec, wiec z normami jest chyba lepiej niż w 3,2did. Zresztą Pajero Sport całkiem mi się podoba.
ja osobiście z uwagi na częste uzywanie w mieście nie kupiłbym PIV z dpf (mam teraz z dpf typu otwartego) ale chętnie bym kupił za kilka lat benzynę, której na naszym rynku jak na leki.
Szkoda że nie przerobili PIV z 3,8mivec na hybrid, by było modnie i byłby hit sprzedaży.
LC150 jednak zdecydowała się na spełnienie norm, wiec pewnie jej się opłaca, ale też oglądałem nową LC150 i przyznam że jest nowocześniejsza niż PIV, "kokpitowo" bardziej współczesna. |
|
|
|
 |
|