Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] zakup P IV
Autor Wiadomość
ponczu 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero IV 3.2 2007 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 17
Skąd: oborniki sl.
Wysłany: 02-06-2018, 15:27   [3.2 DID] zakup P IV

Witam,zamierzam zakupic PIV do 40000 tys,na co zwrócic uwage przy ogladaniu auta
z gory dzieki za wszystkie odp.
 
 
expedit54 
Nowy Forumowicz

Auto: Citroen C5 (X7)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-06-2018, 16:31   

Cześć. Dołączę do twojego pytania żeby nie mnożyć wątków. Od razu chcę się upewnić, czy w PIV jest nadal problem ze zbiornikiem?
Dzięki
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 04-06-2018, 14:10   

Za dużo się nie dowiecie... Tutaj raczej nie ma mechaników, są użytkownicy.
Swoje PIV (2007r.) kupiłem za 43tyś w listopadzie od pierwszego właściciela z przebiegiem 330tyś km. Od zakupu zrobiłem ~10tyś km i awarii żadnej nie miałem. Poza drobnym wyciekiem oleju z kolumny kierowniczej.
Na pewno musicie zwrócić uwagę na rozrząd (czy nie głośny), na dym przy mocniejszej "przegazówce" (wtryski). Czy napędy w każdej pozycji się załączają i wyłączają. Czy są akumulatory o tych samych parametrach. Czy nie "wali" olejem po odkręceniu korka wlewu na włączonym silniku.
Komuś podobno coś tam gnije, ale ja u siebie tego nie zaobserwowałem...
Najważniejsze to rozsądek i nie napalanie się ;)
 
 
expedit54 
Nowy Forumowicz

Auto: Citroen C5 (X7)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-06-2018, 15:14   

Dzięki @klapek,
rzeczywiście to forum wygląda trochę na wymarłe. Trudno uzyskać tu poradę. Znasz inne bardziej "ożywione" miejsca? Z 8 lat temu miałem Jeepa Grand Cherokee i tam społeczność była bardzo aktywna, dużo userów i dużo mechaników. Proste porady można było zyskać w ciągu kilku godzin.
Rozsądek i nienapalanie są istotne przy każdym zakupie samochodu używanego ;)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-06-2018, 09:38   

expedit54 napisał/a:
Cześć. Dołączę do twojego pytania żeby nie mnożyć wątków. Od razu chcę się upewnić, czy w PIV jest nadal problem ze zbiornikiem?
Dzięki

Tak naprawde to nie problem ze zbiornikiem tylko z paliwem na terenie UE.
Ale wiem o co si chodzi.
W tej chwili na pewno ze starości sa już do wymiany od 2006 do 2010 rok.
A wymienia się też nawet w świeżych na bezpieczne bez względu czy już przerdzewiały czy nie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
expedit54 
Nowy Forumowicz

Auto: Citroen C5 (X7)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-06-2018, 07:29   

Swoją drogą dziwne że nie wyciągnęli wniosków po PIII, skoro tamte zbiorniki zabijały pompy i userzy sami wymieniali je na kompozytowe to producent powinien iść tą drogą.
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 06-06-2018, 08:04   

expedit54 napisał/a:
Swoją drogą dziwne że nie wyciągnęli wniosków po PIII, skoro tamte zbiorniki zabijały pompy i userzy sami wymieniali je na kompozytowe to producent powinien iść tą drogą.
w pewnym sensie "wyciągnęli wnioski", już pod koniec 2016 krążyły plotki o wycofaniu PajeroIV z EU no i w tym roku to potwierdzili.
Znam przypadek, że stary user tegoż auta kupił zimą 2016/2017 nowe LC150 (choć lubił PIV i zbierał oferty za zakup nówki) głównie z powodu pogłosek o wycofaniu PajeroIV z rynku europejskiego.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 06-06-2018, 10:07   

expedit54 napisał/a:
Swoją drogą dziwne że nie wyciągnęli wniosków po PIII, skoro tamte zbiorniki zabijały pompy i userzy sami wymieniali je na kompozytowe to producent powinien iść tą drogą.

To się dzieje tylko w Europie, A minister transportu wydał homologacje na taką specyfikacje, wiec wina lezy po stronie, nie Mitsubishi.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 06-06-2018, 11:32   

gshesiu napisał/a:
(...) już pod koniec 2016 krążyły plotki o wycofaniu PajeroIV z EU no i w tym roku to potwierdzili.

Wygląda na to, że Mitsubishi nie chce się użerać z normą EURO 6 i układami selektywnej redukcji spalin SCR - wymuszonym tryumfem techniki nad zdrowym rozsądkiem, utrapieniem producentów i kierowców.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 06-06-2018, 11:52   

Georg napisał/a:
gshesiu napisał/a:
(...) już pod koniec 2016 krążyły plotki o wycofaniu PajeroIV z EU no i w tym roku to potwierdzili.

Wygląda na to, że Mitsubishi nie chce się użerać z normą EURO 6 i układami selektywnej redukcji spalin SCR - wymuszonym tryumfem techniki nad zdrowym rozsądkiem, utrapieniem producentów i kierowców.
nie wiem czy nie zastąpi go Pajero Sport (wprowadzili w tym roku do sprzedaży w UK) , jest w nich chyba mniejszy diesel mivec, wiec z normami jest chyba lepiej niż w 3,2did. Zresztą Pajero Sport całkiem mi się podoba.
ja osobiście z uwagi na częste uzywanie w mieście nie kupiłbym PIV z dpf (mam teraz z dpf typu otwartego) ale chętnie bym kupił za kilka lat benzynę, której na naszym rynku jak na leki.
Szkoda że nie przerobili PIV z 3,8mivec na hybrid, by było modnie i byłby hit sprzedaży.
LC150 jednak zdecydowała się na spełnienie norm, wiec pewnie jej się opłaca, ale też oglądałem nową LC150 i przyznam że jest nowocześniejsza niż PIV, "kokpitowo" bardziej współczesna.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.