 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carisma 1.9 DiD] Zgasła i nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
fasolmateusz
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD (2003)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2018 Posty: 4 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 05-06-2018, 08:19 [Carisma 1.9 DiD] Zgasła i nie odpala
|
|
|
Serwus,
mojej Carismie (i mi) zdarzyła się w ostatnią sobotę wpadka; po uruchomieniu silnika wycofałem się z parkingu i miałem ruszyć w drogę, ale dodałem za mało gazu i silnik zgasł. Od tamtej pory nie mogę go uruchomić (auto musiałem pchać z powrotem na miejsce parkingowe). Rzecz miała miejsce w dzień upalny.
Obecnie przy próbie odpalenia silnik "kręci"; akumulator daje prąd (mimo wielu prób odpalenia), a rozrusznik kręci. Mimo to silnik nie startuje. Świeca żarowa zapala się na bardzo krótką chwilę (wszystkie kontrolki zapalają się tak, jak zwykle po przekręceniu kluczyka).
Może nie startuje pompa paliwa i silnik kręci "na sucho"? Nie wiem.
Czy któryś z użytkowników spotkał się kiedyś z podobną sytuacją? Jakie jest rozwiązanie (poza lawetowaniem / holowaniem do mechanika, naturalnie)?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 05-06-2018, 19:39
|
|
|
Trzeba podpiac komputer i sprawdzic czy wyswietla błedy, jezeli sa bledy to trzeba sprawdzic co nawaliło, jezeli nie ma bledów to sprawdzic parametry biezace przy rozrichu, moze problem z paliwem, wtryskami, etc |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21949 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 05-06-2018, 22:49
|
|
|
A kręci normalnie, z jakimś tam oporem, czy już "na słuch" kręci jakby lżej i szybciej? |
|
|
|
 |
fasolmateusz
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD (2003)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2018 Posty: 4 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 05-06-2018, 23:52
|
|
|
Hugo napisał/a: | A kręci normalnie, z jakimś tam oporem, czy już "na słuch" kręci jakby lżej i szybciej? |
Na słuch kręci normalnie, z takim oporem i wibracjami jak przedtem, jednak bezskutecznie. |
|
|
|
 |
JackD
Nowy Forumowicz nowo narodzony
Auto: DiD 1,9 115 kM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2013 Posty: 8 Skąd: okolica Krakowa
|
Wysłany: 10-06-2018, 22:13
|
|
|
sprawdź,zawór który zamyka paliwo w momencie wyłączenia samochodu kluczykiem. |
|
|
|
 |
fasolmateusz
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DiD (2003)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2018 Posty: 4 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 04-07-2018, 14:58
|
|
|
Panowie, dziękuję za wszelką pomoc.
Samochód ostatecznie odholowałem i problemem było rozszczelnienie przewodu paliwowego przy połączeniu tegoż z bakiem. Paliwo z przewodu wyciekło, naturalnie. Na skutek tego (naturalnie) zapowietrzył mi sięsilnik i do rozruchu powinienem był użyć "gruszki" do odpowietrzania.
Niemniej teraz miśkaśmiga, jak przedtem. |
|
|
|
 |
|
|