Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jaka instalacje?
Autor Wiadomość
gabec
[Usunięty]

Wysłany: 29-03-2007, 13:11   jaka instalacje?

planuje założenie gazu do carismy 1.6 z 2000 roku przebieg 62kkm. gazwonik proponuje instalace 2 generacji. skusić się na nią czy lepiej założyć jakąś nowocześniejszą? czy to bardzo niszczy silnik?

aha i jak duży zbiornik zmieści mi się w "kole"? :)
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 29-03-2007, 15:02   Re: jaka instalacje?

Tu masz opis i zdjecia mojej instalki w carismie 1.6, wlasnie 2 generacja sterowana autronikiem, zbiornik 43l spokojnie wejdzie.

Nie wiem jaka konkretnie instalke proponowal Ci gazownik, ale pewnie koszt jest w granicach 1.4-1.6kpln, mimo, ze ja nie mam najmniejszych problemow to przy dzisiejszych cenach instalek wtryskowych, dolozyl bym te 500pln.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
DjVentyl
[Usunięty]

Wysłany: 30-03-2007, 21:30   

też polecam założenie instalacji sekwencyjnej ja jeżdżę na kme akme i nie narzekam ale podobno stag300 lepiej sie sprawuje. spalanie rośnie ok 2l na 100km ale przynajmniej nie czuć ubytku na mocy:)
 
 
Sylwia 
Forumowicz

Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy
Dołączyła: 14 Gru 2006
Posty: 145
Skąd: tychy
Wysłany: 02-04-2007, 10:00   

witam, napisz o jakim biorniku myślisz, w koło czy cylindrze?
jeśli "w koło" to podaj orientacyjne wymiary wnęki na koło, napisze Ci jaka plus, minus pojemność wejdzie zbiornika, jeśli cylinder Cię interesuje to wymiar bagażnika..
polecam oczywiście sekwencje!
_________________
Sylwia
 
 
 
Tomas79
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2007, 13:10   

Only sekwencja - auto fabrycznie jest zasilane sekwencyjnym wtryskiem benzyny wiec nie rób na gazie zasilania gaźnikowego. Zbiornik toroidalny to 600/42 litry, tak żeby podłoga weszła bez zmian

a krzysio1972 moze jechac spowrotem do gazownika z reklamacją, że mu nieprawidłową instalację założyli. Auto masz na sekwencji benzyny a gaz na gaźniku (mieszalnik) murowany spadek mocy o ok 10%, spalanie na 1 poziomie, czy trasa czy miasto
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 03-04-2007, 13:58   

Tomas79 napisał/a:
a krzysio1972 moze jechac z powrotem do gazownika z reklamacją, że mu nieprawidłową instalację założyli.


Duzy usmiech. Instalacja jest jak najbardziej prawidlowa, jest legalna, posiada homologacje, spelnia wszystkie normy, przechodzi coroczny przeglad. Poza tym, minelo juz ponad 3.5 roku od instalacji i gazownik przeprowadzil sie do Szczecina (daleko mam).

Tomas79 napisał/a:
Auto masz na sekwencji benzyny a gaz na gaźniku (mieszalnik) murowany spadek mocy o ok 10%, spalanie na 1 poziomie, czy trasa czy miasto


Co z tego, ze teraz mam mieszalnik, spadek mocy moze i wiekszy nawet jest (skad akurat te 10%), nie wiem dokladnie, bo obecnie z benzyna nie ma co porownywac, a nie chce mi sie wyjmowac bum-klapki i miksera, wazne jest jedno, jest ekonomicznie i to rekompensuje ewentualna utrate mocy. Auto jezdzi bez problemow juz 76kkm, zero strzalow, tylko standardowe przeglady i wymiana filterka. Co do spalania to jestes w bledzie, autronic al-700 jednak troche kontroluje mieszanke i nia steruje, w moim przypadku roznice miasto-trasa sa i to nawet dosc duze 12-6.22, srednie po tych 76kkm mam 10.51.

3-4 lata temu instalki sekwencyjne byly jeszcze dosc drogie, ale dzisiaj to sie zmienilo i dlatego powtorze jeszcze raz, mimo, ze ja nie mam problemow z 2 generacja to dolozyl bym te 500pln i zakladal sekwencje, nawet biorac pod uwage to, ze utrzymanie\serwis instalacji sekwencyjnej jest drozsze.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 03-04-2007, 14:29   

krzysio1972 napisał/a:
wlasnie 2 generacja sterowana autronikiem


krzysio masz fajkocewki czy aparat zaplonowy ?? - bo chyba widze tam aparat zaplonowy czyli 2 gen. bedzie smigac bez problemu, i tak tez jest u ciebie

a fajkocewki (czyli uklad jaki ma tworca tematu) sa o wiele czulsze i jeden strzal zalatwia przeplywke (no i tu juz prawie zwraca nam sie roznica miedzy sekwencja a 2gen., 2 strzal i jestesmy juz w plecy z 200zl), do tego fajkocewki na sekwencji beda smigac ok, a na 2gen bedzie strzelac i chodzic na nie wszystkie cylindry
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 03-04-2007, 15:06   

Matejko napisał/a:

krzysio masz fajkocewki czy aparat zaplonowy ?? - bo chyba widze tam aparat zaplonowy czyli 2 gen. bedzie smigac bez problemu, i tak tez jest u ciebie

a fajkocewki (czyli uklad jaki ma tworca tematu) sa o wiele czulsze i jeden strzal zalatwia przeplywke (no i tu juz prawie zwraca nam sie roznica miedzy sekwencja a 2gen., 2 strzal i jestesmy juz w plecy z 200zl), do tego fajkocewki na sekwencji beda smigac ok, a na 2gen bedzie strzelac i chodzic na nie wszystkie cylindry


Ja na szczescie mam aparat i zwykle 4 kabelki wn. Powiem, ze moje oryginalne kable wn przejechaly ponad 200kkm (65kkm na lpg), wymienilem je, bo mialem maly problem z zaplonem, nie byla to wina kabli, ale skoro juz mialem nowe zalozone to stare odpoczywaja w garazu. Takze jakos nie bardzo do mnie przemawia, ze fajkocefki sa jakos zasadniczo mniej trwale, poza tym, to nie kable i swiece sa glowna przyczyna strzalow, a gwaltowne zubozenie mieszanki, czyli klania sie poprawna instalacja i regulacja.

Ja naprawde tez polecam sekwencje, chociaz niekoniecznie z powodow jakie podawali poprzednicy.
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
gabec
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2007, 17:22   

no to będzie sekwencja. umówiłem sięjuż na środę 11.

dziękuje za rady. a co do fajkocewek to on z tego co widze to ma 2 cewki a tak to fajki na swiecach są normalnie na kablach... moze w 2000 roku zakładali jeszcze te starsze, chociaż podobno to jest wersja 103KM
 
 
Matejko 
Mitsumaniak
Macho Paczo


Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 7054
Skąd: Calish4nia
Wysłany: 03-04-2007, 17:56   

masz na pewno fajkocewki :)
dobry wybor
_________________
Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia

dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam
 
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 03-04-2007, 20:44   

gabec napisał/a:
no to będzie sekwencja. umówiłem sięjuż na środę 11.


No to sie pochwal, co dokladnie zakladasz i ile to ma kosztowac. No i ewentualnie jakie byly opcje, rowniez te z 2-a generacja, zawsze warto aktualne stawki znac ;-)
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 11-04-2007, 19:55   

a wiec jutro wybieram sie zalozyc gazik do mojego miska :D bedzie to gaz sekwencyjny firmy BRC co myslicie o tej instalacji macie moze jakies inne propozycje( lepsze instalacje itp..)
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
gabec
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2007, 20:04   

wlasnie nie wiem co to za instalacja bo zapomnialem :) wiem ze to polonczenie wloskie wtryskiwacze polska butla i reszta z jeszcze innych krajow. podobno bardzo dobra.

za jakis czas jak bede mial homologacje w reku bede wiedzial dokladnie co i jak to napisze.
 
 
seba77 
Mitsumaniak
www.cb-Polska.pl


Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007
Posty: 533
Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
Wysłany: 05-05-2007, 13:01   

Ja juz smigam na instalce BRC narazie bez zastrzezeń :D
_________________
Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180
 
 
 
SZNAPII
[Usunięty]

Wysłany: 06-06-2007, 00:38   

jaki jest mniej wiecej koszt sekwękcji???
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.