 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
jaka instalacje? |
Autor |
Wiadomość |
gabec [Usunięty]
|
Wysłany: 29-03-2007, 13:11 jaka instalacje?
|
|
|
planuje założenie gazu do carismy 1.6 z 2000 roku przebieg 62kkm. gazwonik proponuje instalace 2 generacji. skusić się na nią czy lepiej założyć jakąś nowocześniejszą? czy to bardzo niszczy silnik?
aha i jak duży zbiornik zmieści mi się w "kole"? |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 29-03-2007, 15:02 Re: jaka instalacje?
|
|
|
Tu masz opis i zdjecia mojej instalki w carismie 1.6, wlasnie 2 generacja sterowana autronikiem, zbiornik 43l spokojnie wejdzie.
Nie wiem jaka konkretnie instalke proponowal Ci gazownik, ale pewnie koszt jest w granicach 1.4-1.6kpln, mimo, ze ja nie mam najmniejszych problemow to przy dzisiejszych cenach instalek wtryskowych, dolozyl bym te 500pln. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
DjVentyl [Usunięty]
|
Wysłany: 30-03-2007, 21:30
|
|
|
też polecam założenie instalacji sekwencyjnej ja jeżdżę na kme akme i nie narzekam ale podobno stag300 lepiej sie sprawuje. spalanie rośnie ok 2l na 100km ale przynajmniej nie czuć ubytku na mocy:) |
|
|
|
 |
Sylwia
Forumowicz
Auto: Chrysler 3,8 v6 LPG- PRINS
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 4 razy Dołączyła: 14 Gru 2006 Posty: 145 Skąd: tychy
|
Wysłany: 02-04-2007, 10:00
|
|
|
witam, napisz o jakim biorniku myślisz, w koło czy cylindrze?
jeśli "w koło" to podaj orientacyjne wymiary wnęki na koło, napisze Ci jaka plus, minus pojemność wejdzie zbiornika, jeśli cylinder Cię interesuje to wymiar bagażnika..
polecam oczywiście sekwencje! |
_________________ Sylwia |
|
|
|
 |
Tomas79 [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2007, 13:10
|
|
|
Only sekwencja - auto fabrycznie jest zasilane sekwencyjnym wtryskiem benzyny wiec nie rób na gazie zasilania gaźnikowego. Zbiornik toroidalny to 600/42 litry, tak żeby podłoga weszła bez zmian
a krzysio1972 moze jechac spowrotem do gazownika z reklamacją, że mu nieprawidłową instalację założyli. Auto masz na sekwencji benzyny a gaz na gaźniku (mieszalnik) murowany spadek mocy o ok 10%, spalanie na 1 poziomie, czy trasa czy miasto |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 03-04-2007, 13:58
|
|
|
Tomas79 napisał/a: | a krzysio1972 moze jechac z powrotem do gazownika z reklamacją, że mu nieprawidłową instalację założyli. |
Duzy usmiech. Instalacja jest jak najbardziej prawidlowa, jest legalna, posiada homologacje, spelnia wszystkie normy, przechodzi coroczny przeglad. Poza tym, minelo juz ponad 3.5 roku od instalacji i gazownik przeprowadzil sie do Szczecina (daleko mam).
Tomas79 napisał/a: | Auto masz na sekwencji benzyny a gaz na gaźniku (mieszalnik) murowany spadek mocy o ok 10%, spalanie na 1 poziomie, czy trasa czy miasto |
Co z tego, ze teraz mam mieszalnik, spadek mocy moze i wiekszy nawet jest (skad akurat te 10%), nie wiem dokladnie, bo obecnie z benzyna nie ma co porownywac, a nie chce mi sie wyjmowac bum-klapki i miksera, wazne jest jedno, jest ekonomicznie i to rekompensuje ewentualna utrate mocy. Auto jezdzi bez problemow juz 76kkm, zero strzalow, tylko standardowe przeglady i wymiana filterka. Co do spalania to jestes w bledzie, autronic al-700 jednak troche kontroluje mieszanke i nia steruje, w moim przypadku roznice miasto-trasa sa i to nawet dosc duze 12-6.22, srednie po tych 76kkm mam 10.51.
3-4 lata temu instalki sekwencyjne byly jeszcze dosc drogie, ale dzisiaj to sie zmienilo i dlatego powtorze jeszcze raz, mimo, ze ja nie mam problemow z 2 generacja to dolozyl bym te 500pln i zakladal sekwencje, nawet biorac pod uwage to, ze utrzymanie\serwis instalacji sekwencyjnej jest drozsze. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 03-04-2007, 14:29
|
|
|
krzysio1972 napisał/a: | wlasnie 2 generacja sterowana autronikiem |
krzysio masz fajkocewki czy aparat zaplonowy ?? - bo chyba widze tam aparat zaplonowy czyli 2 gen. bedzie smigac bez problemu, i tak tez jest u ciebie
a fajkocewki (czyli uklad jaki ma tworca tematu) sa o wiele czulsze i jeden strzal zalatwia przeplywke (no i tu juz prawie zwraca nam sie roznica miedzy sekwencja a 2gen., 2 strzal i jestesmy juz w plecy z 200zl), do tego fajkocewki na sekwencji beda smigac ok, a na 2gen bedzie strzelac i chodzic na nie wszystkie cylindry |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 03-04-2007, 15:06
|
|
|
Matejko napisał/a: |
krzysio masz fajkocewki czy aparat zaplonowy ?? - bo chyba widze tam aparat zaplonowy czyli 2 gen. bedzie smigac bez problemu, i tak tez jest u ciebie
a fajkocewki (czyli uklad jaki ma tworca tematu) sa o wiele czulsze i jeden strzal zalatwia przeplywke (no i tu juz prawie zwraca nam sie roznica miedzy sekwencja a 2gen., 2 strzal i jestesmy juz w plecy z 200zl), do tego fajkocewki na sekwencji beda smigac ok, a na 2gen bedzie strzelac i chodzic na nie wszystkie cylindry |
Ja na szczescie mam aparat i zwykle 4 kabelki wn. Powiem, ze moje oryginalne kable wn przejechaly ponad 200kkm (65kkm na lpg), wymienilem je, bo mialem maly problem z zaplonem, nie byla to wina kabli, ale skoro juz mialem nowe zalozone to stare odpoczywaja w garazu. Takze jakos nie bardzo do mnie przemawia, ze fajkocefki sa jakos zasadniczo mniej trwale, poza tym, to nie kable i swiece sa glowna przyczyna strzalow, a gwaltowne zubozenie mieszanki, czyli klania sie poprawna instalacja i regulacja.
Ja naprawde tez polecam sekwencje, chociaz niekoniecznie z powodow jakie podawali poprzednicy. |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
gabec [Usunięty]
|
Wysłany: 03-04-2007, 17:22
|
|
|
no to będzie sekwencja. umówiłem sięjuż na środę 11.
dziękuje za rady. a co do fajkocewek to on z tego co widze to ma 2 cewki a tak to fajki na swiecach są normalnie na kablach... moze w 2000 roku zakładali jeszcze te starsze, chociaż podobno to jest wersja 103KM |
|
|
|
 |
Matejko
Mitsumaniak Macho Paczo

Auto: IS220D
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 146 razy Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 7054 Skąd: Calish4nia
|
Wysłany: 03-04-2007, 17:56
|
|
|
masz na pewno fajkocewki
dobry wybor |
_________________ Mateusz <Matejko>
Nissan Juke
Mazda 2
Lexus IS220D
Calish4nia
dużo jeżdże i lubię jeździć, ale jak jeżdżę po autostradach, to czasami zdarza się, że widze takich wariatów co zapieprzaja, aż głowa puchnie... ledwo co ich wyprzedzam |
|
|
|
 |
krzysio1972
Mitsumaniak
Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy Dołączył: 29 Sie 2005 Posty: 469 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 03-04-2007, 20:44
|
|
|
gabec napisał/a: | no to będzie sekwencja. umówiłem sięjuż na środę 11. |
No to sie pochwal, co dokladnie zakladasz i ile to ma kosztowac. No i ewentualnie jakie byly opcje, rowniez te z 2-a generacja, zawsze warto aktualne stawki znac |
_________________ Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97 |
|
|
|
 |
seba77
Mitsumaniak www.cb-Polska.pl

Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 533 Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
|
Wysłany: 11-04-2007, 19:55
|
|
|
a wiec jutro wybieram sie zalozyc gazik do mojego miska bedzie to gaz sekwencyjny firmy BRC co myslicie o tej instalacji macie moze jakies inne propozycje( lepsze instalacje itp..) |
_________________ Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180 |
|
|
|
 |
gabec [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 20:04
|
|
|
wlasnie nie wiem co to za instalacja bo zapomnialem wiem ze to polonczenie wloskie wtryskiwacze polska butla i reszta z jeszcze innych krajow. podobno bardzo dobra.
za jakis czas jak bede mial homologacje w reku bede wiedzial dokladnie co i jak to napisze. |
|
|
|
 |
seba77
Mitsumaniak www.cb-Polska.pl

Auto: Galant 99r. 2.5 V6 A/T Tip.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 533 Skąd: Kostrzyn Nad Odrą
|
Wysłany: 05-05-2007, 13:01
|
|
|
Ja juz smigam na instalce BRC narazie bez zastrzezeń |
_________________ Klub CB-Polska: Charlie Brawo 034 op Sebastian
cb-radio KPO-DX5000 +SADELTA ME-3 +ss1200
USB 26.425 AM 27.180 |
|
|
|
 |
SZNAPII [Usunięty]
|
Wysłany: 06-06-2007, 00:38
|
|
|
jaki jest mniej wiecej koszt sekwękcji??? |
|
|
|
 |
|
|