Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
(2.2 mivec 4n14 103 kW) wersja z Belgii
Autor Wiadomość
mike_pi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 140 KM 4N14
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-07-2018, 13:21   (2.2 mivec 4n14 103 kW) wersja z Belgii

Witam wszystkich,

Z racji tego że jest to mój pierwszy post na forum to mam na imię Michał, jestem z Łodzi i jestem współużytkowników Outlandera II gen.

Nasze auto zostało sprawdzone z Belgii, silnik to 4N14 2268 CCM o mocy 103 kW. Przeglądając internet nie spotkałem się z innym egzemplarzem z takim silnikiem i tak niskiej mocy. Prawdopodobnie jest to wersja specjalnie zdławiona na tamtejszy rynek. Jeździłem znajomego outalnderem z tym samym silnikiem o mocy 140 kW i jest odczuwalna różnica, więc to nie jest zabieg"papierowy" i rzeczywiści jest coś na rzeczy.

Moje pytanie -czy istnieje prosty sposób na usunięcie tego zdławienie, np poprzez wymianę sterownika silnika?

Z góry dziękuję za pomoc.
 
 
barzuc 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.2 MI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-07-2018, 16:56   

Ja mam ten sam silnik i (wg dowodu rej.) 130kW
_________________
Teraz: Mitsubishi Outlander II 2.2 DID MIVEC
 
 
mike_pi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.2 140 KM 4N14
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-07-2018, 21:57   

Fakt, 130kW (177 KM)

Co nie zmienia faktu, że u mnie jest 103 kW :/
 
 
jachu1111 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 , 2.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2018
Posty: 48
Skąd: Szubin
Wysłany: 03-07-2018, 22:26   

Pewnie tylko jest błąd w papierach. Jedź na hamownie i wszystko będzie wiadomo .
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 05-07-2018, 21:49   

poszukaj tunera, który podkręca takie silnik. Dzisiaj zdławienie silnika to wystarczy zmiana softu.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.