 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Pęknięta osłona - od czego to, co to jest, jak naprawić |
Autor |
Wiadomość |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 29-07-2018, 17:59 Pęknięta osłona - od czego to, co to jest, jak naprawić
|
|
|
Taki obrazek dzisiaj zobaczyłem pod autkiem.
Zdjęcie od przodu, lewe przednie koło.
Czego to usterka, czy wymienia się całą część czy tylko gumową osłonę ?
Czy można z tym jeździć po asfaltach ze 2 tygodnie, czy raczej szybciutko serwis, albo jakieś inne prowizoryczne ale skuteczne na 2 tygodnie zabezpieczenie ?
Czy dobrze mi się wydaje że to guma od układu kierowniczego?
http://mmc-manuals.ru/man...3378AB00ENG.pdf |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 29-07-2018, 22:53
|
|
|
osłona drążka kierowniczego |
|
|
|
 |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 29-07-2018, 23:00
|
|
|
1) czy ten czarny kolor w środku uszkodzonej osłony to oznaki zużycia przekładni, wycieku itp. ? Raczej nie gubię płynu wspomagania.
2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-07-2018, 08:35
|
|
|
gshesiu napisał/a: | 1) czy ten czarny kolor w środku uszkodzonej osłony to oznaki zużycia przekładni, wycieku itp. ? Raczej nie gubię płynu wspomagania.
2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ? |
Moze pochodzić z przekładni. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24319 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 30-07-2018, 08:52
|
|
|
czasami małe wycieki z przekładni są - przy szczelnej osłonie można ich nawet nie zauważyć
wymiana polega na wykręceniu końcówki kierowniczej, potem śrubki kontrującej a następnie ściąga się 2 opaski starej osłony i zakłada nową
potem trzeba zbieżnosć ustawić |
|
|
|
 |
gshesiu
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 17 Sie 2016 Posty: 279 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 30-07-2018, 09:23
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | gshesiu napisał/a: |
2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ? |
Moze pochodzić z przekładni. | naprawa to regeneracja przekładni, wymiana na używaną czy tylko kasowanie luzu o ile można kasować luz na maglownicy PajeroIV ? Jakie mniej więcej koszta? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-07-2018, 12:49
|
|
|
gshesiu napisał/a: | zbyszekm2 napisał/a: | gshesiu napisał/a: |
2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ? |
Moze pochodzić z przekładni. | naprawa to regeneracja przekładni, wymiana na używaną czy tylko kasowanie luzu o ile można kasować luz na maglownicy PajeroIV ? Jakie mniej więcej koszta? |
Nowa u nas 2239 zł. brutto |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|