Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pęknięta osłona - od czego to, co to jest, jak naprawić
Autor Wiadomość
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 29-07-2018, 17:59   Pęknięta osłona - od czego to, co to jest, jak naprawić

Taki obrazek dzisiaj zobaczyłem pod autkiem.
Zdjęcie od przodu, lewe przednie koło.
Czego to usterka, czy wymienia się całą część czy tylko gumową osłonę ?
Czy można z tym jeździć po asfaltach ze 2 tygodnie, czy raczej szybciutko serwis, albo jakieś inne prowizoryczne ale skuteczne na 2 tygodnie zabezpieczenie ?



Czy dobrze mi się wydaje że to guma od układu kierowniczego?
http://mmc-manuals.ru/man...3378AB00ENG.pdf
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 29-07-2018, 22:53   

osłona drążka kierowniczego
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 29-07-2018, 23:00   

1) czy ten czarny kolor w środku uszkodzonej osłony to oznaki zużycia przekładni, wycieku itp. ? Raczej nie gubię płynu wspomagania.

2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-07-2018, 08:35   

gshesiu napisał/a:
1) czy ten czarny kolor w środku uszkodzonej osłony to oznaki zużycia przekładni, wycieku itp. ? Raczej nie gubię płynu wspomagania.

2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ?

Moze pochodzić z przekładni.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24319
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 30-07-2018, 08:52   

czasami małe wycieki z przekładni są - przy szczelnej osłonie można ich nawet nie zauważyć
wymiana polega na wykręceniu końcówki kierowniczej, potem śrubki kontrującej a następnie ściąga się 2 opaski starej osłony i zakłada nową
potem trzeba zbieżnosć ustawić
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 30-07-2018, 09:23   

zbyszekm2 napisał/a:
gshesiu napisał/a:

2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ?

Moze pochodzić z przekładni.
naprawa to regeneracja przekładni, wymiana na używaną czy tylko kasowanie luzu o ile można kasować luz na maglownicy PajeroIV ? Jakie mniej więcej koszta?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 30-07-2018, 12:49   

gshesiu napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
gshesiu napisał/a:

2) Mam na razie niezdiagnozowany objaw telepania, stukania, itp. przy wolnej jeździe po nierównościach (tylko nierówny asfalt, droga gruntowa, kamienna), zawieszenie i jego tuleje ok, na szarpaku nic (sprawdzane w dwóch stacjach diagnostycznych), ale czy w Pajero może to być chyba również maglownica ?

Moze pochodzić z przekładni.
naprawa to regeneracja przekładni, wymiana na używaną czy tylko kasowanie luzu o ile można kasować luz na maglownicy PajeroIV ? Jakie mniej więcej koszta?

Nowa u nas 2239 zł. brutto
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.