Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody hamulcowe stożek czy grzybek?
Autor Wiadomość
Dominick 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 35
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-10-2013, 07:10   Przewody hamulcowe stożek czy grzybek?

Jak w temaciew miskach przewody sztywne zakończone sa grzybkiem czy stozkiem?Nad zbiornikiem paliwa przewody sa juz w kiepskim stanie i szykuje sie do ich wymiany.Z gory dzieki za odpowiedz PZDR
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-10-2013, 08:03   

Fachowow lejek (nie wiem czy inne nazewnictwo to stożek, niby podobne) ;-)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Dominick 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 35
Skąd: Wrocław
Wysłany: 07-10-2013, 08:35   

dzieki. W sumie lejek bardziej strafne
 
 
yam1530 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 386
Skąd: Brzeg/Wrocław
Wysłany: 07-10-2013, 19:54   

wymieniałem ostatnio 2 tylne przewody. Jak dla mnie to moje nowe z miedzi to był grzybek i wkręcały się z oporem. Na razie się nic nie dzieje. Wszystko szczelne.
_________________
Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6
 
 
Szafiq 
Mitsumaniak

Auto: Black EA2W '99 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 152
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 07-10-2013, 20:07   

To jak są zakończone raczej nie ma różnicy,ważne żeby były szczelne.
Ja zakupiłem sobie taki zestaw http://allegro.pl/zestaw-...3589147250.html i wymieniałem 2 tylne przewody w colcie. Zagniatanie banalne.
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-10-2013, 23:11   

Szafiq napisał/a:
To jak są zakończone raczej nie ma różnicy,ważne żeby były szczelne.
Oczywiście ważne by było szczelne, jednakże skoro nie ma róznicy to po co robią 2 rodzaje spęcznień :?: Idąc tym tropem można lać byle jaki olej do silnika ważne by było smarowanie :P
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10705
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 08-10-2013, 08:10   

Ma być lejek w galancie i koniec. Nie ma co kombinować byle szczelne.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
gawron 
Mitsumaniak
gawron


Auto: Galant 01' 2.5v6 Avance Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sie 2011
Posty: 681
Skąd: Radom
Wysłany: 08-10-2013, 08:54   

Miedź jest miękka to ci się wyłoży baryłka do baryłki. Tylko teraz jak będziesz miał fart to się otwór nie zatka a jak nie będziesz miał to się otwór zatka i kaplica. Wszystkie japońce i koreańczyki mają lejki.
 
 
Dominick 
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 35
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-10-2013, 06:24   

gwoli ścisłości to są podwójne stożki i są char. dla japońców jak i amerykańców zazwyczaj współpracujące z pełnym gwintem co jest ważne dla ilości zwojów które ,,łapia'' stożek
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 10-06-2014, 12:07   

Wie ktoś które przewody z tego korektora hamowania idą na tył?
 
 
karino 
Forumowicz
KARINO


Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 75
Skąd: kraków
Wysłany: 10-06-2014, 18:14   

manual prawdę Ci powie..... 35A-28
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.