Przewody hamulcowe stożek czy grzybek? |
Autor |
Wiadomość |
Dominick
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 35 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-10-2013, 07:10 Przewody hamulcowe stożek czy grzybek?
|
|
|
Jak w temaciew miskach przewody sztywne zakończone sa grzybkiem czy stozkiem?Nad zbiornikiem paliwa przewody sa juz w kiepskim stanie i szykuje sie do ich wymiany.Z gory dzieki za odpowiedz PZDR |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-10-2013, 08:03
|
|
|
Fachowow lejek (nie wiem czy inne nazewnictwo to stożek, niby podobne) |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Dominick
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 35 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-10-2013, 08:35
|
|
|
dzieki. W sumie lejek bardziej strafne |
|
|
|
 |
yam1530
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0TDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 386 Skąd: Brzeg/Wrocław
|
Wysłany: 07-10-2013, 19:54
|
|
|
wymieniałem ostatnio 2 tylne przewody. Jak dla mnie to moje nowe z miedzi to był grzybek i wkręcały się z oporem. Na razie się nic nie dzieje. Wszystko szczelne. |
_________________ Galant EA6A 4D68
Moja była Carisma '96 1.6 |
|
|
|
 |
Szafiq
Mitsumaniak
Auto: Black EA2W '99 Sport Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 19 Cze 2010 Posty: 152 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 07-10-2013, 20:07
|
|
|
To jak są zakończone raczej nie ma różnicy,ważne żeby były szczelne.
Ja zakupiłem sobie taki zestaw http://allegro.pl/zestaw-...3589147250.html i wymieniałem 2 tylne przewody w colcie. Zagniatanie banalne. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23638 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 07-10-2013, 23:11
|
|
|
Szafiq napisał/a: | To jak są zakończone raczej nie ma różnicy,ważne żeby były szczelne. | Oczywiście ważne by było szczelne, jednakże skoro nie ma róznicy to po co robią 2 rodzaje spęcznień Idąc tym tropem można lać byle jaki olej do silnika ważne by było smarowanie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10705 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 08-10-2013, 08:10
|
|
|
Ma być lejek w galancie i koniec. Nie ma co kombinować byle szczelne. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
gawron
Mitsumaniak gawron

Auto: Galant 01' 2.5v6 Avance Sedan
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Sie 2011 Posty: 681 Skąd: Radom
|
Wysłany: 08-10-2013, 08:54
|
|
|
Miedź jest miękka to ci się wyłoży baryłka do baryłki. Tylko teraz jak będziesz miał fart to się otwór nie zatka a jak nie będziesz miał to się otwór zatka i kaplica. Wszystkie japońce i koreańczyki mają lejki. |
|
|
|
 |
Dominick
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 v6 1998
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 35 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16-10-2013, 06:24
|
|
|
gwoli ścisłości to są podwójne stożki i są char. dla japońców jak i amerykańców zazwyczaj współpracujące z pełnym gwintem co jest ważne dla ilości zwojów które ,,łapia'' stożek |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 10-06-2014, 12:07
|
|
|
Wie ktoś które przewody z tego korektora hamowania idą na tył? |
|
|
|
 |
karino
Forumowicz KARINO

Auto: ELIPSE CROSS, GALANT EA 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 75 Skąd: kraków
|
Wysłany: 10-06-2014, 18:14
|
|
|
manual prawdę Ci powie..... 35A-28 |
_________________
 |
|
|
|
 |
|