Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Dylemat przy wymianie mostu
Autor Wiadomość
Jarulo 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Gru 2016
Posty: 1
Skąd: Net
Wysłany: 25-09-2018, 07:47   Dylemat przy wymianie mostu

Witam,
posiadam Pajero II 3.0 benzyna 12v z 92 roku i aktualnie most z tyłu jest wyciągnięty bo się rozsypał. Moje pytanie do Kolegi czy jest możliwość zamontowania mostu z blokadą taką jak widziałem u znajomego który ma diesla 2,5 i blokadę którą można ręcznie dołączyć ??

Chętnie bym pogadał o temacie.
 
 
Mirek1275 
Forumowicz
Mirek1275


Auto: PajeroII Long 2.8SS Kitaro'96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 142
Skąd: Świdwin
Wysłany: 25-09-2018, 19:43   

Nie problemu z zamontowaniem całego mostu z blokadą.
Musi się zgadzać przełożenie z tym w przednim moście, lub wymieniasz obydwa z dawcy.
Musisz mieć jeszcze sprężarkę, którą się montuje pod tylną kanapą w lewym schowku, przycisk R/D który wepniesz w kostkę, a także moduł sterujący, który trzeba wpiąć gdzieś pod tylnym bokiem tapicerki oraz kawałek wężyka.
Robiłem to w swoim 2.8 i na pewno coś na forum pisałem w tym czasie.
_________________
Jest dobrze :)
 
 
 
U-96 
Forumowicz

Auto: Pajero 2.8 TD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 260
Skąd: Świdnik
Wysłany: 26-09-2018, 12:07   

Dokładnie jak pisze Mirek
Tylko szukaj mostu z 2.5 lub 3.0, wtedy wymienisz tylko tył
2.8 i 3.5 mają inne przełożenia, inne grubości półosi i inne wały napędowe
Koszty będą znacznie większe

Pozdr.
_________________
Artur
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.