Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z silnikiem dziwnie pracuje
Autor Wiadomość
rico211 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 25-10-2018, 22:04   Problem z silnikiem dziwnie pracuje

Witam wszystkich jestem tu nowy szukałem coś na mój temat ale nie znalazłem
Pacjent to Outlander 2.0 poj 136km rok 2005 benz/gaz Brc
od nie dawna jestem posiadaczem takiego po kupnie założyłem instalacje lpg i wszystko było ok problem się zaczął po 2 tygodniach najpierw padł przewód wn na 1 cylindrze przewody wymienione na ngk i niby wszystko ok ale jak tylko temp spadła na dworze auto jak odpala dość głośno chodzi silnik i słychać jakieś dzwonienie i inna prace silnika przy dodawaniu gazu pow 3tys obrotów słychać brzęczenie a w środku słychać tak jak by się coś przelewało przy pedałach a gdy dodam gazu na postoju do oporu silnik tak jakby z minimalnym opóźnieniem wchodzi ale dźwięk jest jakby takie buczenie dzieje sie to na benz i gazie co do jazdy auto się zachowuje normalnie tylko ta praca silnika jest inna i w czasie jazdy np gdy silnik zimny i przeskoczy na gaz i dam mu w rurę zacznie szarpać przy 100km i wyskakuje wypadnie zapłonu na 4cyl to samo jest gdy silnik rozgrzany i go z dusze po górę ten sam błąd wyskakuje sorry za taki opis ale ciężko to opisać już tracę nadzieje na znalezienie przyczyny juz sam nie wiem co to moze być :(
Co do tego co zrobiłem kompresje silnika
1cyl 13bar
2cyl 11bar
3cyl 11.5bar
4cyl 13bar
Świece wymienione na org ngk ,przewody tez,cewki sprawdzone i podmieniane i cały czas błąd na 4cyl instalacja sprawdzona gazowa wtryski brc pomarańczowe i reduktor genius
jak ktoś ma jakiś pomysł co to może być będę bardzo wdzięczny
_________________
:)
 
 
SebastianG 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 t
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Maj 2018
Posty: 1
Skąd: Błonie
Wysłany: 25-10-2018, 23:19   

Cześć . Ja w swoim O1T założyłem gaz zgodnie z wytycznymi, które znalazłem na forum. Po przejechaniu pierwszego 1k km i wszelkich regulacjach silnik szarpie przy 2,1 tyś obrotów. Jazda na kolejną regulację. Według gazownika wszystko ok z ustawieniami , diagnoza świece. Po wymianie świec dużo lepiej aczkolwiek czasami wyczuwalne lekkie poszarpywanie, wiec wymieniłem kable , oczywiście NGK i co tragedia! . Szarpie na niskich ,na wysokich , gazownik na urlopie!!! Przełączam na benzynę, strzela na wysokich!!! Szybka wymiana na stare kable , sytuacja jak wcześniej ,lekkie poszarpywanie. Świece nowe sprawne, kable stare sprawne, zostaje wymiana cewki. Szybki przegląd allegro w poszukiwaniu cewek, nowe NGK czy OE koszmarna cena. Kupiłem dwie cewki wraz z kablami za 60 zł z wysyłką . Wymiana cewek z kablami metodą prób i błędów . Wymiana pierwszej ,lepiej. wymiana drugiej ,bardzo dobrze. Nie wiem do końca czy winne wypadania zapłonu były kable czy cewki, ale na własnej skórze przekonałem się ,że NOWE nie znaczy dobre. Oczywiście kabli NGK nie polecam.
 
 
rico211 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 26-10-2018, 05:28   

Tak masz rację ja też kupiłem z allegro może nawet od tego samego gościa dwie cewki i z przewodami firmy yazaki z2006r i auto lepiej chodzi niz na tych NGK ale problem dalej jest niestety
_________________
:)
 
 
Miksu 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2018
Posty: 4
Skąd: Radzymin
Wysłany: 30-10-2018, 20:15   

rico211
Nie chcę źle sugerować ale to może niewłaściwe założony rozrząd. Gdy zmieniałem w swoim to zaczął właśnie tak dziwnie buczeć i drżeć. Niestety mało który mechanik wie jak go zmienić ja musiałem swojemu drukować instrukcję wymiany z forum :D
 
 
rico211 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2018
Posty: 3
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 30-10-2018, 21:54   Problem z silnikiem dziwnie pracuje

Rozrząd tez biorę pod uwagę tylko ze na pasku jest najechane około 40tys a wszystko się zaczęło od założenia gazu a później od uszkodzonego przewodu na świecy 1cylinder myślę na jakimś czujnikiem tylko jeszcze nie znam tak tego auta dobrze czekam na jakiegoś mechanika ale wszędzie kolejki do nieba
_________________
:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.