Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pytanie o zachowanie się auta
Autor Wiadomość
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2007, 07:05   Pytanie o zachowanie się auta

Cześć wszystkim.
Mam takie pytanie jak wam się zachowuje samochód jeżeli np.przy 30km/h zamiast dwójki jest załączona trójka lub przy 50 załączona jest czwórka.
Bo u mnie bardzo się dławi i szarpie czy to jest normalne bo tak się zastanawiam?
pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24371
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-04-2007, 08:56   

moj sie nie dlawi (dlawil sie, jak przez pomylke z 3-ki ruszalem), tym niemniej nie powinno sie jezdzic na tak niskich obrotach, bo mocno niszczysz silnik
 
 
olek1222
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2007, 11:52   

Ja mam colcika z automatyczna skrzynia biegow i nie mam takich problemow, ale jezdze casem lancerem brata i jak prz 30km/h jest trojka to nic sie nie dzieje i nic nie szrpie a pozatym to standardowo przy 50km/h wrzucam 4 i jedzie super:), moze to jest wina paliwa. Kiedys jak zatankowalem na jakiejs stacji paliwowej "nie podam nazwy":) to moj aitomacik sie dlawil. Więc moze sprawdz jak jest jak zatankujesz na innej stacji paliwowej. POZDRAWIAM
 
 
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2007, 14:15   

Cześć Krzyżak.
To uważasz że wbicie 4 przy 50km/h to za szybko?
To jak możesz to napisz przy jakich prędkościach włącza się jakie biegi.
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24371
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-04-2007, 15:09   

wszystko zalezy od potrzeby chwili i innych uwarunkowan - przecietnie zmieniam tak:
1 - ruszam
2 - od 10 do 50
3 - od 40 do 70
4 - od 60 do 90
5 - powyzej

ale bywa, ze i na 3 jade 100 (gdy chce kogos wyprzedzic) jak i na 4 - 50 - tylko, ze z gorki i delikatnie przyspieszam

generalnie staram sie nie miec mniej jak 2000 rpm - no chyba, ze na biegach ponizej przelozenia 1:1 (czyli 1,2,3)
 
 
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2007, 11:36   

Cześć Krzyżak.
Po wczorajszej jeździe zauważyłemże te szarpanie to wygląda jakby miał przerwy w dopływie paliwa i tak szarpie.
mógłbyś mi powiedzieć jak działa układ ciśnienia paliwa (ogólnie układ paliwowy) i jak mozna sprawdzić czy nic mu nie dolega.
Pozdrawiam endriu24
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24371
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-04-2007, 11:42   

mozesz zmierzyc cisnienie na listwie wtryskowej - za filtrem paliwa wklada sie trojnik i bada cisnienie (w faq->download sa manuale i tam sa wypisane wlasciwe wartosci)

jak dziala uklad paliwowy? - w skrocie:
- pompa pompuje z baku, potem jest filtr, potem listwa wtryskowa, potem regulator cisnienia (zalezny od podcisnienia w kolektorze ssacym), a nadmiar jest kierowany przez zawor (ktory zapobiega cofaniu sie paliwa - czyli przepuszcza w 1 strone i dziala na takiej zasadzie jak pistolety na wode) z powrotem do baku
w tym czasie czesc paliwa, ktora paruje jest kierowana do filtra weglowego a stamtand przez elektrozawor (otwierajacy sie powyzej 3000 rpm i na goracym silniku) do kolektora ssacego
 
 
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2007, 13:19   

A ja mam pytanie od czego są takie dwa wężyki znajdujące się zaraz "przy szybie" jak się otworzy maskę i od nich odchodzi wtyczka z dwoma kabelkami?
pozdrawiam
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 03-04-2007, 13:25   

endriu24, raczej to uklad w/n i wyglada na swiece lub kable w/n albo zle ustawiony zaplon.
bez uczonej retoryki jezeli na wlaczonym silniku zdejmniesz przewod powrotny z listwy paliwowej i bedzie ci lala benzyna tzn ze paliwa w listwie jest dosc i ma odpowiednie cisnienie ?regulator cisnienia by nie przepuscil/
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2007, 13:53   

Dzięki wojmi 1.
Przy okazji sprawdzę świece.
Pozdrawiam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24371
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-04-2007, 14:48   

endriu24 napisał/a:
A ja mam pytanie od czego są takie dwa wężyki znajdujące się zaraz "przy szybie" jak się otworzy maskę i od nich odchodzi wtyczka z dwoma kabelkami?
pozdrawiam

zrob fote i pokaz; wstepnie: elektrozawor oczyszczania filtra weglowego
 
 
endriu24
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2007, 08:31   

Cześć Krzyżak .
Z tym szarpaniem to już chyba wiem.
Miałem mało paliwa w zbiorniku i nie wiem czy nie ma na dnie jakiegoś syfu albo te paliwo było złej jakości.
Dzisiaj zatankowałem i do roboty zajechałem normalnie i nawet przy niższych prędkościach nie szarpał.
Tą fotkę postaram się zrobić dzisiaj.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.