Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 2.0 lewy przegub zewnetrzny?
Autor Wiadomość
adam1992 
Nowy Forumowicz
Adamowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 rok 2001
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 22
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 10-12-2019, 11:35   Galant 2.0 lewy przegub zewnetrzny?

Witam wszystkich. Mam malutki problem ze swoim Galancikiem, otoz od jakiegos czasu lewy wahacz zewnetrzny zaczął mi "strzelac" podczas ostrego skrętu w prawo a ja to zignorowałem(sam nie wiem dlaczego :| :| ) , a nie dawno doszło do tego swojego rodzaju chorobotanie/harczenie nawet podczas jazdy na prostych kołach ktore nie jest stałe ale pojawia sie dosc czesto i poprostu chichnie. Dodam ze podczas tych anomalii nie m zadnych drgań, szarpania kierownicą czy gałką zmiany biegow. Czy moge byc pewny ze to lewy przegub juz tak manifestuje i nalezy go wymienic? czy to juz moze byc nie tylko przegub zewnetrzny a i wewnetrzny takze?
pozdrawiam Adam
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-12-2019, 12:46   

Wstrzyknij przez gumę trochę oleju do obu dolnych wahaczy i jeśli ucichnie to problem będzie w nich, pewnie sworznie się zacierają. Jeśli nie, to wtedy przegub, zewnętrzny. Wewnętrzny nie ma nic do tego.
 
 
adam1992 
Nowy Forumowicz
Adamowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 rok 2001
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 22
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 10-12-2019, 13:15   

Krzyzak napisał/a:
Wstrzyknij przez gumę trochę oleju do obu dolnych wahaczy i jeśli ucichnie to problem będzie w nich, pewnie sworznie się zacierają. Jeśli nie, to wtedy przegub, zewnętrzny. Wewnętrzny nie ma nic do tego.

ale co maja do tego wahacze dolne bo nie bardzo rozumiem?
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 10-12-2019, 14:40   

adam1992, to główne wahacze i na ich sworzniach spoczywa prawie cały ciężar przodu auta. Jak kręcisz kierownicą to ciężar się na tym sworzniu obraca.
 
 
adam1992 
Nowy Forumowicz
Adamowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 rok 2001
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 22
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 10-12-2019, 14:58   

Hugo napisał/a:
adam1992, to główne wahacze i na ich sworzniach spoczywa prawie cały ciężar przodu auta. Jak kręcisz kierownicą to ciężar się na tym sworzniu obraca.

no ok, moze nie jestem jakis mega doswiadczony, ale mysle ze mnie zrozumieliscie, bo to podczas jazdy strzela ,zadne hopki,nierownosci czy cos, poprostu prosta droga, no i oczywiscie przy ostrych zakretach
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-12-2019, 15:07   

Cytat:
poprostu prosta droga, no i oczywiscie przy ostrych zakretac
właśnie - prosta droga, jak są luzy na sworzniu to tak może być
oba sworznie się też obracają przy kręceniu kierownicą - tam nie ma żadnych łożysk, bo nie ma mcphersona
 
 
adam1992 
Nowy Forumowicz
Adamowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 rok 2001
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 22
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 10-12-2019, 15:37   

Krzyzak napisał/a:
Cytat:
poprostu prosta droga, no i oczywiscie przy ostrych zakretac
właśnie - prosta droga, jak są luzy na sworzniu to tak może być
oba sworznie się też obracają przy kręceniu kierownicą - tam nie ma żadnych łożysk, bo nie ma mcphersona

dobrze,czyli w takim razie mam wstrzyknac olej do sworzni i zobaczyc czy nie ma luzow na nich?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24318
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-12-2019, 21:31   

wstrzyknąć i posłuchać czy stukanie zniknie czy nie - wszystko opisałem wyżej
 
 
adam1992 
Nowy Forumowicz
Adamowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 rok 2001
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 18 Mar 2017
Posty: 22
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 14-12-2019, 18:31   

Witam, to znow ja. tak jak przypuszczałem przegub zewnetrzny. Pomimo ze odpowiedz uzytkowników "Krzyzak" i "Hugo" nie była wogole trafna ( powiem szczerze ze chyba Panowie mnie kompletnie zle zrozumieli) to chciałbym podziekowac za odpowiedz.
Usterka naprawiona, przegub wymieniony i mysle ze znalazlem winowajce tych czestych chrobotan nawet na prostych kołach, dołaczam zdjecie. Temat mozna zamknac, Dzieki!

https://imgur.com/a/rxaQyrP
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.