Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Czy tak powinno się załączać napędy ?
Autor Wiadomość
open69 
Nowy Forumowicz

Auto: szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: Grodzisk
Wysłany: 29-11-2018, 13:50   Czy tak powinno się załączać napędy ?

Witam,
od jakiegoś czasu nurtuje mnie pytanie, czy u mnie wszystko działa jaka należy.
Otóż, żeby załączyć 4x4 przesuwam dźwignię z 2H na 4H oraz MUSZĘ wcisnąć przycisk znajdujący się przy kierownicy R/D Lock.
Dopiero wtedy mam 4x4.

Miałem wcześniej małą Vitarę i 4x4 załączałem tylko przesuwając dźwignię z 2H na 4H.

Wiem, że to różne auta i różne technologie...ale taki mam dylemat: Czy u mnie jest wszystko ok.
Dane auta: L200, 1998 rok, wersja 4 drzwi.

Pozdrawiam,
Jacek
 
 
ZYZY91 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 36
Skąd: Polska
Wysłany: 06-12-2018, 21:08   

Czemu uważasz, że musisz wcisnąć R/D Lock? Jedno z drugim nie ma związku, R/D Lock to blokada tylnego dyfra, a 4H do dołączenie przedniego napędu, więc po przełączeniu na 4H powinieneś już mieć włączony 4x4.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-12-2018, 08:00   Re: Czy tak powinno się załączać napędy ?

open69 napisał/a:
Witam,
od jakiegoś czasu nurtuje mnie pytanie, czy u mnie wszystko działa jaka należy.
Otóż, żeby załączyć 4x4 przesuwam dźwignię z 2H na 4H oraz MUSZĘ wcisnąć przycisk znajdujący się przy kierownicy R/D Lock.
Dopiero wtedy mam 4x4.

Miałem wcześniej małą Vitarę i 4x4 załączałem tylko przesuwając dźwignię z 2H na 4H.

Wiem, że to różne auta i różne technologie...ale taki mam dylemat: Czy u mnie jest wszystko ok.
Dane auta: L200, 1998 rok, wersja 4 drzwi.

Pozdrawiam,
Jacek

Nie jest OK.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
open69 
Nowy Forumowicz

Auto: szukam
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 5
Skąd: Grodzisk
Wysłany: 08-12-2018, 22:18   

Koledzy,

Bardzo dziękuje za wpisy.

Hmmm, co mam powiedzieć : taki sposób załączania napędów pokazał mi sprzedający.
wydawało mi się to dziwne, ale uwierzyłem.

Jutro jadę do mechanika, żeby wjechać na podnośnik i sprawdzić jak to faktycznie jest i co działa a co nie.

Zakładam, że jest lub są padnięte automatyczne sprzęgiełka do załączania przodu.

Dam znać co ustaliłem.


Pozdrawiam,
Jacek

[ Dodano: 09-12-2018, 18:50 ]
Witam,
Byłem dziś u mechanika.
Załączaliśmy napędy zgodnie z instrukcją, czyli tylko sama dźwignia w poz.4H - efekt, auto rusza, ale jakby nie było sprzęgła, albo mocno się ślizgało. Działa tylko tył.
Po wciśnięciu R/D Lock - działa napęd na przód...
Można włączać i wyłączać w czasie jazdy.
Wychodzi na to, że naciśnięcie R/D uruchamia sprzęgiełka w przednim napędzie...

Troche dziwne.

p.s:Przy okazji wyszło, że mam oba wały do regeneracji - co mam nadzieję zrobić w najbliższym czasie.


Pozdawiam,
Jacek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.