 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA5A]Najpierw strzał w wydech później nie równa praca |
Autor |
Wiadomość |
Zysiuu
Mitsumaniak 02353/KMM

Auto: Galant E33A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Wrz 2010 Posty: 108 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 07-04-2014, 19:29 [CA5A]Najpierw strzał w wydech później nie równa praca
|
|
|
Witam, mam problem z moim CA5A. Dzisiaj wracając z pracy jadąc na czwórce zrzuciłem na trzeci bieg i dałem gaz do oporu.
Auto zamiast gwałtownie przyspieszyć strzeliło w wydech (huk było słychać pod silnikiem) i przestało jechać.
Dodawałem gazu to obroty spadały, wciskałem sprzęgło to w ogóle gasnął. Odpalał normalnie bez problemów ale rozpędzić się był problem.
Po chwili jazdy na spokojnie wszystko wróciło do normy więc przestawiony rozrząd raczej wykluczam.
Kiedy znów zacząłem "upalać" znowu działo się to samo. Pod koniec gasł praktycznie na każdym postoju i obroty falowały nie równo miedzy 0 do 2 tyś.
Już parę razy strzelił w wydech w ten sposób i tylko przy redukcji z 4 na 3. Po każdym strzale robi się dziura przed plecionką więc może to sonda oberwała i świruje?
Podpowiedzcie coś, bo nie wiem od czego zacząć. |
_________________ "..gdyby ktoś coś poczebował to mnie na razie nie ma. Bajo.."
Mój Galant
 |
|
|
|
 |
|
|