Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1.8 MPI] Trwałość układu przeniesienia napędu
Autor Wiadomość
tony.zielony 
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2019
Posty: 29
Skąd: Gdynia
Wysłany: 02-01-2019, 20:47   [1.8 MPI] Trwałość układu przeniesienia napędu

Witam,
Kupiłem Pinina 1.8 MPI i zastanawiam się nad trwałością jego napędu.

Czy możecie coś doradzić w sprawie przeniesienia napędu, w sensie pojawiania się usterek zużycia mechanizmów, typowych problemów.

Pozdrawiam
Tony

[ Dodano: 09-01-2019, 10:22 ]
Znaczy rozumiem problemów nie ma...?
 
 
Kuba0 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 43
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 09-01-2019, 16:10   

System napędu na cztery koła zastosowany tej wersji Pinina jest bezproblematyczny. Żadnej elektroniki a nawet elektryki. Więc myślę, że awarie mogą się pojawić jedynie spowodowane dużym przebiegiem. Lub ewentualnie przegrzanie tzw "wiskozy". Ale nie słyszałem aby komuś to się przytrafiło.
 
 
tony.zielony 
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2019
Posty: 29
Skąd: Gdynia
Wysłany: 09-01-2019, 20:37   

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
 
romek atomek2 
Forumowicz

Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Sty 2018
Posty: 147
Skąd: skąd
Wysłany: 10-01-2019, 21:42   

tony.zielony napisał/a:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


co się cieszysz ? Ty masz jakąkolwiek dźwignię do zmiany tego napędu ?
jak w GDI ssl -

2h - napędy tylko na tył
4H - na wszystkie buty
kolejny - blokada między osiowa
kolejny - redukor ..

masz coś ?

czy to na zasadzie - kij od szczotki kupiłem - co się tu może zepsuć ;)
bo w GDI chociażby czujniki - kable w miarę na wierzchu - to się porwać może..
 
 
Kuba0 
Forumowicz


Auto: Pajero Pinin 1.8 MPI + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Lut 2015
Posty: 43
Skąd: Ostrołęka
Wysłany: 11-01-2019, 09:09   

Ogólnie to sprzęgło wiskotyczne bardziej pada w takich samochodach jak np. Subaru. Tam to oddzielna puszka. W miśkach zintegrowane jest w skrzyni biegów - więc ma lepsze chłodzenie znajdującym się tam olejem. I sama obudowa skrzyni biegów też jest niezłym radiatorem.
A co do napędu w MPI - to nie jest samochód na ciężki teren. To bardziej osobówka która trochę więcej może w lekkim terenie. Brak blokady deferencjału mostów dał mi się kilka razy we znaki...

Ta wersja lubi piasek, błota nie....

 
 
tony.zielony 
Nowy Forumowicz

Auto: Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2019
Posty: 29
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-01-2019, 11:50   

Się cieszę bo sprzedałem auto do ciężkiego terenu stwierdzając że nie mam takiej potrzeby na karmienie tych koni ropą. W gruncie rzeczy poruszam się w większości 70% asfalt 30% polno/leśne drogi. W gazie płacę połowę mniej niż poprzednio na 100 km. Nie mam zamiaru topić tego auta w błocie aczkolwiek muszę poznać jego ograniczenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.