Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
LPG do Galanta 2.0 SOHC - z czujnikiem wałka w głowicy
Autor Wiadomość
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24259
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 02-02-2019, 20:06   LPG do Galanta 2.0 SOHC - z czujnikiem wałka w głowicy

Słuchajcie, potrzebuję jakieś zdjęcia, jak macie podłączoną instalację LPG a konkretnie czujnik TDC1 do centralki gazu w przypadku silnika z tym słynnym magnetycznym czujnikiem wałka. Jest on stosowany w wielu Mitsu - także w Space Star czy Carisma a nie tylko w Galancie.
I jak się okazuje mam identycznie w Maździe - jest ten czujnik ale monter podłączyć instalację inaczej i czasem gubi sygnał obrotów (bazuje na wtryskach). Chcę zrobić porządnie.
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11097
Skąd: Radomsko
Wysłany: 06-02-2019, 22:28   

Jutro sprawdzę czy mam ten czujnik podłączony do instalki. Sam ją przekładałem, ale nie mogę sobie teraz przypomnieć skąd brałem sygnał.
_________________

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-02-2019, 06:33   

Podłącz pod cewkę zaplonową. Gazownik poszedł na łatwiznę i nigdzie nie podpiął ale właśnie przy takim sposobie często przy długim hamowaniu biegam instalka przełącza się na benzynę. Można to zniwelować też włączając funkcję "Ciepły start".
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24259
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 07-02-2019, 17:20   

plecho1, dokładnie takie są objawy a cewki to tam są 4 i sam się zastanawiam jak to się do cewki podpina? - zakładam, że do cylindra nr 1?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 07-02-2019, 17:50   

Więc na pewno gazownik nie podpinał tego przewodu a ustawił tylko obroty z wtryskiwaczy.
Nie ma znaczenia pod którą cewkę podepniesz bo sterownik poprzez ten przewód nie bada który cylinder jest pierwszy tylko sprawdza poziom obrotów silnika. Trzeba się podpiąć pod przewód sygnałowy czyli masę, jak podepniesz się pod zły to nic się nie stanie tylko nie będzie widać obrotów w programie. Czasem podpięcie się pod czujnik wału może zakłócić sygnał podawany do sterownika silnika choćby przez to że ten przewód od instalacji LPG nie jest ekranowany. Powinno też działać podpięcie pod przewód podający sygnał obrotów dla obrotomierza w zegarach.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.