[II 3.0 V6] Kupno Outlander'a II 3.0 V6 na co zwrócić uwagę |
Autor |
Wiadomość |
Legger
Nowy Forumowicz
Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2019 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 06-02-2019, 20:07 [II 3.0 V6] Kupno Outlander'a II 3.0 V6 na co zwrócić uwagę
|
|
|
Witam Serdecznie wszystkich, planuję przesiąść się z obecnego samochodu (Nissan 350z) na Mitsubishi Outlandera II z silnikiem 3.0 V6 i chciałem prosić użytkowników tego samochodu oraz ludzi, którzy troszkę przy nim grzebali (amatorsko i zawodowo) o informację istotne dla osoby przymierzającej się do kupna takiego samochodu?
Na co zwrócić uwagę przy kupnie Outlandera II - szukam 3.0 V6 ale informacje ogólnie o II gen Outlanera też się przydadzą.
Jakie oznaczenia mają silniki 3.0 V6 w tym samochodzie?
Jakie skrzynie automatyczne były stosowane (widziałem, że były co najmniej 2 rodzaje automatów)?
Będzie to mój pierwszy "automat" dla tego też zastanawiam się nad awaryjnością skrzyni automatycznej - będę wdzięczny za informację.
Oczywiście podczas oględzin/sprawdzenia przed kupnem postaram się sprawdzić jak najwięcej (raporty VIN, przegląd przed kupnem w ASO, jazda testowa itd. itd.) ale dobrze jest poznać doświadczenia i sugestie użytkowników tego samochodu.
Jestem też ciekaw czego mogę się spodziewać podczas użytkowania tego samochodu? jakie usterki mogą wystąpić? jakie awarie?, z czym będę musiał się pogodzić kupując to auto? i tego typu uwagi też będą pomocne.
Myślę, że trafiłam w odpowiednie miejsce aby uzyskać potrzebne informacje
Będę bardzo wdzięczny za pomoc. |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 404 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 10-02-2019, 13:22
|
|
|
Nie mam tego silnika ale skoro nikt nic nie pisze to coś napiszę
Ten silnik ma oznaczenie 6B3 (6B31-SOHC MIVEC).
Konstrukcja klasyczna - to na plus - po jednym wałku rozrządu na głowicę. Regulacja luzów zaworowych klasyczna i hydrauliczna - to także na plus.
Z tego co wiem w tym aucie montowano tylko jeden rodzaj skrzyni - klasyczny automat (moim zdaniem plus) o ozn. W6AJA+rozw.
Z minusów to ludzie się skarżą, że ma większą ochotę na paliwo niż to by wynikało z jego osiągów.
W Europie zdaje się tych wersji silnikowych nie oferowano. Wiec bądź b.czujny jeżeli chodzi o historię. |
|
|
|
 |
Legger
Nowy Forumowicz
Auto: Brak
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lut 2019 Posty: 6 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 12-02-2019, 17:25
|
|
|
Dziękuję Moody za odpowiedź. |
|
|
|
 |
r.wilczek@op.pl
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Gru 2018 Posty: 1 Skąd: Reada
|
Wysłany: 05-05-2019, 16:16
|
|
|
Witam
Posiadam takowe 3.0 V6. Auto oferowane tylko na rynek amerykański. Skrzynia biegów tyowy automat 6 biegowy działa bez zastrzeżeń. Części zawieszenia dostępne bez problemów. Minusów po rocznym użytkowaniu jakoś nie mam. Apetyt na paliwo... Prędkości autostradowe to około 11 litrów po mieście trzeba liczyć 14. Napęd tylko na cztery koła bo sam przód przy nawet lekko mokrej drodze lubi uciekać |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 09-05-2019, 08:23
|
|
|
Nie jest to auto oferowane tylko na rynek amerykański!!!
Reszta świata po za większością europy miała ten motor w ofercie. Szczególnie u ruskich tego pełno.
Tylko na Amerykę była wersja GT, z innymi napędami i sportowymi drobiazgami.
Po za tym kolega podobno zakupił już auto |
|
|
|
 |
|