Siłowniki maski - zrobione :) |
Autor |
Wiadomość |
juniorkm7
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 269 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-01-2019, 10:15 Siłowniki maski - zrobione :)
|
|
|
Przybyłem, zobaczyłem, kupiłem, założyłem i... śmiga
A tak na poważnie - denerwował mnie kij do podpierania maski więc natchniony wieloma postami z forum outlandera w rosji poszperałem i nabyłem zestaw konwersji maski na podpory. Wybrałem komplet dedykowany do nowszego outlandera, ponieważ trzeba w każdym mocowaniu maski odkręcić na chwilę tylko jedną nakrętkę więc nie przekosimy maski. Do kompletu trzeba dokupić 2 podkładki i dwie nakrętki (koszt kilkanaście groszy) Fotki z mojego outlandera znajdziecie w komentarzu aukcji na aliexpress. W razie pytań - uderzajcie śmiało to porobię fotki.
https://www.aliexpress.co....27424c4dmlseoj |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5363 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 21-01-2019, 10:44
|
|
|
juniorkm7, mówi się że w japońskich autach specjalnie jest kijek gdyż...tam się nie zagląda. Teraz przystosowałeś auto do ciągłego otwierania. Obyś nie musiał |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
juniorkm7
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 269 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-01-2019, 11:16
|
|
|
I tak muszę dolewać olej bo bierze w trasie. Mam wszędzie gdzie jeżdżę S-ki i Autostrady więc 140-160 w trasie i chla do 1l/1000km. Podobno japończyki tak mają.
A no i płyn do spryskiwacza |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-01-2019, 11:21
|
|
|
juniorkm7 napisał/a: | w trasie i chla do 1l/1000km. Podobno japończyki tak mają. |
Jak mają problemy z pierścieniami to pewnie tak . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
juniorkm7
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 269 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-01-2019, 11:34
|
|
|
Po 130-150k przebiegu? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-01-2019, 11:45
|
|
|
Przy ubytkach oleju mogą być trzy problemy:
-wycieki
-uszczelniacze trzonków zaworowych
-pierścienie
Pierwsze, byś chyba zauważył na parkingu.
Drugie, to przy dużych ubytkach jak u Ciebie chyba odpada, choć warto je wymienić.
Trzecie, moim zdaniem najbardziej prawdopodobne.
Co do pierścieni to jaki olej zalewasz, jak wygląda klawiatura przez korek wlewu oleju
Co do przebiegu, to jesteś jego pewien . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-01-2019, 11:46
|
|
|
Jeśli przebieg prawdziwy i silnik nie był nigdy przegrzany to bardziej stawiał bym na uszczelniacze zaworowe. Ale jak jest LPG i lubra to też i pierścienie mogą być zapieczone. |
|
|
|
 |
juniorkm7
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 269 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-01-2019, 12:18
|
|
|
Wycieków brak, przebiegu jestem na 99% pewien. LPG brak. Auto było jeżdżone przez kobietę więc może zamulone? Droga zabawa z diagnozą tego? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-01-2019, 12:24
|
|
|
Można sprawdzić ciśnienie sprężania bo jak padają pierścienie olejowe to i najczęściej razem i główne. Jak ciśnienie będzie niższe niż nominalnie to warto zrobić próbę olejową czyli sprawdzenie kompresji po zaaplikowaniu odrobiny oleju do cylindra, jak ciśnienie będzie wyższe to by wskazywało na pierścienie a jak ciśnienie będzie podobne jak bez oleju to bardziej prawdopodobne uszczelniacze zaworowe. Ale to wszystko nie da 100% pewności |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 21-01-2019, 12:34
|
|
|
juniorkm7 napisał/a: | Przybyłem, zobaczyłem, kupiłem, założyłem i... śmiga |
Położenie punktów mocowań w masce wskazuje na bardzo dużą siłę wyporu sprężyn gazowych. Ciekawe, jak to wpłynie na - liczone do innych naprężeń - zawiasy maski i spasowanie zamka... |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
|
|
|
 |
juniorkm7
Forumowicz
Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Gru 2016 Posty: 269 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-01-2019, 13:17
|
|
|
Georg te siłowniki są sprytnie zrobione na kulowych przegubach - jak maskę opuścisz do połowy to spada bo siłownik nie pcha cały czas. Żeby ją otworzyć trzeba w podnieść ręcznie do ponad połowy wysokości ale też jakoś silnie nie pcha. Obstawiam że nic się nie wydarzy bo jednak na ruskim forum ludzie dawno to pomontowali i nikt się nie skarży |
|
|
|
 |
joujoujou
Forumowicz łysy i brzydki.

Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy Dołączył: 29 Kwi 2017 Posty: 3450 Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 21-01-2019, 16:01
|
|
|
Sam miałem zrobione w poprzednim samochodzie (też palił olej, z powodu pierścieni właśnie) i pomimo cotygodniowego podnoszenia/opuszczania nic złego się nie działo.
Niedawno zamontowałem podobny zestaw w partnerki ASXie i też jest w porządku. Niedługo zabiorę się za swoje wozidło, tylko muszę kupić części. |
_________________ Pozdr,
jou
Gość, skomentuj niebieską corolkę.
Gość, skomentuj samochodzik na baterie! |
|
|
|
 |
supeer
Forumowicz
Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Sty 2015 Posty: 217 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
 |
Brodzins
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 07 Sie 2018 Posty: 358 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 22-01-2019, 00:05
|
|
|
Georg napisał/a: | juniorkm7 napisał/a: | Przybyłem, zobaczyłem, kupiłem, założyłem i... śmiga |
Położenie punktów mocowań w masce wskazuje na bardzo dużą siłę wyporu sprężyn gazowych. Ciekawe, jak to wpłynie na - liczone do innych naprężeń - zawiasy maski i spasowanie zamka... |
Właśnie z tego powodu się waham czy to zakładać.
Nie podoba mi się punkt przyłożenia do maski...
Ale chętnie spróbuję.
Mógłbyś zmierzyc te siłowniki? Do reszty komponentów mam dostęp, więc w paru złotych bym się zamknął aby potestować. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 22-01-2019, 09:31
|
|
|
Brodzins napisał/a: | Mógłbyś zmierzyc te siłowniki? Do reszty komponentów mam dostęp, więc w paru złotych bym się zamknął aby potestować. |
Jak coś to przydała by się jeszcze siła wyrzutu podana w N . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|