Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Siłowniki maski - zrobione :)
Autor Wiadomość
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2019, 10:15   Siłowniki maski - zrobione :)

Przybyłem, zobaczyłem, kupiłem, założyłem i... śmiga :)

A tak na poważnie - denerwował mnie kij do podpierania maski więc natchniony wieloma postami z forum outlandera w rosji poszperałem i nabyłem zestaw konwersji maski na podpory. Wybrałem komplet dedykowany do nowszego outlandera, ponieważ trzeba w każdym mocowaniu maski odkręcić na chwilę tylko jedną nakrętkę więc nie przekosimy maski. Do kompletu trzeba dokupić 2 podkładki i dwie nakrętki (koszt kilkanaście groszy) Fotki z mojego outlandera znajdziecie w komentarzu aukcji na aliexpress. W razie pytań - uderzajcie śmiało to porobię fotki.

https://www.aliexpress.co....27424c4dmlseoj
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5363
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 21-01-2019, 10:44   

juniorkm7, mówi się że w japońskich autach specjalnie jest kijek gdyż...tam się nie zagląda. Teraz przystosowałeś auto do ciągłego otwierania. Obyś nie musiał ;-)
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2019, 11:16   

I tak muszę dolewać olej bo bierze w trasie. Mam wszędzie gdzie jeżdżę S-ki i Autostrady więc 140-160 w trasie i chla do 1l/1000km. Podobno japończyki tak mają.

A no i płyn do spryskiwacza :)
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-01-2019, 11:21   

juniorkm7 napisał/a:
w trasie i chla do 1l/1000km. Podobno japończyki tak mają.

Jak mają problemy z pierścieniami to pewnie tak :P .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2019, 11:34   

Po 130-150k przebiegu?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 21-01-2019, 11:45   

Przy ubytkach oleju mogą być trzy problemy:
-wycieki
-uszczelniacze trzonków zaworowych
-pierścienie

Pierwsze, byś chyba zauważył na parkingu.
Drugie, to przy dużych ubytkach jak u Ciebie chyba odpada, choć warto je wymienić.
Trzecie, moim zdaniem najbardziej prawdopodobne.

Co do pierścieni to jaki olej zalewasz, jak wygląda klawiatura przez korek wlewu oleju :?:
Co do przebiegu, to jesteś jego pewien :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-01-2019, 11:46   

Jeśli przebieg prawdziwy i silnik nie był nigdy przegrzany to bardziej stawiał bym na uszczelniacze zaworowe. Ale jak jest LPG i lubra to też i pierścienie mogą być zapieczone.
 
 
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2019, 12:18   

Wycieków brak, przebiegu jestem na 99% pewien. LPG brak. Auto było jeżdżone przez kobietę więc może zamulone? Droga zabawa z diagnozą tego?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 21-01-2019, 12:24   

Można sprawdzić ciśnienie sprężania bo jak padają pierścienie olejowe to i najczęściej razem i główne. Jak ciśnienie będzie niższe niż nominalnie to warto zrobić próbę olejową czyli sprawdzenie kompresji po zaaplikowaniu odrobiny oleju do cylindra, jak ciśnienie będzie wyższe to by wskazywało na pierścienie a jak ciśnienie będzie podobne jak bez oleju to bardziej prawdopodobne uszczelniacze zaworowe. Ale to wszystko nie da 100% pewności :)
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 21-01-2019, 12:34   

juniorkm7 napisał/a:
Przybyłem, zobaczyłem, kupiłem, założyłem i... śmiga :)

Położenie punktów mocowań w masce wskazuje na bardzo dużą siłę wyporu sprężyn gazowych. Ciekawe, jak to wpłynie na - liczone do innych naprężeń - zawiasy maski i spasowanie zamka... :wink:
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
juniorkm7 
Forumowicz

Auto: Outlander 2.4 CVT Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Gru 2016
Posty: 269
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-01-2019, 13:17   

Georg te siłowniki są sprytnie zrobione na kulowych przegubach - jak maskę opuścisz do połowy to spada bo siłownik nie pcha cały czas. Żeby ją otworzyć trzeba w podnieść ręcznie do ponad połowy wysokości ale też jakoś silnie nie pcha. Obstawiam że nic się nie wydarzy bo jednak na ruskim forum ludzie dawno to pomontowali i nikt się nie skarży
 
 
joujoujou 
Forumowicz
łysy i brzydki.


Auto: niebieskie
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 29 Kwi 2017
Posty: 3450
Skąd: Skąd: Skąd:
Wysłany: 21-01-2019, 16:01   

Sam miałem zrobione w poprzednim samochodzie (też palił olej, z powodu pierścieni właśnie) i pomimo cotygodniowego podnoszenia/opuszczania nic złego się nie działo.

Niedawno zamontowałem podobny zestaw w partnerki ASXie i też jest w porządku. Niedługo zabiorę się za swoje wozidło, tylko muszę kupić części. :)
_________________
Pozdr,

jou

Gość, skomentuj niebieską corolkę.

Gość, skomentuj samochodzik na baterie!
 
 
supeer 
Forumowicz

Auto: C-crosser 2.2 2010r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Sty 2015
Posty: 217
Skąd: Elbląg
Wysłany: 21-01-2019, 23:58   

Swietna robota! Mi sie podoba, takich osob nam trzeba :D
_________________
AndroidBox mmcs = done! https://www.youtube.com/watch?v=3H0FCdKGdOE
Powiadamianie o wypalaniu DPF = done! http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98703
Oświetelenie dojscia do auta = done! https://www.youtube.com/watch?v=tuGS0f0vqx4
Podgrzewanie filtra paliwa = done! http://forum.mitsumaniaki...ic.php?t=100199
Światła drogowe (60%) jako dzienne= done!
 
 
Brodzins 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2016 2.0 Pb CVT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Sie 2018
Posty: 358
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-01-2019, 00:05   

Georg napisał/a:
juniorkm7 napisał/a:
Przybyłem, zobaczyłem, kupiłem, założyłem i... śmiga :)

Położenie punktów mocowań w masce wskazuje na bardzo dużą siłę wyporu sprężyn gazowych. Ciekawe, jak to wpłynie na - liczone do innych naprężeń - zawiasy maski i spasowanie zamka... :wink:


Właśnie z tego powodu się waham czy to zakładać.
Nie podoba mi się punkt przyłożenia do maski...
Ale chętnie spróbuję.


Mógłbyś zmierzyc te siłowniki? Do reszty komponentów mam dostęp, więc w paru złotych bym się zamknął aby potestować.
_________________

 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21014
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 22-01-2019, 09:31   

Brodzins napisał/a:
Mógłbyś zmierzyc te siłowniki? Do reszty komponentów mam dostęp, więc w paru złotych bym się zamknął aby potestować.

Jak coś to przydała by się jeszcze siła wyrzutu podana w N 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.