 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Zmiana radia |
Autor |
Wiadomość |
sjagosz
Nowy Forumowicz
Auto: Space star 1.9 DID 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2020 Posty: 1 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 13-07-2020, 22:43 Zmiana radia
|
|
|
Witam,
Na forum widziałem już mnóstwo tego typu tematów, ale żaden nie jest w stanie odpowiedzieć na moje pytanie.
Postanowiłem raz na dobre pożegnać się z transmiterem i kupić radio z obsługa Androida. Wybór padł na Pioneer'a mvh-s110ub. W zestawie znajdowała się przelotka z ichniejszego złącza na ISO. Nie zaopatrywałem się w przejściówkę z ISO na Mitsu. Chciałem zmienić wszystko "na sztywno". Więc po kolei ze schematem złącza oryginalnego z radia zacząłem lutować do przelotki na ISO z uciętymi końcówkami. 4 głośniki pasowały według schematu, sprawdziłem dodatkowo miernikiem. Dalej Czerwony przewód 12V, Czarny oraz Żółty (12v stacyjka) podłączyłem tak samo zgodnie ze schematem. Przekręciłem kluczyk i między Żółtą linia a czarna było okolice 12/13V/ To samo między czerwoną a czarną. Radio nie wstaje. Odpalam samochód - nadal nic. Patrzę na bezpieczniki, a tam 10A od audio przepalony.
Pomyślałem - pewnie problem z uziemieniem, tylko jak to się ma do przepalonych bezpieczników. Miernik stwierdził, że wszystkie metalowe elementy wewnątrz wnęki na radio mają rezystancję bliską zero, więc podłączyłem przewód do obudowy radia. Sprawdziłem także rezystancję na liniach 12V / 12V Stacyjka i czarnym przewodem. Brak zwarć.
Kombinowałem z podpinaniem radia tylko pod 12V, tylko pod stacyjkę i nic. W żadnej konfiguracji nie chce ruszyć. Szczerze mówiąc nie mam bladego pojęcia skąd bierze się to zwarcie i dlaczego wywala bezpiecznik (a wymieniałem go już 3 razy). Może ktoś już kombinował z radyjkiem i miał podobny problem, albo ma pomysł co tu się dzieje.
Według znajomego który miał podobny problem rozwiązaniem okazało się dolutowanie do wiązki z powrotem oryginalnej końcówki od radia oryginalnego i zastosowanie standardowej przelotki na ISO. Tylko nie widze w tym żadnego sensu. Jaka jest różnica w sztywnym lutowaniu przewodów, a używaniu przejściówek :roll:
Mam nadzieje, że jakaś dobra dusza pomoże mi rozwikłać tę zagadnę... |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20981 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 14-07-2020, 07:26
|
|
|
Rozumiem, że radio nówka.
Wg, jakiego schematu podpinałeś
Mogłeś podpiąć lustrzanie i stąd kłopoty. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
koyot
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Wrz 2021 Posty: 3 Skąd: 32020
|
Wysłany: 01-09-2021, 19:05 zmiana radia
|
|
|
radio Clarion QY-7376 e 11 zamontowane fabrycznie. Nie działa navi(bo nie ma juz map) i radio. czy podpowiecie jaka alternatywa za to radyjko zeby ramki nie wymieniac? Chialbym dopiac kamerke cofania i miec nawi przynajmniej mirror link .
piszcie na maila proszę
koyot0@autograf.pl |
|
|
|
 |
|
|