Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Hi Flow Catalytic Converter zamiast katalizatora?
Autor Wiadomość
france25 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 6
Skąd: Myślenice
Wysłany: 04-01-2014, 21:10   Hi Flow Catalytic Converter zamiast katalizatora?

Mam 2 pytania

w 1g gs jest 1 sonda czy 2 ? jesli 2 to gdzie jest druga ?

i czy ta rura jest zamiast katalizatora ?

TUTAJ LINK
 
 
kon 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 94r DOHC 2.0 16 V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 3
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 09-01-2014, 21:02   

W 1G GS jest tylko jedna sonda lambda w kolektorze wydechowym. Jeśli ci się posypała użyj zamiennika firmy NGK lub kup tak jak ja orginał firmy Denso ostrzegam jednak że kosztuje 294 zł
 
 
france25 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2013
Posty: 6
Skąd: Myślenice
Wysłany: 10-01-2014, 00:23   

a sonda jak sie kupuje jest odrazu z tym kabelkiem ?
 
 
kon 
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 94r DOHC 2.0 16 V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 3
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 11-01-2014, 20:03   

Niezależnie od tego czy kupisz oryginalną sondę Denso czy zamiennik NGK nie dostaniesz z zarobioną wtyczką. Dostaniesz sondę z przewodami ale bez wtyczki na końcu ,razem z zestawem dostaniesz zaciski do przewodów (ponieważ przewodów tych nie wolno lutować -za duża temperatura przy kolektorze wydechowym mogła by stopić luty) za ich pomocą zaciskasz stare przewody z wtyczką z przewodami z nowej sondy lambda i gotowe. Operacja jest bardzo prosta dostaniesz instrukcje w pudełku jak to zrobić i jeszcze zapewne smar miedziowy na gwint do sondy lambda zeby sie ladnie wkrecila i pozniej dalo sie ja ewentualnie wykrecic.
 
 
Futrzakowaty 
Nowy Forumowicz

Auto: eclipse'92 2.0 DOHC 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 27
Skąd: Białystok
Wysłany: 13-01-2014, 17:28   

Sorki ale sondę dedykowaną dostajesz z wtyczką i polecam tylko takie a nie uniwersalne. A z lutowaniem to nie chodzi o temperaturę bo można by było dać lut twardy, tylko o to, żę jednym przewodem dochodzi powietrze referencyjne a lut zakłuca transport.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.