Hi Flow Catalytic Converter zamiast katalizatora? |
Autor |
Wiadomość |
france25
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 6 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 04-01-2014, 21:10 Hi Flow Catalytic Converter zamiast katalizatora?
|
|
|
Mam 2 pytania
w 1g gs jest 1 sonda czy 2 ? jesli 2 to gdzie jest druga ?
i czy ta rura jest zamiast katalizatora ?
TUTAJ LINK |
|
|
|
 |
kon
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G 94r DOHC 2.0 16 V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 3 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 09-01-2014, 21:02
|
|
|
W 1G GS jest tylko jedna sonda lambda w kolektorze wydechowym. Jeśli ci się posypała użyj zamiennika firmy NGK lub kup tak jak ja orginał firmy Denso ostrzegam jednak że kosztuje 294 zł |
|
|
|
 |
france25
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi eclipse 1g
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sie 2013 Posty: 6 Skąd: Myślenice
|
Wysłany: 10-01-2014, 00:23
|
|
|
a sonda jak sie kupuje jest odrazu z tym kabelkiem ? |
|
|
|
 |
kon
Nowy Forumowicz
Auto: Eclipse 1G 94r DOHC 2.0 16 V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013 Posty: 3 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: 11-01-2014, 20:03
|
|
|
Niezależnie od tego czy kupisz oryginalną sondę Denso czy zamiennik NGK nie dostaniesz z zarobioną wtyczką. Dostaniesz sondę z przewodami ale bez wtyczki na końcu ,razem z zestawem dostaniesz zaciski do przewodów (ponieważ przewodów tych nie wolno lutować -za duża temperatura przy kolektorze wydechowym mogła by stopić luty) za ich pomocą zaciskasz stare przewody z wtyczką z przewodami z nowej sondy lambda i gotowe. Operacja jest bardzo prosta dostaniesz instrukcje w pudełku jak to zrobić i jeszcze zapewne smar miedziowy na gwint do sondy lambda zeby sie ladnie wkrecila i pozniej dalo sie ja ewentualnie wykrecic. |
|
|
|
 |
Futrzakowaty
Nowy Forumowicz
Auto: eclipse'92 2.0 DOHC 16V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Paź 2008 Posty: 27 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 13-01-2014, 17:28
|
|
|
Sorki ale sondę dedykowaną dostajesz z wtyczką i polecam tylko takie a nie uniwersalne. A z lutowaniem to nie chodzi o temperaturę bo można by było dać lut twardy, tylko o to, żę jednym przewodem dochodzi powietrze referencyjne a lut zakłuca transport. |
|
|
|
 |
|