 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Szarpanie, gaśnięcie, check engine |
Autor |
Wiadomość |
neffiszon
Nowy Forumowicz Neffiszon
Auto: Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2018 Posty: 3 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 23-02-2019, 17:55 [EA2A/W 2.0] Szarpanie, gaśnięcie, check engine
|
|
|
Witajcie!
Jestem świeżym użytkownikiem wozu Mitsubishi Galant 2.0 [100kw/136km].
Mam taki problem:
- samochód rzuca się przy dodawaniu gazu poniżej 2000obr/min
- obroty biegu jałowego są nierównomierne, nierzadko zdarza się, że oscylują w okolicach 300obr/min aby zaraz wskoczyć na 800 obr/min
- dzisiaj doszło do tego zapalanie się check engine na biegu jałowym, albo hamowaniu silnikiem, po dodaniu gazu check znika
- brak płynnego przyśpieszania, normalnie jak by się L-ką jechało
Czyściłem już przepustnicę ale jak widać bez efektu |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-02-2019, 18:54
|
|
|
na początek oczywiście sprawdzenie błędów ECU - jest temat jak to zrobić
potem będziemy radzić dalej |
|
|
|
 |
neffiszon
Nowy Forumowicz Neffiszon
Auto: Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2018 Posty: 3 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 23-02-2019, 19:14
|
|
|
U mechaniora autko nie wykazało błędów o.O
Ale jutro sam jeszcze sprawdzę |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 23-02-2019, 19:59
|
|
|
neffiszon napisał/a: | U mechaniora autko nie wykazało błędów o.O
|
Bo pewnie rocznik starszy niż 2000 i mechanik nie mógł się połączyć . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-02-2019, 21:41
|
|
|
neffiszon, wymrugaj przez spięcie 1 pinu z 4 na złączu diagnostycznym
instrukcja jest na forum, sam to zrobisz i będziesz wiedział bo błąd jest przechowany do czasu odłączenia akumulatora (lub usunięcia przyczyny, ale to nie od razu lecz po czasie) |
|
|
|
 |
neffiszon
Nowy Forumowicz Neffiszon
Auto: Mitsubishi Galant VIII 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lis 2018 Posty: 3 Skąd: Bolesławiec
|
Wysłany: 24-02-2019, 18:16
|
|
|
Witojcie ponownie!
Wymrugałem sobie tak:
Check Engine - Długi + 2 Krótkie - Czyli 12
Check Engine - Długi + 4 Krótkie - Czyli 14
Z tego co wygooglowałem to czujnik położenia przepustnicy i przepływka.
No cóż, jak na 20 letnie auto to niedużo.
Tylko cena w ACO powala xD W moim mieście sklepy motoryzacyjne zawiesiły już białą flagę, więc zostaje mi szukanie po znanych serwisach aukcyjnych. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21014 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 24-02-2019, 18:29
|
|
|
Z zakupami to bym się wstrzymał.
Zacznij od przeczyszczenia przepustnicy i krokowca, bo może jest zawalona nagarem i się przycina klapka.
Fajnie by było przeczyścić też kolektor dolotowy tylko tu jest już trochę zabawy.
Do przepływki też są środki czyszczące w sprayu tylko trzeba z nią uważać.
Po tych zabiegach skasuj błędy, przeprowadź naukę obrotów (jeśli potrzeba), pojeździj i poczekaj czy błędy powrócą. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11188 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 24-02-2019, 21:14
|
|
|
Obstawiam którąś cewkę |
_________________
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 24-02-2019, 21:39
|
|
|
TPS się wysrał, też to przerabiałem - miałem 2x więcej omów niż instrukcja przewiduje.
Co prawda rozciąłem go, przelutowałem w środku i skleiłem poxipolem - trzymał do czasu zakupu drugiego i pewnie jeszcze jeździ gdzieś po Tczewie, bo dałem go komuś... |
|
|
|
 |
|
|