Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
29-05-2007, 23:30
[E5x 92-96] Wymiana przednich amortyzatorów
Autor Wiadomość
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 05-04-2007, 10:25   [E5x 92-96] Wymiana przednich amortyzatorów

Co należy rozkręcić aby wyjąć przedni amor ze sprężyną?
Jaka jest zalecana kolejność czynności?
Bardzo proszę o Wasze praktyczne uwagi.
 
 
kwazar1 
Forumowicz

Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 05-04-2007, 21:17   

Poluźnić śruby, podnieść samochód, odkręcić koło, odczepić przewody od amorka, okręcić z góry amorek, na końcu dwie śruby przy zwrotnicy i amortyzator ze sprężyną masz wyjęty :mrgreen: no i tak samo po drugiej stronie :D
_________________
Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 
 
 
BodoV6
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2007, 22:40   

kwazar1 napisał/a:
... na końcu dwie śruby przy zwrotnicy i amortyzator ze sprężyną masz wyjęty


o jakie śruby chodzi? sworzeń dolny, sworzeń od wspomagania, śruba od przegubu, czy śruba ściskająca od dołu amortyzator?
 
 
kwazar1 
Forumowicz

Auto: Galant E16A 2.4 A/T '87
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Sty 2007
Posty: 150
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 06-04-2007, 22:47   

nie wiem dokładnie jak to wygląda u Ciebie, zakładałem że masz amorka skręconego ze zwrotnicą za pomocą dwóch śrub. Piszesz o śrubie ściskającej od dołu amortyzator czy to czasem nie jest to. Raczej nie ma potrzeby odkręcać sworzni, przypatrz się, amortyzator powinien byc skręcony ze zwrotnicą i w tym właśnie miejscu trzeba go odkręcić.
_________________
Szukam dokładki zderzaka oraz oryginalnych chlapaczy do Galanta E16A.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.