Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Biało-niebieski dym przy odpalaniu
Autor Wiadomość
DamnWamn 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-03-2019, 13:04   [II 2.0 DID] Biało-niebieski dym przy odpalaniu

Witam,

Niedawno otworzyłem temat o falujacych obrotach i szarpaniu.
Wczoraj przypadkiem zauważyłem, że po odpaleniu auta z rury przez kilka sekund leci biało-niebieski dym.

Zaczyna mnie ten samochód straszyć.
Poprzedni właściciel mówił, że wszystko pięknie chodzi.

Zaczynam się zastanawiać czy nie skorzystać z rękojmi...

Ale w międzyczasie proszę was koledzy o diagnozę - co to może być? Macie jakieś pomysły?

Czy to może być powiązane z pompowtryskami?

We wtorek będą mi je sprawdzać i regenerować jeśli będzie taka potrzeba.
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 18-03-2019, 15:33   

Czy silnik chodzi nierówno w tym czasie jak kopci?
Ja miałem taki objat, przyczyna okazał się naderwany oring na pompowtrysku.
 
 
DamnWamn 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 18-03-2019, 17:30   

szeryf85 napisał/a:
Czy silnik chodzi nierówno w tym czasie jak kopci?
Ja miałem taki objat, przyczyna okazał się naderwany oring na pompowtrysku.


Witaj szeryfie - tak, silnik chodzi nierówno na wolnych obrotach.

Zauważyłem, że jednego poranka zakopcił, a innego nie.

I to kopcenie trwa tylko podczas odpalania/gdy jest zimny silnik i dym szybko znika.
 
 
szeryf85 
Forumowicz

Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2018
Posty: 200
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 20-03-2019, 12:08   

U mnie kopcił przez ok 10 do 30 s. Komputer pokazywał błąd wypadania zapłonu na jednym cylindrze.
 
 
DamnWamn 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-03-2019, 00:29   

Wyglada na to, że wszystkie moje problemy zwiazane sa z pompowtryskami.

W poniedziałek odbieram auto, wtedy juz potwierdze czy te problemy ustały.
 
 
kajos 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 Helmut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 09 Mar 2017
Posty: 1090
Skąd: Chodziez
Wysłany: 23-03-2019, 11:03   

rownie dobrze swiece mogly pasc
_________________
Mam schematy elektryczne do Outlandera II. Jak ktos chce to daj znac :)
 
 
DamnWamn 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2019
Posty: 50
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13-04-2019, 12:28   

Usterka zdiagnozowana - świece żarowe. Z tego powodu dymił i trzeba było go troszkę dłużej kręcić (2-3 sekundy) przy niskich temperaturach (po przymrozkach).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.