SZARPANIE AUTA PODCZAS DODAWANIA GAZU |
Autor |
Wiadomość |
K.K
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Stargard SZczeciński
|
Wysłany: 29-07-2010, 11:28 SZARPANIE AUTA PODCZAS DODAWANIA GAZU
|
|
|
Witam,
szanownych forumowiczów, ostatnio podczas jazdy moim autem odczuwam dziwny objaw szarpnięcia autem podczas delikatnego dodawania gazu. Dodając delikatnie gaz obojętnie na jakim biegu pierw jest delikatne jakby przydławienie i szarpnięcie, a dopiero po chwili auto jedzie normalnie. Początkowo myślałem, że to może być przyczyna boxa. Po wizycie w serwisie i odłączeniu boxa sytuacja się nie zmieniła. Jest ktoś z forumowiczów kto ma lub miał podobny objaw?? |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 29-07-2010, 12:31
|
|
|
Mialem to samo.
Jedz do nich jeszcze raz i niech "odswieza" softa.
U mnie pomoglo,najbardziej odczuwalne bylo to na 2 biegu przy delikatnym przyspieszaniu. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
karol_alasz
Mitsumaniak 01425/KMM
Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lut 2008 Posty: 751 Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
|
Wysłany: 29-07-2010, 14:04
|
|
|
K.K napisał/a: | dziwny objaw szarpnięcia autem podczas delikatnego dodawania gazu |
No moż byc też kiera od turbo "przydymiona" albo "grucha" niedomagać ... Czy nie? W zasadzie to jak "pulsuje" na jeździe to wtedy turbo...Juz sam niewiem...
Miej nadzieje,że to jednak ten soft i będzie wszystko ok. Życzę serdecznie. |
|
|
|
 |
pkwiat
Forumowicz
Auto: O II 2.0 DID MY 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 52 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 30-07-2010, 09:32
|
|
|
Mam to samo - lekkie "przydławienie" w okolicy 2 tys obrotów. W serwisie jeszcze nie byłem. Cebull pisał o podobnym problemie na forum Pajero ( oczywiście pisał o swoim outku). |
|
|
|
 |
cebull
Mitsumaniak

Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 207 Skąd: Warszawa / Gabon
|
Wysłany: 30-07-2010, 23:10
|
|
|
u mnie spadla taka dosc gruba rura po otwarciu maski to tak mniej wiecej na srodku dosc wysoko z przodu silnika, ale wtedy to auto staje prawie w miejscu i sie dlawi i dusi - sam ja zalozylem wklikuje sie ja na szybkozlaczke
ale po zalozeniu wlasnie taki objaw lekkiego szarpania byl, po przeprawach z serwisemi szukaniem co i jak skonczylo sie na wymianie O-ringu i uszczelnieniu polaczenia, ponoc auto zasysalo jakies lewe powietrze |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 31-07-2010, 13:57
|
|
|
cebull napisał/a: | mnie spadla taka dosc gruba rura po otwarciu maski to tak mniej wiecej na srodku dosc wysoko z przodu silnika, ale wtedy to auto staje prawie w miejscu i sie dlawi i dusi - sam ja zalozylem wklikuje sie ja na szybkozlaczke | bo nie dostaje powietrza z turbiny tylko robi się z niego zwykły diesel wolnossący pkwiat napisał/a: | - lekkie "przydławienie" w okolicy 2 tys obrotów | to może być słynna turbodziura czyli słaba reakcja na wciśnięty pedał gazu. Wgranie dobrego programu znacznie zmniejsza tę dolegliwość - silnik staje się znacznie bardziej elastyczny |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
pkwiat
Forumowicz
Auto: O II 2.0 DID MY 2008
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2010 Posty: 52 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 01-08-2010, 01:17
|
|
|
rezon napisał/a: | to może być słynna turbodziura czyli słaba reakcja na wciśnięty pedał gazu. Wgranie dobrego programu znacznie zmniejsza tę dolegliwość - silnik staje się znacznie bardziej elastyczny |
Auto kupiłem w czerwcu 2008 i do turbodziury już się przyzwyczaiłem. Objaw o którym piszę wcześniej nie występował. |
|
|
|
 |
K.K
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Stargard SZczeciński
|
Wysłany: 08-08-2010, 18:16
|
|
|
Witam, dzięki za podpowiedzi. Tydzień temu zapaliła mi się kontrolka silnika (na całe szczęście), komputer wykazał, że jest to problem wcześniej wymienionej uszczelki EGR , a w serwisie dodano jeszcze, że uszkodzona jest przepustnica. Części już są zamówione. Problem tylko taki, że idą z kraju kwitnących wiśni i trzeba czekać ok 3 tyg. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 08-08-2010, 20:56
|
|
|
K.K napisał/a: | Problem tylko taki, że idą z kraju kwitnących wiśni i trzeba czekać ok 3 tyg. | No comments. Auto produkowane w Holandii, silnik niemiecki - a części 3 tygodnie |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
K.K
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 30 Skąd: Stargard SZczeciński
|
Wysłany: 08-08-2010, 21:07
|
|
|
No comments. Auto produkowane w Holandii, silnik niemiecki - a części 3 tygodnie [/quote]
Kupowałem auto w maju 2008, także produkowane było jeszcze w Japonii |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 08-08-2010, 22:04
|
|
|
K.K napisał/a: | Kupowałem auto w maju 2008, także produkowane było jeszcze w Japonii | ale obecnie produkowane jest znacznie bliżej - czyli części też tam są, a silnik masz niemiecki - czyli jeszcze bliżej do producenta części |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
jorzyk1976
Mitsumaniak jorzyk1976
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 246 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 20-08-2010, 09:35
|
|
|
witam ostatnio zauważyłem że przy prędkości okolo150-160 km. samochód szarpie i oporniej rozpędza się a teoretycznie powinien jeszcze trochę szybciej jechać. ostatnio właśnie przy takiej prędkości po wrzuceniu na luz samochód zgasł i miałem problemy z odpaleniem. to jeszcze powtórzyło sie kilka razy przed światłami, od tego moment, u a minęło już około tygodnia wszystko jest ok, tylko zauważyłem że szarpie. macie na to jakąś radę? |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 20-08-2010, 13:01
|
|
|
jorzyk1976 napisał/a: | samochód szarpie i oporniej rozpędza się a teoretycznie powinien jeszcze trochę szybciej jechać | powinien - u mnie nawet bez mapy bez problemów jechał szybciej. Jaki masz przebieg? |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
jorzyk1976
Mitsumaniak jorzyk1976
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 246 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 20-08-2010, 20:08
|
|
|
rezon napisał/a: | jorzyk1976 napisał/a: | samochód szarpie i oporniej rozpędza się a teoretycznie powinien jeszcze trochę szybciej jechać | powinien - u mnie nawet bez mapy bez problemów jechał szybciej. Jaki masz przebieg? |
około 55-57 tys. a o co chodzi z ta mapą? |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 20-08-2010, 22:48
|
|
|
jorzyk1976 napisał/a: | około 55-57 tys. a o co chodzi z ta mapą? |
Mapowanie oprogramowania silnika celem zwiększenia osiągów,chipowanie. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
|