[C62A 1.5] To wyswietla palm po badaniu pomozecie |
Autor |
Wiadomość |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2007, 11:17 [C62A 1.5] To wyswietla palm po badaniu pomozecie
|
|
|
Witam niemoge zamiescic loga z palma wiec napisze moze wam jako specjalistą cos to powie prosze o porade juz niewiem co wymieniac
FLG0-173
FLG1-119
TIMA-25*
COOL-100,6*C
FTRL-111,5%
FTRM-116,2%
FTRH-83,5%
FTO2-106,9%
EGRT-261,8*C
O2-R-0,06V
BATT-13,3V
BARO-1,00bar
ISC-85
TPS-27,8%
MAFS-339,7Hz
ACLE-0,0%
RPM-3313
KNCK-36
INJP-4,86ms
-----17
AIRT-41,5*C
O2-F-0,00V
----0
CUS0-59
CUS1-57
CUS2-0
CUS3-53
CUS4-146
CUS5-146
CUS6-160
CUS7-5
Tak dla wyjasnienia gwiazdki oznaczają stopnie a te kreki to tak wychodzi z loga oryginalnie zadnych oznaczen czekam na odpowiedzi moze sie wam cos nasunie |
Ostatnio zmieniony przez akbi 04-06-2007, 13:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 10-04-2007, 11:38
|
|
|
COOL to temp płynu chłodzącego?? - bo 100*C tto chyba by było za dużo. |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2007, 11:53
|
|
|
DOKLADNIE tylko to jest najwyzsza wartosc potem wlancza sie wentylator i zbija do 98,8 i tak w kolko mialem kiedys problem z ogrzewaniem ale po wymianie i naprawie jest juz ok kiedys opisalem co bylo w moim autku teraz to problem z dlawieniem sie auta i zaczyna brakowac mi sil bo juz wszystko wymienione a efektow brak jak sie dusil tak dusi sie dalej |
|
|
|
 |
Karwoś
Mitsumaniak
Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2005 Posty: 1446 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 10-04-2007, 12:55
|
|
|
No tak - ale przypadkiem nie powinno być 70 - no może troche więcej ?? |
_________________ Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela
Czas może na Space Stara dla żony? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-04-2007, 13:13
|
|
|
COOL jest dobrze,
bardziej mi sie nie podoba:
O2-R (za niska jak na 3k rpm i prawie 5 ms wtrysku) oraz KNCK - czyli spalanie stukowe = opoznienie zaplonu = mulowatosc auta
jak dla mnie sonda lambda do wymiany, czujnik spalania stukowego do sprawdzenia lub lepsze paliwo musisz tankowac |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-04-2007, 13:20
|
|
|
jarekft, poprzednio pisałeś że w warsztacie Mazdy sprawdzili (ustawili) Ci zapłon - powiedzieli że jest wsio ok - na 10st.
W Twoim aucie wyprzedzenie zapłonu to 5st. Dodatkowo do ustawiania/sprawdzania masuje się złącze zapłonu (na ścianie grodziowej).
Zainteresowałeś się tym tematem? |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2007, 15:24
|
|
|
Tak jak pisze Krzyzak lambda zdecydowanie za niska. Masz też dziwnie wysokie wskazania MAFS, jeżeli przy odczycie samochód stał w miejscu to wypadało by sprawdzić przepływomierz. |
|
|
|
 |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2007, 17:52
|
|
|
Wiec tak zapłon ustawilem u kolegi mechanika na lampie i z zmasowanym pinem na 5* jak powinno byc wydrukowalem sobie jak powinno sie masowac i gdzie podlanczac bo kolega naprawia fiaty wszelkiej masci jest w tym specjalista ale dlamnie zrobil wyjatek wiec sam widzialem jak podlonczyl lampe i na kole na dole bylo 5* a co do pomiarow auto bylo w spoczynku podczas testu nieporuszalem sie mialem powylanczane wszelkie uzadzenia elektryczne ogulnie caly zapisany log niepotrafie tu wkleic a w nim jest czas pracy oraz rozne formy testu z malymi obrotami oraz jak dodaje gazu
A teraz jeszcze cos wrucilem wlasnie z przejazdzki i tak sobie zaczolem sprawdzac auto i teraz podczas przyspieszania tak w zakresie 4,5rpm auto szarpie doslownie przez ulamek sekundy i przyspiesza dalej i znowu przy 4,9rpm tosamo i tak do 5,5 powyzej 5,5 szarpanie ustaje wiec teraz niedosc ze sie dusi i nieprzyspiesza to doszlo jakies szarpanie juz brak mi sil
[ Dodano: 10-04-2007, 20:22 ]
dodalem zrzut z ekranu jest wiecej widoczne i wam napewno dozo wyjasni
LOG Z PALMA
[ Dodano: 12-04-2007, 18:57 ]
Witam kurdeee zaczol sie dusic juz nawet w zakresie 1500 rpm a dotego jak hamuje obojetnie z jakiej predkosci to gasnie wymienie elementy ktore zrobilem jak cos jeszcze to doradzcie
1 czyszczenie przepustnicy i regulacja obrotow
2 wymiana kopulki palca i przewodow
3 wymiana termostatu
4 ustawienie zaplonu
5 sprawdzenie szczelnosci przewodow cisnieniowych
6 wymiana wszystkich filtrow
7 czyszczenie krokowca
i dalej zadnej poprawy a wrecz sie pogarsza przyjdzie mi jezdzic az cos padnie wtedy bede wiedzial co jest przyczyna
zalonczam log z palma log |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 12-04-2007, 19:44
|
|
|
Jak dla mnie to z tego zrzutu wynika że jak przyciśniesz mocniej i obroty wychodzą ponad 3k oraz gdy jest większe obciążenie (przepływka duuużo hertzów mierzy to silnik łapie trochę spalania stukowego. To by wskazywało że albo masz lipne paliwo albo źle ustawiony zapłon lub też nie jest on wystarczająco przyśpieszany/opóźniany w trakcie pracy silnika.
EDIT: nie wiem czy tak powinno być ale O2-R to chyba napięcie z lambdy pokazuje a u ciebie przeważnie jest w okolicy 0 - czy aby nie masz czasem upalonej lambdy? |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 13-04-2007, 11:34
|
|
|
Witam kurde kupie jeeszcze sonde i sprawdze zaplon jeszcze raz a tak apropo to ile powinna miec napięcia sonda i czy komputer niepowinien wyswietlic błędu sondy |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13-04-2007, 12:05
|
|
|
Mi się coś zdaje że aparat zapłonowy dogorywa... |
|
|
|
 |
jarekft [Usunięty]
|
Wysłany: 15-04-2007, 09:59
|
|
|
Witam ,przejechalem sie lancerkiem do Nowej Soli kolo Zielonej Góry tam jest chlopak ktory pracowal w serwisie mitsu po dokladnych ogledzinach i pomiarach powiedzial ze sondy mam niewymieniać natomiast o dziwo zaplon byl spowrotem 10* wiec powiedzialem ze ustawialem na 5 i opowiedzialem jak i gdzie okazalo sie ze wszystko robilem ok tylko podczas jego pracy w servisie zdazylo sie pare modeli lancerkow i coltow ktore musiely byc inaczej podlonczone bo zdazalo sie ze pomimo zmasowanego pinu komp powracal do wczesniejszych ustawien a jak on to zrobil opisuje ponizej
1.odlonczyl kleme ujemna
2.odczekal okolo 1do 2 min
3.podlonczyl kabelek do pinu i zmasowal do sruby od mcpersona
4.popodpinal lampe stroboskopowa
5.podlonczyl kleme kazal odpalic autko
6.ze wzgledu ze mam lpg ustawil zaplon na 7*
7.jeszcze raz gaszenie i odpalenie auta kontrola ponowna zaplonu
8.odlonczenie klemy ujemnej na 2 min
9.odpalenie auta przytrzymanie go na 3000 rpm tak okolo 10 sekund i ponowna kontrola
zaplon ustawiony na 7* nic sie nieprzestawilo a do tego zaczol wkoncu przytrzymywac obroty po zdjeciu nogi z gazu dodatkowo dowiedzialem sie ze czeka mnie w najblizszym czasie wymiana napinacza rozzadu oraz paska mimo tego ze maja przejechane okolo20000
poniewaz napinacz jest juz do konca naciagniety a pasek niejest na jego oko prawidlowo naciagniety i TU uklon w strone Krzyzaka najlepiej kupic komplet od hyundaya poniewaz jest najleprzy tak doradzal a ja kupilem japonski
szkoda ze ten kolega wyjezdza do Angli mialby stalego klienta aledowiedzialem sie wiele zeczy naco trzeba zwracac uwage i co kontrolowac pojezdze i opisze co i jak
AAAAAA zapomnialem te numery z odpinaniem klemy i kasowaniem pamieci kompa zdazaly sie tylko w wersjach lancerow i coltow przeznaczonych na rynek amerykanski
rozpoznac je mozna po numerach na dowodzie rejestracyjnym te na export maja cyferke z przodu w moim przypadku jest to 4MBSNC62A+++++++
sorki za taki dlugi post ale mam nadzieje ze komus sie przyda a ja wkoncu pojezdze normalnie |
Ostatnio zmieniony przez jarekft 15-04-2007, 16:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 15-04-2007, 10:25
|
|
|
No to jednak to spalanie stukowe w kontekście obrotów i przepływki dobrze mi się widziało że jednak to źle ustawiony zapłon zatem analiza takiego logu jednak ma sens.
jarekft napisał/a: | 4.popodpinal lampe oscyloskopowa |
stroboskopową! |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|