Stukające popychacze 2.0gdi |
Autor |
Wiadomość |
godles
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2019 Posty: 15 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 03-06-2019, 15:03 Stukające popychacze 2.0gdi
|
|
|
Witam.
Kilka dni temu kupiłem pinina z 2.0gdi pod maską. Słychać że stuka popychacz. Jakieś sposoby na namierzenie który to dziad? Wymiana oleju z dodatkiem do wyciszania popychaczy nie pomogła. Ewentualnie gdzie je znajdę w rozsądnych pieniądzach? Czy do wymiany muszę demontować głowicę czy idzie to zrobić "od góry"? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-06-2019, 16:27
|
|
|
Zrobisz od góry. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
godles
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2019 Posty: 15 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 04-06-2019, 14:43
|
|
|
A ktoś się orientuje ile mogą kosztować najtańsze popychacze? Auto tylko w teren jeżeli wytrzyma taka szklanka 15tys km to będzie na 3 lata. do tej pory rudy pewnie opierdzieli resztę |
_________________ MSS 1.3 2000r |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-06-2019, 16:44
|
|
|
godles napisał/a: | A ktoś się orientuje ile mogą kosztować najtańsze popychacze? |
W Polsce 1szt +- 30zł, czyli za komplet 500zł trzeba naszykować .
Chyba, że masz czas to możesz kupić u Chińczyka za 300zł komplet.
Ja bym przed zakupem nowych wyciągnął wszystkie (teoretycznie powinno się je dać sprawdzić), dokładnie umył, odpowietrzył jak mnanual przewiduje i zobaczył czy nadal klepie .
[ Dodano: 04-06-2019, 16:45 ]
Tylko dodam, że w tym silniku nie ma szklanek . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
godles
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2019 Posty: 15 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 05-06-2019, 12:12
|
|
|
Bizi78 napisał/a: | godles napisał/a: | A ktoś się orientuje ile mogą kosztować najtańsze popychacze? |
W Polsce 1szt +- 30zł, czyli za komplet 500zł trzeba naszykować .
Chyba, że masz czas to możesz kupić u Chińczyka za 300zł komplet.
Ja bym przed zakupem nowych wyciągnął wszystkie (teoretycznie powinno się je dać sprawdzić), dokładnie umył, odpowietrzył jak mnanual przewiduje i zobaczył czy nadal klepie .
[ Dodano: 04-06-2019, 16:45 ]
Tylko dodam, że w tym silniku nie ma szklanek . |
Jak nie ma szklanek? Luz regulowany jest hydraulicznie przecież? Ktoś ma jakiś link do tych popychaczy? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21006 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 05-06-2019, 13:45
|
|
|
godles napisał/a: | Jak nie ma szklanek? Luz regulowany jest hydraulicznie przecież? Ktoś ma jakiś link do tych popychaczy? |
Normalnie, luz jest regulowany automatycznie przy pomocy hydropopychaczy .
Tutaj masz schemat 2.0GDi.
 |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
romek atomek2
Forumowicz
Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 147 Skąd: skąd
|
Wysłany: 07-06-2019, 08:58
|
|
|
odpuść sobie przyjacielu
TTTM - ten typ tak ma
ludzie dzielą się tu na tych, którzy to już zrobili - i dalei im puka .. po krótkim czasie
i na tych, którzy tego nie zrobili - i dalej im puka
no tak wyczytałem z forumowych opowieści.
kupować wcale tych kompensatorów luzów zaworowych nie musisz, są rozbieralne - mechanizm jest do wyczyszczenia i złożenia z powrotem ( poszukaj na Youtube ) .. stety lub nie stety ( dla mnie stety ) mamy silniki GDI, które smolą sadzą jak diesle .. zasyfiają olej praktycznie po 5k km .. i zasyfienie tego z powrotem to norma.. kwestia czasu.
To jakby miec pretensję do skrzyni biegów w ścigaczach Yamaha ze jedynkę jak wbijam to słychać "walnięcie" .. no tak ma Yamaha i koniec ..
tutaj ? szkoda kaski .. tak, na różnych olejach klepie inaczej. do naszych silników przewidziany olej to 5w50 ( proszę mi tego nie komentować - nie chcę żadnej gównoburzy że nie prawda ) i ta gęstość oleju ma płukać dość cienkie kanały olejowe w naszych silnikach. Bo koksu tam jest MOC. u mnie bardzo klepie na zimnym, a "cykanie" słysze na rozgrzanym ... i jestem z tym cykaniem już dobre kilka lat .
Geneza tych silników, to Japonia - a tam paliwo jest białe jak spirytus, pozbawione siarki - która koksuje nam silnik - stąd te wydelikacone układy projektowane z myślą o dobrym czystym paliwie - u nas ? nie do kupienia .. |
|
|
|
 |
godles
Nowy Forumowicz
Auto: MSS 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2019 Posty: 15 Skąd: Nadarzyn
|
Wysłany: 09-06-2019, 12:43
|
|
|
no u mnie słychać jak by na jednym. Ale to baaaaardzo mocno tłucze. Do tego spopnia że ludzie się patrzą z politowaniem Trochę wydechem teraz to maskuję ale mnie też to drażni. |
_________________ MSS 1.3 2000r |
|
|
|
 |
romek atomek2
Forumowicz
Auto: e46 tourer 330 / Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Sty 2018 Posty: 147 Skąd: skąd
|
Wysłany: 09-06-2019, 13:50
|
|
|
przepłucz go może ropą ze 2x pod rząd .. na nowych filtrach .. póxneij kolejny filtr - zalej 5w50 i wtedy zobacz.. ja go płukam rokrocznie - sam wiesz, jak on syfi olej. Bo scigąganie dolotu u nas żeby się dostać pod pokrywę .. wyciąganie tych popychaczy - nowa uszczelka = dla mnie 2 dni pracy + klucz dynamometryczny obowiązkowo = łatwo ukręciłem 2 gwinty - bardzo łatwo ..więc się przyzwyczaiłem.
voila - ile ludzi ma ten problem
https://www.youtube.com/r...king+mitsubishi |
|
|
|
 |
|