Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero 3.2 brak mocy
Autor Wiadomość
lk300 
Nowy Forumowicz

Auto: opel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 11-06-2019, 13:45   Pajero 3.2 brak mocy

Pajero 2008 3.2 brak mocy na 1-2 biegu auto zawiesza sie przy ok 2500 obr/min , najgorzej jest przy jezdzie pod wzniesienie jak sie nie rozpędzi to jade ok 20-30 km/h , czasami jedzie normalnie przy wyższych prędkościach. Walcze już 3 mc diagnoza padła na turbosprezare , wyciągnięta oddana do regeneracji lecz okazała się dobra. Większość czasu nie pokazuje błędów sprawdzana na kilku komputerach- nic zero błędów. W ostatnim tygodniu ja mam luncha błąd p0106 bar/map sensor range, u1120 can message, zakladka abs 035 engine fail oraz pajawia się kontrola kontroli trakci i asc off. Wymieniony nowy map sensor oraz przyczyszczony wężyk denso oraz sterownik podcisnienia turbosprezarki , egr na kompie pokazuje ze się otwiera i zamyka w %. Ręce opadają auto nadal nie jedzie ma przebłyski ale chwilowe. Ma ktoś jakiś pomysł co go boli?
 
 
kkkamil 
Forumowicz

Auto: Pajero IV 3 drzwiowe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2019
Posty: 36
Skąd: Koszalin
Wysłany: 11-06-2019, 15:58   

Ja miałem wczoraj błąd map sensora ale 107. Problemem był dziurawy wężyk idący od map sensora. Patrzyłeś na wężyki? Są całe?
 
 
lk300 
Nowy Forumowicz

Auto: opel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 11-06-2019, 16:29   

Tak wężyk jest szczelny i przepchany
 
 
kkkamil 
Forumowicz

Auto: Pajero IV 3 drzwiowe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2019
Posty: 36
Skąd: Koszalin
Wysłany: 12-06-2019, 15:01   

Może odsprzedałbys stary map sensor?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 13-06-2019, 09:03   

kkkamil napisał/a:
Może odsprzedałbys stary map sensor?

Snsor obliczony na 100 tys km. przebiegu, z reguły pracuje do 200 tyś. ale trzeba go niestety co jakiś czas wymienić.
Trzeba tez sprawdzić króciec w kolektorze ssącym do którego wchodzi wężyk- lubi być zapchany.
druga rzecz
kolektor ssący w środku tez może być zawalony i trzeba go wyczyścić.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
lk300 
Nowy Forumowicz

Auto: opel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 13-06-2019, 14:23   

Kkkamil jakbyś byl z dolnośląskiego to mozemy posprawdzac map sensory. Mam w sumie 3 i na kazdym jest ten sam błąd tylko ze na denso to wysjakuje co kilka dbi a chinski za 40 zl od razu. Dzwoniłem do aso i powiedzieli że oryginał nie ma napisu denso i może czyjnik który kupiłem jako oryginał za 650 zł może jest lipny.
Kto jest z okolic Świdnica-Wroclaw żeby przemieniać map sensory?
Sprawdziłem dzis cały dolot i mam małą nieszczelność wtryskiwacz-dekiel to raczej nie bedzie winowajca.
Egr był dość mocno zanieczyszczony syfem więc chyba czeka mbie ściąganie kolektora i czyszczenie.
 
 
kkkamil 
Forumowicz

Auto: Pajero IV 3 drzwiowe
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2019
Posty: 36
Skąd: Koszalin
Wysłany: 13-06-2019, 19:35   

Ja już jestem po czyszczeniu kolektora, faktycznie map nie miał prawa nic wskazywać bo króciec był zawalony chyba centymetrowym mułem. Ale błędu nie było. Tydzień po wyczyszczeniu zaczął się problem...
Na podmianki się nie piszę bo ja z nad morza :)

Ja na razie zamówiłem na allegro (używka niby po 42tys przebiegu z L200) i na Ali za grosze.

Jednak boję się że mam coś nie tak z instalacją elektryczną. Próbowałem podać napięcie na przewód sygnałowy, jednak wychodzi na to że mam tam zwarcie... Chyba że coś robię mocno źle....

A czy mapa mogę otworzyć? Co tam jest? Jakaś membrana? Czy jakiś element elektroniczny?
Mam na myśli to że jak tam coś wpadło to ja raczej przez tą małą dziurkę tego nie wyplucze, albo coś podrywałem w środku jak wstrzykiwałem benzynę ekstrakcyjną strzykawką...

A co do tego że na oryginale nie ma napisu Denso... Na moim jest, więc mam już wymieniane? Przebieg nieco ponad 200tys.

[ Dodano: 13-06-2019, 20:03 ]
W sąsiednim temacie opisałem jak dzielnikiem napięciowym usunąłem błąd map-a, oczywiście nie jest to naprawa, ale ja już od 2 dni jeżdżę w trybie awaryjnym a ta sztuczka pozwala skasować błędy i da się jeździć normalnie ;)
 
 
lk300 
Nowy Forumowicz

Auto: opel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 15-06-2019, 12:31   

Dziś podłączyłem voltomierz i na zasilajacym mam ok 5v ale na tym srodkowym okolo 0,3-0,4 volta niby powinno być 0,7v
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.