 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wady Pajero IV |
Autor |
Wiadomość |
Bobix012
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubischi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2016 Posty: 7 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 22-06-2019, 16:55 Wady Pajero IV
|
|
|
Witam przymierzam się do zakupu Pajero IV 3.2 DID 200KM rok 2014 lift i chciałbym dopytać posiadaczy czy są jakieś wady w tych autach znaczy np tak jak w generacji III pompy paliwowe czy baki. Miałem generacje III byłem z niego zadowolony chociaż przeszedłem wymianę pompy, baku i sprzęgła. Proszę o wszelkie usterki jakie się wam przydarzyły odnośnie silnika, układu napędowego itd.
A i czy ktoś posiada w swoim egzemplarzu system start&stop, czy da się go wyłączyć na stałe czy coś.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
klapek
Forumowicz
Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 150 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 24-06-2019, 10:13
|
|
|
Mam PIV z 2007r., obecny przebieg 360tyś km.
Kupiony i serwisowany w Polskim salonie.
Tak naprawdę to był jeden poważny wydatek a mianowicie wymiana wtryskiwaczy oraz turbiny (na nowe).
Można by i tutaj zregenerować, ale miały być nowe to były.
Drobne pierdołki jak mechanizm wycieraczek, uszczelki drzwi, obsługa audio z kierownicy (taśma), uszczelniacz kolumny kierownicy
Fajne auto i mega wygodne w podróży
Wcześniej miałem Pathfinder R51 i to był traktor... |
|
|
|
 |
jepm
Forumowicz jepm
Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 318 Skąd: Warszzwa
|
Wysłany: 24-06-2019, 11:57
|
|
|
Bobix012 napisał/a: | chciałbym dopytać posiadaczy czy są jakieś wady w tych autach znaczy np tak jak w generacji III pompy paliwowe czy baki |
Ze znanych mi Pajero IV do ok. 150 tys. km jest spokój potem z rzeczy nowych w stosunku do p.III
wtryski, czujnik ksenonów. dpf
za to nie ma problemów z pompą - zbiorniki i owszem się łuszczą i gniją jak w III ale pompa w IV wydaje się być znacznie bardziej "syfoodporna". DPF w porównaniu z innymi samochodami nie jest jakoś szczególnie kłopotliwy a rzekłbym że nawet tani w przypadku awarii porównując z konkurencją.
Reszta to klasyka gatunku jak w III - korozja, czujniki, zaworki, piasty, hamulce itd.
Ogólnie biorąc pod uwagę ze w cenie zbliżonej do porządnej regeneracji pompy mamy nowe wtryski do IV wychodzi trochę lepiej niż III.
Dodatkową zaletą jest możliwość odczytu w P IV prostych parametrów i podstawowych błędów (wraz z ich kasowaniem) zwykłym ELM |
|
|
|
 |
|
|