Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:00
(I 2.0) Wymiana płynu chłodniczego
Autor Wiadomość
bruno131313 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 6
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 06-11-2013, 20:24   (I 2.0) Wymiana płynu chłodniczego

Witam
Zbliża się zima i postanowiłem wymienić płyn w chłodnicy.
Chciałbym się dowiedzieć czy po spuszczeniu płynu i nalaniu nowego trzeba coś odpowietrzać albo jak trzeba to zrobić. Z góry dziękuje za pomoc.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 07-11-2013, 06:59   

Ja nie odpowietrzałem. Spuszcza się odłączając i wyciągając zbiorniczek (wyczyścić), a z silnika to od strony grodzi zaraz jak się kończy to zaokrąglenie i zaczyna obudowa cylindrów to tam jest kurek. U mnie go nie widać, trzeba wymacać chyba na imbusa jest. Ale to wszystko z pamięci w menualu to wszystko jest.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 07-11-2013, 22:27   

Jak ja spuścisz z silnika to spuść też z chłodzenia przekładni. Dostęp bajeczny, jak wejdziesz pod samochód to szukasz "najniższą" część napędu i tam będzie rurka prowadząca od góry ze śrubą "przelotową", rozmiar 17 albo 19. Nic nie trzeba odkręcać więcej ani zdejmować.
 
 
Szescionogi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 3
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-06-2019, 13:42   

Odkopuję temat.
W instrukcji jest napisane że do zabezpieczenia korka spustowego w bloku silnika należy użyć kleju do gwintów 3M nr 4171. Na jakimś forum terenówek wyczytałem że to raczej uszczelniacz niż klej. Wie ktoś jaki był by dla niego zamiennik łatwiej dostępny u nas?
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 23-06-2019, 15:35   

Jeżeli chodzi o sam klej do gwintów to zapewne każdy. Nie drogi jest z K2 prolok medium. Tutaj wibracji i pracy nie ma, wiec wystarczy średni.
 
 
Szescionogi 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2017
Posty: 3
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-06-2019, 13:01   

jaroo0 napisał/a:
Jeżeli chodzi o sam klej do gwintów to zapewne każdy. Nie drogi jest z K2 prolok medium. Tutaj wibracji i pracy nie ma, wiec wystarczy średni.

OK. Dzięki za podpowiedź.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.