 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Cari 1.9DI-D] Opinia o aucie przed kupnem - Carisma 1,9 DiD |
Autor |
Wiadomość |
KapitanZubek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2019 Posty: 2 Skąd: Earth
|
Wysłany: 16-07-2019, 22:21 [Cari 1.9DI-D] Opinia o aucie przed kupnem - Carisma 1,9 DiD
|
|
|
Cześć
Zastanawiam się nad zakupem Cairsmy 1,9 DiD.
Niestety kompletnie nie mam doświadczenia z autami tej marki i dlatego chciałbym poradzić się Was, czy wogóle warto się tym autem zainteresować, czy raczej sobie odpuścić.
Moje główne obawy wbudza silnik, ale do rzeczy.
Auto posiada mój znajomy i znam jego całą historię, Jeździ nim do dziś, ma aktualny przegląd itp. Nie miało żadnych przygód, wypadków, poważnych awarii.
Konfiguracja auta:
Carisma 1,9 DiD 75 kW
Wersja: Sport
Przebieg: 177 kkm
Rocznik: 2002 (ale pierwsza rejestracja to grudzień 2013).
Wyposażenie: klima manualna, skórzana tapicerka, el szyby, el lusterka, NAVi (i tak bezużyteczna), podgrzewane fotele, entralny zamek
Cena wywałowacza to 6k pln
Jeśli chodzi o wygląd i ogólny stan tego auta w odniesieniu do rocznika i pzebiegu to jest w mojej ocenie adekwatny. Wygląda jeszcze dosyć atrakcyjnie, poza małą delikatną przycierką parkingową. Ale tak jak mówiłem, martwi mnie ten silnik, Czy to ta sama jednostka, która była wkładana do Laguny (królowej lawet)?
pozdr
ja |
|
|
|
 |
apg2312
Mitsumaniak

Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy Dołączył: 28 Maj 2014 Posty: 2310 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 16-07-2019, 22:51
|
|
|
Wszystkie diesle montowane w Cari są marki Renault. TD to F8QT, DI-D to F9Q. Tylko silniki benzynowe są japońskie.
KapitanZubek napisał/a: | Rocznik: 2002 (ale pierwsza rejestracja to grudzień 2013). |
Pierwsza rejestracja w Polsce, rozumiem ? Czy w ogóle ? |
_________________ Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...
 |
|
|
|
 |
KapitanZubek
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1,9 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lip 2019 Posty: 2 Skąd: Earth
|
Wysłany: 16-07-2019, 23:01
|
|
|
apg2312 napisał/a: | Wszystkie diesle montowane w Cari są marki Renault. TD to F8QT, DI-D to F9Q. Tylko silniki benzynowe są japońskie.
KapitanZubek napisał/a: | Rocznik: 2002 (ale pierwsza rejestracja to grudzień 2013). |
Pierwsza rejestracja w Polsce, rozumiem ? Czy w ogóle ? |
wogóle
w PL od 2009, ale ten znajomy kupił od kolegi z DE, więc historia w DE też znana.
To jest jeden z powodów, dla którego zainteresowałem się tym autem - udokumentowana i znana historia od samego wyjazdu z salonu
Do tej pory w silniku był wymieniany rozrząd. Poza tym nic nie było robione.
Z pozostałych rzeczy to klocki, tarcze, jakieś pieroły typu żarówki i pompa wspomagania hamulców. |
|
|
|
 |
KajaWalczak
Nowy Forumowicz
Auto: audi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 12 Lis 2019 Posty: 1 Skąd: Poland
|
Wysłany: 12-11-2019, 07:47
|
|
|
Każdy samochód może mieć inny zespół. Musisz spojrzeć na znaczki i arkusz danych. |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 12-11-2019, 12:34
|
|
|
Ten silnik to F9Q, ten sam co był montowany w lagunie dCi, volvo s/v40 od 2000 do 2004 roku. Ja mam volvo z tym silnikiem i póki co nie narzekam na niego. Jeśli chodzi o lagunę to tam się silniki wysypywały z bardzo prozaicznego powodu - interwał wymiany oleju był przewidziany po 30 tyś kilometrów a volvo i mitsubishi zalecają wymianę po 15 tyś kilometrów. Dlatego też w tych dwóch ostatnich nie słyszy się zbytnio o tym że się psują. Nie pamiętam teraz co ile wymianę rozrządu zalecało renault względem volvo i mitsubishi, ale tutaj przebieg też został skrócony. Tak więc jeśli znasz historię auta to uważam że możesz ją brać i spać spokojnie. Moje volvo ma w tej chwili około 270 tyś. kilometrów i nie mam z nim jakichkolwiek problemów, fakt mam je od ponad roku i przejechałem nim nieco ponad 10 tyś kilometrów więc nie jest to jakiś duży nalot żeby można było coś konkretnego powiedzieć. Za to wcześniej miałem carismę z silnikiem F8QT i przejeździłem nią ponad 100 tyś kilometrów i tylko raz miałem z nią problem jak mi poleciała uszczelka pod głowicą. poza tym było bezawaryjnie. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
|
|