 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Koła przy lifcie zawieszenia |
Autor |
Wiadomość |
lakikwap
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2019 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-08-2019, 11:06 Koła przy lifcie zawieszenia
|
|
|
Witam Was.
Sporo czytałem forum i mam już dużo wiedzy za co Wam dziękuje. Chciałbym tylko dopytać o info którego nie mogłem znaleźć na 100% pewnego.
Auto ma wrzucone te wyższe amory KYB i z tyłu sprężyny z mazdy. Teraz zamawiam koła.
1. Jakie max opony polecacie przy tym zawieszeniu. wstępnie będą to jakieś AT chyba BFGoodrich.
2. Felgi.. które myślicie będą najlepszym wyborem?
16x7 5x114,3 ET0
16x7 5x114,3 ET+20
16x7 5x114,3 ET+35
16x8 5x114,3 ET-10
16x8 5x114,3 ET-25
16x8 5x114,3 ET-25
16x8 5x114,3 ET-30
Z tego co widze na stronie willtheyfit najbardziej bezpieczne i oddalone od amora będą 16x8 5x114,3 ET-25 , czy znów coś im może innego przeszkadzać?
Oczywiście wiem ze bedzie trzeba poszerzać jakoś nadkola.
Bardzo dziękuje za pomoc. |
|
|
|
 |
tony.zielony
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2019 Posty: 29 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 18-09-2019, 17:33
|
|
|
lakikwap,
Napiszesz co z tego wyszło???
Też mnie to interesuje... |
|
|
|
 |
lakikwap
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2019 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-09-2019, 20:39
|
|
|
Hej, tak, bo widze ze nikt nic nie powie.
Sa felgi z jeepa 16 cali et-10, do tego nowe sruby przelotowe. Opony cooper defenderer 235 70 16. Zawieszenie przod kyb te z wyzszymi kielkichami (niepamietam juz nr) nowe sprezyny ory, tyl sprezyny mazda i do tego amory. Tyl super, przod calkiem, kola weszly, wyglada mega, ale przy max skrecie tarlo, musialem wyciac plastikowe nadkola i zrobic inne troche po swojemu z gumy, teraz jest wmiare ale jak ktos siedzi na pasazera fotelu to dalej z praej strony na max skrecie potrafi w 1 miejscu przytrzec, mlze musze to jesscze poklepac. Ogolnie niewiem czy na normalne amory z et-10 by tez nie weszlo bo spoooro do kielkicha jest miesca. Fele stalowe z wiekszym et czyli ok 0 niewiem bo chyba by tarlo o zacisk. Tak wiec spoko zestaw i tani ale jak bez ciecia nadkoli opony 225, chyba ze nie AT z takimi grubymi kostkami jak te coopery
 |
|
|
|
 |
tony.zielony
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2019 Posty: 29 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 20-09-2019, 18:31
|
|
|
Poka poka fotke
Ja u siebie z przodu mam tylko te amorki australijskie i się zastanawiam czy wejdzie mi tam 245/70/16 na oryginalnych felgach. Co o tym myślisz?? |
|
|
|
 |
lakikwap
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2019 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 20-09-2019, 23:42
|
|
|
tony.zielony, wkleilem 2 fotki, niewyswietlaja sie?
Moim zdaniem 245 nie wejdzie, tzn wejdzie ale nie skrecisz kolami bez darcia o nadkole, bedziesz musial sporo walic mlotem zeby to przeszlo jak pisalem przy et-10 i oponie 235 trze przy max skrecia jak troche zabuja dziira czy cos a juz itak sporo zaklepalem. Chyba ze wysokosc opony liczy sie bez bieznika i finalna zalezna jest od niego, i wtedy 245/70 moze byc nizsze niz 235/70, niewiem jak to sie liczy i nigdzie info nie znalazlem.
Co do felg bedziesz musial walnac spory dystans, jak masz et jakies 45 to sadze ze musi wjechac dystans ok 20mm minimum, ale niewiem. I wtedy chyba do wymiany szpilki bo gwintu braknie do zakrecenia nakretek |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 819 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20943 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 21-09-2019, 05:22
|
|
|
lakikwap napisał/a: | wkleilem 2 fotki, niewyswietlaja sie? |
Ja widzę . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
kubus900115
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 24 Skąd: Białogard
|
Wysłany: 22-09-2019, 09:18
|
|
|
lakikwap napisał/a: | Hej, tak, bo widze ze nikt nic nie powie.
Sa felgi z jeepa 16 cali et-10, do tego nowe sruby przelotowe. Opony cooper defenderer 235 70 16. Zawieszenie przod kyb te z wyzszymi kielkichami (niepamietam juz nr) nowe sprezyny ory, tyl sprezyny mazda i do tego amory. Tyl super, przod calkiem, kola weszly, wyglada mega, ale przy max skrecie tarlo, musialem wyciac plastikowe nadkola i zrobic inne troche po swojemu z gumy, teraz jest wmiare ale jak ktos siedzi na pasazera fotelu to dalej z praej strony na max skrecie potrafi w 1 miejscu przytrzec, mlze musze to jesscze poklepac. Ogolnie niewiem czy na normalne amory z et-10 by tez nie weszlo bo spoooro do kielkicha jest miesca. Fele stalowe z wiekszym et czyli ok 0 niewiem bo chyba by tarlo o zacisk. Tak wiec spoko zestaw i tani ale jak bez ciecia nadkoli opony 225, chyba ze nie AT z takimi grubymi kostkami jak te coopery
[url=https://images91.fotosik.pl/252/f951d6ae12d697femed.jpg]Obrazek[/URL]
[url=https://images90.fotosik.pl/252/472b171b797183f2med.jpg]Obrazek[/URL] |
Kolego lakikwap, czy mógłbyś dla wszystkich (typu ja sam), opisać konkretnie od jakiego jeepa masz felgi??? Czy otwór na piastę jest taki sam??? jakiej długości i jakie konkretnie są śruby przelotowe?? W swoim Pininie od dłuższego czasu planuję też taką przeróbkę bo kiedyś wpadło mi w oko zdjęcie takowego aczkolwiek niegdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Pozdrawiam [/b] |
|
|
|
 |
lakikwap
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sie 2019 Posty: 11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22-09-2019, 16:58
|
|
|
kubus900115, felgi do jeepa ale wymiary jak do nas, rozstaw śrub 5x114,3 , et-10 (niewiem czy przy et 0 by weszło na zacisk) szerokość 8 cali. Wystają za obrys ale neiwiele, szybko i łatwo dołożyłem lekkie poszerzenie i wygląda spoko, jeszcze chlapacze dokupie. Otwór centrujący jest większy więc Pierścienie centrujące redukcyjne 67.1/71.6 , normalnie włożyłem i wszystko ok, dokręciło się ładnie felg i jest zero jakiegokolwiek bicia nawet przy 100km/h.
Nakrętki M12x1,5 otwarte i walnąłem 1 w kole zabezpieczającą, też są otwarte.
Tak więc zestaw amorów i sprężyn jak pisałem powyżej plus te koła. Tylko te opony albo 225/70 albo 235/70 które lepiej wyglądają ale u mnie dalej trze jak skręcam 90 stopni i jest dziura albo pasażer, ale lekko bo na oponie zero śladów, tylko w nadkolu widać i słychać. Tylko niewiem czy wszystkie opony mają ten sam rozmiar jak pisze 235 bo ja niewiem czy to nie zależy też od grubości bierznika który w tych coooperach jest dość duży. Wogóle te opony są mega, dobra cena, super wyglądają i są mega ciche, nic nie szumią i nie biją.
[ Dodano: 22-09-2019, 17:02 ]
Jak wystaja
Z dokladka
Tutaj jeszcze trze na skrecie
 |
|
|
|
 |
tony.zielony
Nowy Forumowicz
Auto: Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Sty 2019 Posty: 29 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-03-2020, 17:36
|
|
|
Czy jak włożę te opony 235/70/16 na oryginalne felgi to będzie problem? Próbowałeś ze swoimi?
[ Dodano: 02-05-2021, 17:31 ]
Ok więc ja wsadziłem takie oponki :
Opony Collin"s 225/70 R16 Mudmax M/T 107T od G-Gum Protektor Sp. z o.o. LIPIŃSKIEGO 75 SANOK
https://www.olx.pl/d/ofer...D5-IDHVns3.html
Bieżnikowane ale dały się wyważyć.
Wysokość 72 cm szerokość 20 cm jak podaje producent.
Większych bym nie zmieścił są na styk przy max skręcie. Nie ocieraja w terenie.
Co do opon to sa wraźnie głośniejsze od moich Geolanderów AT ale coś za coś. Bardzo dobra trakcja w błotku MT robi robotę. Mogłyby być trochę szersze bo wizualnie byłoby lepiej ale za to ocierałyby o podłuznicę. Nie muszę robić poszerzeń są na równo na standardowej feldze do pinina.
Wsadzę jakieś zdjęcia jak będę w domu w czerwcu. |
|
|
|
 |
|
|