 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Galant 2.4 GDI spadek ciśnienia paliwa podczas przyspieszani |
Autor |
Wiadomość |
xmatty
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2019 Posty: 3 Skąd: opole lubelskie
|
Wysłany: 17-08-2019, 22:41 Galant 2.4 GDI spadek ciśnienia paliwa podczas przyspieszani
|
|
|
Dzień dobry
Galant 2.4 Gdi, benzyna, bez lpg. Taki problem. na gorącym silniku kosmiczny spadek mocy. Max 2000 obr/min. lub nawet nie, generalnie 25km/h max. Filtr paliwa wymieniony, pompa w zbiorniku też. Pomiar ciśnienia benzyny podczas jazdy wskazuje 5 barów, podczas wciskania gazu spada do zera, i od razu check. Błąd: niskie ciśnienie paliwa. Nie bardzo wiem, jak działa pompa wysokiego ciśnienia i jak ona się ma do ciśnienia pompy w zbiorniku. Z góry dziękuję za pomoc |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-08-2019, 08:10
|
|
|
To że nie masz LPG to raczej normalne w tym silniku Chociaż już zaczyna się je gazować ale czy warto to już dość sporne bo instalacja to koszt około 5 tys zł i dodatkowo na LPG silnik spala pewną ilość benzyny.
Pompa w zbiorniku podaje dużą ilość paliwa o małym ciśnieniu a pompa wysokiego ciśnienia zamienia to na małą ilość o wysokim ciśnieniu. Na niskim ciśnieniu jest regulator ciśnienia i na wysokim jest też regulator ciśnienia. Żeby być pewnym to warto by sprawdzić ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia, za pompą wysokiego ciśnienia i na listwie wtryskowej za regulatorem wysokiego ciśnienia. Jak zmieniłeś tę w zbiorniku to trzeba sprawdzić po kolei wszystko dalej czyli regulator niskiego, pompę wysokiego, regulator wysokiego oraz czujnik ciśnienia paliwa. W tych tematach masz sporo ciekawych informacji
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
A tu o diagnostyce
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
Dotyczą Carismy ale i Carisma 1.8GDI i Gal 2.4 GDi działają na bardzo podobnych zasadach. |
|
|
|
 |
xmatty
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2019 Posty: 3 Skąd: opole lubelskie
|
Wysłany: 20-08-2019, 22:03
|
|
|
Więć tak: usunięty filterek pod rurką doprowadzającą benzynę do pompy wysokiego ciśnienia i hula, jak nowy, zero spadającego ciśnienia. Trochę ciężko go wyjąć, używałem kilku ostrych na końcach narzędzi, jednak zwycięstwo przyniosło użycie wkręta /chyba m6/. Jeszcze małe sprostowanie, bo dziwię się, że nikt nie zauważył, a ja do końca nie wiedziałem, jakie ciśnienie mierzę. bo komunikaty w kompie Launch Diagun są tłumaczone chyba przez google translator. Otóż nie było to 5 bar z mojego posta, lecz 5MPa, czyli 50 barów mierzone przez czujnik w pompie wysokiego ciśnienia
Edit: dzięki za pomoc, temat do zamknięcia |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 20-08-2019, 23:38
|
|
|
Radzę założyć nowy filterek, chyba w temacie o pompie wysokiego ciśnienia ktoś podawał model pasujący od jakiegoś innego auta. Takie filterki siedzą chyba jeszcze we wtryskiwaczach. |
|
|
|
 |
xmatty
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sie 2019 Posty: 3 Skąd: opole lubelskie
|
Wysłany: 26-08-2019, 21:21
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Radzę założyć nowy filterek, chyba w temacie o pompie wysokiego ciśnienia ktoś podawał model pasujący od jakiegoś innego auta. Takie filterki siedzą chyba jeszcze we wtryskiwaczach. |
Jasne, ten filterek jest dostępny. Tyle, że auto już sprzedane, nowy nabywca poinformowany o zdarzeniu |
|
|
|
 |
|
|