 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EAx 97-04] Tuning Misia |
Autor |
Wiadomość |
LeciSiekiera
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2019 Posty: 2 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 23-08-2019, 22:36 [EAx 97-04] Tuning Misia
|
|
|
Witam.
Przyszedłem z pomocą... Posiadam Galanta VIII silnik 2.0 benzyna. Chcę mu dać drugię życię.. Blacharkę mam już zrobioną. Jak wymieniałem rozrząd głowica poszła do regeneracji.. I jest wszystko tip top.. Zastanawiam się teraz nad wstawieniem całego układu wydechowego wraz z układem dolotowym.. Dołożyć do tego filtr powietrza stożkowy (chyba że polecacie inny) i oczywiście świece, tylko pytanie jakie? Zależy mi też żeby przy okazji zyskał na mocy i miał rasowy dźwięk.. A nie ryczał na całe miasto.. Moje pytanie brzmi jaki wydech najlepiej zamontować itd. I czy macie jakiegoś mechanika godnego polecenia w okolicach Legnicy. Który włozy w to serducho.. Dzieki za pomoc.. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11139 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-08-2019, 23:24
|
|
|
Już w innym temacie który założyłeś dostałeś gotową odpowiedź. Najbardziej efektowną modyfikacją, dającą spory przyrost mocy, jest wymiana zespołu napędowego. Jest to dosyć tanie rozwiązanie, które gwarantuje spore emocje podczas przemieszczania się po pieczywo do sklepiku.
Żeby podnieść moc w silniku wolnossącym, nie wystarczy założyć stożek, i buczący wydech.
Modyfikacje powinny ogarnąć głowicę, czyli porting kanałów, cały dolot, do tego dopiero trzeba zmienić mapę w ECU, i wyliczyć pojemność wydechu. O drobnostkach typu wtryski, nawet nie piszę
Po tych zabiegach, możesz liczyć na przyrost mocy rzędu 10%
Ewentualnie obniżasz stopień sprężania, i pakujesz turbinę z Evo, ale tutaj też nie jest tak kolorowo, bo masz całkowicie cywilny blok, i resztę bebechów, która nie pozwoli Ci na rozwinięcie tej mocy która może być z tego wygenerowana |
_________________
 |
|
|
|
 |
LeciSiekiera
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant VIII
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Sie 2019 Posty: 2 Skąd: Jawor
|
Wysłany: 23-08-2019, 23:40
|
|
|
Ile by mnie wyniosło przełożenie silnika wraz z kupnem? A wydech i tak bym zmienił już raz był spawany i znów buczy... A chciałbym żeby chodził rasowo i kulturalnie.. Nie jara mnie hasał na całe miasto..
[ Dodano: 23-08-2019, 23:44 ]
Może tak ile by wyniósł cały SWAP wraz z nowym wydechem z nierdzewki i układem dolotowym? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 822 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20981 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 23-08-2019, 23:46
|
|
|
Wszystko zaležy od ceny dawcy . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11139 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 23-08-2019, 23:49
|
|
|
Najlepiej jest kupić całe auto, i wtedy masz wszystko co potrzeba do przekładki. Łącznie z wydechem
Popatrz na portalach ogłoszeniowych, czasem można tanio kupić fajnego galanta z silnikiem 2,5 v6
Jeśli jesteś zwolennikiem skrzyń automatycznych, to będziesz miał łatwiej.
[ Dodano: 24-08-2019, 00:12 ]
LeciSiekiera napisał/a: | Może tak ile by wyniósł cały SWAP wraz z nowym wydechem z nierdzewki i układem dolotowym? |
Po co chcesz robić układ dolotowy ? Kup filtr powietrza K&N, a wydech zrób pod wymiar oryginalnego.
Piszę tutaj o silniku 2,5 |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|