| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| Galant 2.4 GDI spadek ciśnienia paliwa podczas przyspieszani |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | xmatty   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Sie 2019
 Posty: 3
 Skąd: opole lubelskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17-08-2019, 21:41   Galant 2.4 GDI spadek ciśnienia paliwa podczas przyspieszani |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzień dobry Galant 2.4 Gdi, benzyna, bez lpg. Taki problem. na gorącym silniku kosmiczny spadek mocy. Max 2000 obr/min. lub nawet nie, generalnie 25km/h max. Filtr paliwa wymieniony, pompa w zbiorniku też. Pomiar ciśnienia benzyny podczas jazdy wskazuje 5 barów, podczas wciskania gazu spada do zera, i od razu check. Błąd: niskie ciśnienie paliwa. Nie bardzo wiem, jak działa pompa wysokiego ciśnienia i jak ona się ma do ciśnienia pompy w zbiorniku. Z góry dziękuję za pomoc
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18-08-2019, 07:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | To że nie masz LPG to raczej normalne w tym silniku  Chociaż już zaczyna się je gazować ale czy warto to już dość sporne bo instalacja to koszt około 5 tys zł i dodatkowo na LPG silnik spala pewną ilość benzyny. Pompa w zbiorniku podaje dużą ilość paliwa o małym ciśnieniu a pompa wysokiego ciśnienia zamienia to na małą ilość o wysokim ciśnieniu. Na niskim ciśnieniu jest regulator ciśnienia i na wysokim jest też regulator ciśnienia. Żeby być pewnym to warto by sprawdzić ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia, za pompą wysokiego ciśnienia i na listwie wtryskowej za regulatorem wysokiego ciśnienia. Jak zmieniłeś tę w zbiorniku to trzeba sprawdzić po kolei wszystko dalej czyli regulator niskiego, pompę wysokiego, regulator wysokiego oraz czujnik ciśnienia paliwa. W tych tematach masz sporo ciekawych informacji
 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213
 A tu o diagnostyce
 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
 Dotyczą Carismy ale i Carisma 1.8GDI i Gal 2.4 GDi działają na bardzo podobnych zasadach.
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | xmatty   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Sie 2019
 Posty: 3
 Skąd: opole lubelskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-08-2019, 21:03 |   
 |  
               | 
 |  
               | Więć tak: usunięty filterek pod rurką doprowadzającą benzynę do pompy wysokiego ciśnienia i hula, jak nowy, zero spadającego ciśnienia. Trochę ciężko go wyjąć, używałem kilku ostrych na końcach narzędzi, jednak zwycięstwo przyniosło użycie wkręta /chyba m6/. Jeszcze małe sprostowanie, bo dziwię się, że nikt nie zauważył, a ja do końca nie wiedziałem, jakie ciśnienie mierzę. bo komunikaty w kompie Launch Diagun są tłumaczone chyba przez google translator. Otóż nie było to 5 bar z mojego posta, lecz 5MPa, czyli 50 barów mierzone przez czujnik w pompie wysokiego ciśnienia Edit: dzięki za pomoc, temat do zamknięcia
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | plecho1   Mitsumaniak
 
 Auto: NX300h
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 583 razy
 Dołączył: 02 Sty 2010
 Posty: 10313
 Skąd: Świdnik
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-08-2019, 22:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Radzę założyć nowy filterek, chyba w temacie o pompie wysokiego ciśnienia ktoś podawał model pasujący od jakiegoś innego auta. Takie filterki siedzą chyba jeszcze we wtryskiwaczach. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | xmatty   Nowy Forumowicz
 
 Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI
 Kraj/Country: Polska
 Dołączył: 17 Sie 2019
 Posty: 3
 Skąd: opole lubelskie
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26-08-2019, 20:21 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | plecho1 napisał/a: |  	  | Radzę założyć nowy filterek, chyba w temacie o pompie wysokiego ciśnienia ktoś podawał model pasujący od jakiegoś innego auta. Takie filterki siedzą chyba jeszcze we wtryskiwaczach. | 
 
 Jasne, ten filterek jest dostępny. Tyle, że auto już sprzedane, nowy nabywca poinformowany o zdarzeniu
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |