Problem z napięciem colt czt |
Autor |
Wiadomość |
kotulTBG
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019 Posty: 6 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 12-09-2019, 07:03 Problem z napięciem colt czt
|
|
|
Witam.
Od pewnego czasu jestem posiadaczem colta czy 1.5turbo. Od jakiegoś czasu mam problem z napięciem. Napiecie na akmulatorze wynosi 15-15,5v. Regenerowane alternator I nic to nie pomogło kupiłem więc alternator używany od takiego colta założyłem to I dalej nic się nie zmieniło podstawialem sterownik silnika też nie dalo. Znalazłem gdzieś na forum taki problem z carisma Ale właściciel potu napisał że nie jest to wina regulatora napięć i że problem rozwiązany jak ktoś wie o co chodzi bardzo proszę o pomoc bo mi się już pomysły wyczerpały bardzo proszę o pomoc z góry dziękuję i życzę miłego dnia |
|
|
|
 |
Markatmag
Forumowicz

Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 06 Wrz 2015 Posty: 97 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:08
|
|
|
Regulator napięcia. W sumie sam sobie odpowiedziałeś |
|
|
|
 |
kotulTBG
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019 Posty: 6 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:14
|
|
|
Regulator napięcia był wymieniany I nic to nie dało dlatego kupiłem oryginalny cały alternator I dalej to samo, poza tym napisałem w tym poście że ktoś na forum napisał że NIE jest to problem z regulatorem napięcia |
|
|
|
 |
Markatmag
Forumowicz

Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 06 Wrz 2015 Posty: 97 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:20
|
|
|
Regulator wymieniłeś na nowy? |
|
|
|
 |
kotulTBG
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019 Posty: 6 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:25
|
|
|
Tak |
|
|
|
 |
Markatmag
Forumowicz

Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 06 Wrz 2015 Posty: 97 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:34
|
|
|
Napięcie 15-15,5V to na wolnych obrotach?
Przy zwiększaniu do 2,5-3000 wzrasta do? |
|
|
|
 |
kotulTBG
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019 Posty: 6 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:36
|
|
|
Na wolnych 15, A na wyższych skacze do 15.5 |
|
|
|
 |
Markatmag
Forumowicz

Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 06 Wrz 2015 Posty: 97 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:39
|
|
|
Masz miernik walnięty albo pecha i trafiłeś nowy uszkodzony regulator.
Innej opcji nie widzę. |
|
|
|
 |
kotulTBG
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019 Posty: 6 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:46
|
|
|
Miał bym takiego pecha że dwa razy bym trafił na walniety regulator ? Poza tym jakiś koleś miał identyczny problem I napisał tylko że nie jest to wina regulatora |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:48
|
|
|
Regulatory w zamienniku są przeważnie kiepskie, przynajmniej w innych modelach mitsu.
Tylko dziwne, że używany altek tez kiepsko ładuje, chyba że w nim też regulator był już wymieniony na chińczyka .
Najlepiej by było podmienić altek od sprawnego auta. |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
kotulTBG
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi colt czt
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2019 Posty: 6 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 12-09-2019, 16:51
|
|
|
Dręczy mnie też ten facet na forum napisał tylko "Nie jest to wina regulatora problem rozwiazany". A problem identyczny kropka w kropkę |
|
|
|
 |
Markatmag
Forumowicz

Auto: Colt CZ3 Z34A
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 9 razy Dołączyła: 06 Wrz 2015 Posty: 97 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 12-09-2019, 20:35
|
|
|
kotulTBG, Nie wiem Technicznie to sprawcą może być wyłącznie ta część alternatora. Sterownik silnika to możesz "spalić" jeżdząć z takim ładowaniem.
1. Sprawdź miernik na zwykłej nowej baterii AA lub jakiejkolwiek innej (chyba że znasz łatwiejszy sposób)
2. Wymień sam, nowy oryginalny regulator - koszt góra 300zł lub oddaj cały alternator do porządnego fachowca.
Swoją drogą na altka po regeneracji zapewne dostałeś gwarancję (?) |
|
|
|
 |
|