 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
pomoc i opinie |
Autor |
Wiadomość |
acidosmaniacos
Nowy Forumowicz
Auto: FORD MONDEO MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2019 Posty: 7 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 20-09-2019, 19:31 pomoc i opinie
|
|
|
Witam wszystkich jestem tu nowy wiec prosze ewentualnie o skierowanie tematu w odpowiednie miejsce a sprawa jest nastepujaca .Chcemy zakupić na początek Outladera II i moja prośba do Was jest taka , jakie silniki polecacie na co warto zwrócić szczególna uwagę przy zakupie wszelkie wady i zalety tego modelu .Kwota do wydania to ok 35 tys. Za wszelkie rady i opinie bedę rad. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
skrzypiec
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Gru 2018 Posty: 1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25-09-2019, 12:18
|
|
|
Cześć. Nie jestem specjalistą ale z tego co wiem z forum:
- benzyna 2.0 jest bardzo mułowata
- benzyna 2.4 podobno bardzo dobra wersja silnika jednak wypuszczana byla w automacie z bezstopniowa skrzynia biegow (problematyczna i droga w naprawie)
- benzyna 3.0 byla przeznaczona na rynek amerykański (może być problem z częściami
- diesel 2.0 nie ma upierdliwego dpfa (cale podobnie jak w benzynie 2.0 dosyć słaby. Bardzo różne opinie odnośnie chipowania tego silnika
- diesel 2.2 did raczej pozytywnie odbierany silnik od psa, nie powinno być problemów z ewentualnymi naprawami. Nie ma dpf bo ma fap.
- diesel 2.2 mivec jest najmocnejsza opcja ale ma problemy z dpf. Fajny silnik ale może być problematyczny w naprawie.
Jeśli nie robisz dłuższych tras to zapomnij o tym ostatnim.
Osobiście bym szukał benzyny 2.4 w manualu.
Ogólnie auto przyjemne ale jak w każdym samochodzie są części, które należy co jakiś czas wymienić oraz co jakis czas może sie coś zepsuć. Same części nie są najtańsze ale tragedii nie ma.
Na ASO nie masz co liczyć bo jest to absurdalnie droga zabawa a i tak nie słyszałem pozytywnej opinii o nich. |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 443 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 25-09-2019, 15:33
|
|
|
Miałem 2.0 DiD 2008.
Mam 2.4 Mivec 2010.
Udało mi się znaleźć wersję tak samo wyposażoną (ten sam kolor tapicerki nawet).
Moja opinia co do tych co miałem / mam:
2.4 jest jak dla mnie bardzo ok, w mieście swoje zjara, ale to normalne przy takim motorze, aerodynamice auta i tak dalej. Ogólnie w trasie przy normalnej prędkości (powiedzmy do 110 ) w trasie 550km i rezerwa. Lecąc szybciej - mniej tych kilometrów pokonuje. Po ponad roku obcowania z 2.4 benzyna i przejechanych około 20tyś km. stwierdzam, że całkiem przyjemna jednostka, ale czasami wkurza mnie to ile spala względem osiągów No i tylko 4 garnki pod maską śmieszny dźwięk silnika.
Co do naprawy CVT - każdy automat jak padnie będzie drogi w naprawie, ale to nie znaczy że od razu musi paść
W 2.0 DiD były problemy z głowicami. 3.0 w Europie to moim zdaniem mało popularny motor, Ktoś tu na forum zatarł taki (czy tam panewkę obrócił). |
|
|
|
 |
acidosmaniacos
Nowy Forumowicz
Auto: FORD MONDEO MK3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2019 Posty: 7 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 04-10-2019, 22:15
|
|
|
temat ogarniety auto w domu stoi juz ale dzieki za podpowiedzi choc komuś się chciało jak coś to jakieś foto wrzuce jutro bo ciemno |
|
|
|
 |
|
|