Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kmer
14-10-2009, 20:38
VR4 96-
Autor Wiadomość
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 09-04-2007, 20:45   VR4 96-

Mam pytanko :) ...

Czy jest jakaś roznica miedzy VR4 z lat 96-99 a 99-
Chodzi mi dokładnie o legnum
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 10-04-2007, 09:01   

głowy nie dam, ale chyba była różnica 20KM 280-300.

pozdr
 
 
KarolS 
Mitsumaniak


Auto: EA3W '99 GDI
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2007, 12:08   

True różnica była 20 KM, ale 260-280 KM, choć nie tylko zależało to od rocznika :)

Polecam poczytać http://www.clubvr4.co.uk
_________________

 
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 10-04-2007, 12:32   

Oooho, Tomek, czyżby marzenia o VR-4 nabierały jakiś bardziej realnych kształtów??? :biggrin:
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 10-04-2007, 18:54   

Kilka ciekawych watków znalazłem np. były trzy typy:
Type-V ~ Either 5-speed manual or INVECS-II 5-speed semi auto, no AYC
standard LSD diff (insted of AYC), standard meters, black surround on the gear lever (if auto), 205/55r16 tires with old mags on facelift cars.

Type-S ~ Either 5-speed manual or INVECS-II 5-speed semi auto, with AYC
high contrast meters, wheel arch extensions (if facelift), chromed surround on the gear lever? (if auto), TCL, 225/50r16 on all facelift cars with the better looking new mags.

Super S ~ Different interior (red carpeting, Recaro seats, MOMO steering wheel, red inserts on the gear lever gaitor and handbrake lever, chrome surround on the gear cover thingy, no sunroof option or roof rails option(?) AUTO only (?)) and a more bespoilered bodykit? No mechanical difference to a regular Type-S

AYC to jakaś kontrola trakcji????

[ Dodano: 10-04-2007, 19:10 ]
Layout - Front-engined, 4wd, active differential
Dimensions - L /W/H/WB:4680/1760/1420/2635mm
Engine - V6, dohc, 4v/cyl, twin-turbo.
Capacity - 2498 c.c.
Power - 280 hp
Torque - 267 lbft
Transmission- 5 Speed Auto/Man

Suspensions- All: multi-link
Tyres - 225/50 R16
Weight - 1520 kg
Top speed - 152 mph (claimed)
0-60 mph - 6.0 sec (estimated)

[ Specifications ]
Running system 4WD
Mitsubishi GF-EC5A

Type VR-4 type-V VR-4 type-S
SNGF3 SYGF3 SYGF
5m/T 5A/T 5A/T
Size / weight Total length (mm) 4680
Total width (mm) 1740 1760
All high (mm) 1420
Before the wheel base (mm) 2635
Tread Front 1510 1525
Rear 1505 1520
Clearance (mm) 150
Interior length (mm) 1870
Interior width (mm) 1455
Interior high (mm) 1175 (with sun roof 1145)
vehicle weight (kg) 1460 1500 1520
Max Passengers 5





VR-4 type-V VR-4 type-S
Minimum turning radius (m) 5.8
60km/h fuel consumption rate 16.7 17.2 17.2

VR-4 type-V VR-4 type-S
Type system 6a13
Valve gear & cylinder number DOHC 24v * V type 6 cylinder
Inside diameter x distance (mm) 81.0×80.8
Entire aerodynamic volume displacement (cc) 2498
Compression ratio 8.5
The highest output (net) * 2 (PS/rpm) 280/5500
Largest torque (kg-m/rpm) 37.0/4000
Fuel feeder ECI-MULTI
Use fuel Super Unleaded
Tank capacity (L) 60

Transmission VR-4 type-V VR-4 type-S
Transmission type 5 manual INVECS-II automatic
Gear ratio 1st Gear 3.333 3.789
2nd Gear 2.105 2.057
3rd Gear 1.407 1.421
4th Gear 1.031 1.000
5th Gear 0.761 0.731
Reverse 3.416 3.865
Last deceleration ratio 4.111 3.684

[ Base ] VR-4 type-V VR-4 type-S
Steering wheel type Rack & pinion (power steering)
Suspension type Front Multiple link system
Rear Multiple link system
Brake type Front Ventilated disk (16")
Rear Ventilated disk (15")
Tyre size 205/55r16 225/50R16
 
 
KarolS 
Mitsumaniak


Auto: EA3W '99 GDI
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 126
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2007, 19:55   

AYC = Active Yaw Control

Trochę informacji: http://www.clubvr4.com/resources/ayc.htm
_________________

 
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 12-04-2007, 13:02   

AYC (skrót od tego co podał KarolS), to taki sprytny patent na tylnej osi. dyfer, oczywiście sterowany milionem czujników ;) i komputerem, który przekazuje więcej momentu obrotowego na koło, które ma lepszą przyczepność. w klasycznych dyferencjałach sytuacja jest zupełnie odrotna, dlatego np. problemem jest ruszenie zwykłym samochodem jeżeli jedno jego napędzane koło jest na asfalcie, a drugie na lodzie. przy AYC samochód potrafi przyspieszać w zakręcie mając przyczepne nawet tylko jedno koło napędzane. z tego co mi wiadomo, Super AYC potrafi przekazać nawet do 100% momentu na jedno koło. dlatego np. evo tak doskonale się prowadzi...

pozdr
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.