Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] Lancer 1.8 did 150km kilka problemow blagam o odp
Autor Wiadomość
Pezecior 
Forumowicz
Lancer sportback

Auto: Lancer sportback 2011 1.8 DID
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 32
Skąd: obecnie mieszkam w Danii
  Wysłany: 25-11-2018, 02:05   [CY3A 1.8] Lancer 1.8 did 150km kilka problemow blagam o odp

Witam Wszystkich grupowiczow
Zakupkilem 5 miesiecy temu lancera sportback 1.8 did 150km, i od poczatku mam z nim problemy czy ktos tu ze zgromadzonych mogl by odpowiedziec na kilka moich pytan?? Bqrdzo zalezy mi na czasie gdyz lada chwila skonczy mi sie gwarancja a nke chcem zostac na lodzie 🤦🏼‍♂️

1. Juz na jezdzie probnej cos slabo sie rozpedzal ale gosciu z komisu powiedzial ze stal pare miesiecy i sie zamulil, po jakkms czasie rozpedzal sie dopiero od 3tysiecy wiec pojechalem do komisu aby to zrobili albo sprawdzili bo jest masakra, okazalo sie niby ze niby jakis wezyk sie zatkal aale jest juz ok.

2. Gdy jade i chcem zmienic bieg, puszczam gaz wciskam sprzeglo i obroty skacza z np. 2000 do 2500 czy to jest normalne w tym samochodzie?

3. nawet gdy tylko odpale samochod bialy wskaznik spalania jest na maksa a czAsem nie, do tego jak dojezdzam do miejsca samochod trzyma 1000 obrotow i nie spadaja a czasem spada na 600

4. Ostatnio zauwazylem ze strasznie zaczal kopcic na bialo gdy jechalem, pozniej zauwazylem ze olej sie podniosl a plyn chlodniczy spadl glupi ja kupilem i dolalem, wiec myslalem juz ze uszczelka pod glowica, pojechalem do komisu wymienili olej 5 tys km temu i powiedzieli ze to nic takiego tylko za duzo mial troche, (zaznacze ze robili servis dzien przed oddaniem auta jakies 13 tys km temu , pare dni temu zauwazylem ze znowu sie podniosl olej narazie tylko troche ale mam dziwne przeczucie ze cos jest nie tak, typek z komisu mowil mi abym robil wymiane co 20 tys km, a jak napisalem ze znowu sie podniosl poziom to napisal zebym robil servis co 10 tys km bo podnosi sie przez dpfa 🙄🤔,

5. Wczoraj dodatkowo zauwazylem wyciek (cbyba z miski olejowej dzis dopiero wjade na podnosnik i sprawdze dokladniej) jest naprawde spocona + oleju jak bylo wiecej tak jest, dodatkowo gdy przyspieszam silnik dziwnie chodzi jakby cos gruchotalo

Blagam was o pomoc zaznacze jeszcze, ze mieszkam w Danii i nie znam zabardzo nikogo kto by mogl mi pomoc, prubowalem dowiedziec sie wczoraj odnosnie rosnacego oleju aale pan z servisu w Warszawie powiedzial tylko ze nie udziela takich informacji przez telefon i mam przyjechac na kontrole


https://ibb.co/noNDKq
https://ibb.co/n0B4sA
https://ibb.co/jrD65V
https://ibb.co/jAjDkVl
Ostatnio zmieniony przez Pezecior 26-11-2018, 20:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1928
Skąd: Staniszów
Wysłany: 25-11-2018, 13:58   

Podnoszenie się oleju masz przez przerwane wypalanie DPF.
 
 
Pezecior 
Forumowicz
Lancer sportback

Auto: Lancer sportback 2011 1.8 DID
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 32
Skąd: obecnie mieszkam w Danii
Wysłany: 25-11-2018, 18:01   

Ok to jedno czytalem wczoraj tutaj troche i faktycznie moze byc od dpfa aa reszta??
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 26-11-2018, 20:27   

Masz fantastyczną jednostkę, lecz musisz sie nauczyć korzystać z tego samochodu, nie wystarczy odpalać i jechać jak przy silniku benzynowym, Mam taki od nowości juz 8 lat i zero problemów ale myśe ze wiem jak z tego samochodu korzystać.

Podjedź do autoryzowanego serwisu by w grać najnowsze oprogramowanie. naucz sie jednego że co jakiś czas ten silnik doprowadza do wypalania dpf-u, Obroty wzrastają i najlepiej wtedy nie gasić silnika by cały proces wypalania sie skończył i oczywiście jechać z wysokimi obrotami, Musisz wiedzieć kiedy to wypalanie sie zaczyna.Chwilowe spalanie ten poziomy wskaźnik co określa spalanie w czasie rzeczywistym podnosi sie w trakcie wypalania. Jeżeli jadąc normalnie i puścisz pedał gazu ten wskaźnik powinien pokazać 0 czyli nic, jeżeli puścisz gaz a wskaźnik bedzie pokazywał spalanie i obroty beda większe to znaczy ze dpf sie wypala. (obowiązuje tylko wtedy gdy silnik jest w miare ciepły)

Inne twoje problemy, cieżko na nie odpowiedzieć należało by takim samochodem sie przejechać wtedy bym ci powiedział co jest norma a co nie .
_________________
pablo diablo
 
 
 
Pezecior 
Forumowicz
Lancer sportback

Auto: Lancer sportback 2011 1.8 DID
Kraj/Country: Denmark
Dołączył: 16 Paź 2018
Posty: 32
Skąd: obecnie mieszkam w Danii
Wysłany: 26-11-2018, 20:39   

pablo diablo napisał/a:
Masz fantastyczną jednostkę, lecz musisz sie nauczyć korzystać z tego samochodu, nie wystarczy odpalać i jechać jak przy silniku benzynowym, Mam taki od nowości juz 8 lat i zero problemów ale myśe ze wiem jak z tego samochodu korzystać.

Inne twoje problemy, cieżko na nie odpowiedzieć należało by takim samochodem sie przejechać wtedy bym ci powiedział co jest norma a co nie .


Pablo mialem juz dwa diesle przed tym lancerkiem, choc nigdy sie nie spotkalem np ze skaczacymi obratami przy zmianie biegu 😅
Jutro umawiam sie na dokladne sprawdzenie auta i bede wiedzial co i jak. ;)
 
 
pablo diablo 
Forumowicz


Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 643
Skąd: Nowy Sacz
Wysłany: 27-11-2018, 18:09   

u mnie skaczą przy zmianie biegu
_________________
pablo diablo
 
 
 
krah 
Forumowicz

Auto: Outlander III 2.2 did 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Sty 2019
Posty: 60
Skąd: Wrocław
Wysłany: 23-09-2019, 13:26   

Pezecior napisał/a:
Jutro umawiam sie na dokladne sprawdzenie auta i bede wiedzial co i jak. ;)



i wiadomo co się działo? w moim 1.8 did jest podobnie z gazem, po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu obroty wzrastają, jakby komputer jeszcze mu dawkował paliwo
_________________
Sky
 
 
5darek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 d-id 150kM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 185
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 27-10-2019, 13:19   

Nie wiem jaki jest przebieg auta, ale zgaduję że zbliż się do 200kkm, skoro jest wyciek oleju obstawiam simmering wału korbowego.
Sugeruję przyjrzeć się pracy pasków wielorowkowych i czy najniżej położone koło pasowe nie wibruje. Możliwe że w skrajnych przypadkach mogłoby uderzać o pokrywę rozrządu. Co więcej znajdują się tam dwa łożyskowane kółeczka pasowe (jedno napinające), których łożyska tez mogą mocno hałasować.
Ponadto hałas może tez dobiegać z sprzęgiełka alternatora i pompy wody. Bo wskazany wyciek pozwala mi sądzić że auto ma ponad 200 tys km przebiegu.

Dodatkowo w przy przebiegu zbliżonym do 200kkm należałoby zrobić regulację zaworów. Niestety wiąże się to z wyjęciem wtryskiwaczy (co pociąga za sobą konieczność wymiany miedzianych podkładek - uszczelniaczy wtrysków) oraz nową uszczelką pod pokrywę. Regulacja zajmuje około jednego dnia (silnik musi być zimny), sam demontaż osprzętu regulacja i montaż to ok 3 godzin pracy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.