Skrzynia automat szarpie po czym włącza się tryb awaryjny!!! |
Autor |
Wiadomość |
roolerugs
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2019 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 09-11-2019, 23:39 Skrzynia automat szarpie po czym włącza się tryb awaryjny!!!
|
|
|
Siemanko. Dzisiaj jak jechałem moim galem nagle auto zaczęło dziwnie się zachowywać aczkolwiek jechał i Ale tak jakbym trzymał mogę na gazie w jednej pozycji A jednocześnie wcisnąl sprzeglo i piszczał...obory rosły i wracały do pierwotnego stanu i znowu rosły i wracały...aż nagle załączył się tryb awaryjny i tak jakby skrzynia w ogole nie bylo i byl wrzuconu luz...gasze auto i znowy ro samo chwilę dzieje się to z obrotami i znowu tryb awaryjny...miał ktoś już takie historie ??? |
_________________ RoolerUgs |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11139 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-11-2019, 23:42
|
|
|
Zerwany wieloklin konwertera. |
_________________
 |
|
|
|
 |
roolerugs
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2019 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 09-11-2019, 23:45
|
|
|
Robiłem to już jakiś czas temu i jest nowy...I z tego co wiem jak się zrywa to już na amen A jednak po odpaleniu galant jedzie kawałek i dopiero to się dzieje A jak mi poszedł ostatnio to auto cały czas było jakby na luzie i było słychać że wygrały się te rowki w sprzegla...także wydaje mi się że to nie to |
_________________ RoolerUgs |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11139 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 09-11-2019, 23:51
|
|
|
roolerugs napisał/a: | Robiłem to już jakiś czas temu i jest nowy...I z tego co wiem jak się zrywa to już na amen |
Tak to prawda. Po zerwaniu wieloklinu auto nie jest w stanie jechać. Z opisu tak wynika ale to nic
Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
roolerugs
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2019 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 09-11-2019, 23:55
|
|
|
Właśnie i tu jest problem nie spodziewałem się że mam wyciek z korka do spuszczania oleju że skrzyni i jak mam być szczery to prawie nie było tego oleju... Czytałem gdzieś że jak ciśnienie oleju nie będzie odpowiednie to czujnik ciśnienia poda ma sterownik taki błąd i że skrzynia wejdzie w tryb awaryjny?? Ale czy po dolaniu oleju będzie chodzić???? |
_________________ RoolerUgs |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11139 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-11-2019, 00:02
|
|
|
To są bardzo odporne skrzynie, więc jest spora szansa,że będzie działała poprawnie. O ile wiem, poziom oleju w skrzyni sprawdza się na ciepłej skrzyni. Ważne, żebyś dolał takiego samego oleju co był lany wcześniej. |
_________________
 |
|
|
|
 |
roolerugs
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2019 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 10-11-2019, 00:07
|
|
|
Zawsze wlewam ten sam..ATF 2 robiłem już skrzynie raz i konwerter już też wsadzalem i olej zawsze ten sam...Wiem że są wytrzymałe A ja mam jeszcze dodatkowo wstawioną skrzynie od 2.4 GDI i ponoć ona jest jeszcze bardziej wytrzymała Wydaje mi się że skrzynia jest ok bo jak mi siadla kiedyś w nim skrzynia to był zgrzyt i trzask i zero jazdy A Ty jest tak że kawałek jadę i jakby temperatura w skrzyni była za dużo i ja odlacza bo było czuć takim nagrzanym olejem jakby trochę |
_________________ RoolerUgs |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11139 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 10-11-2019, 00:21
|
|
|
Uzupełnij olej, i wtedy sprawdź, czy skrzynia działa poprawnie. Skrzynia od GDI nie różni się niczym od innych, po za tym,że podobno w GDI były montowane lepsze konwertery, ale one nie są częścią skrzyni, tylko elementem przeniesienia który w normalnie nazywa się sprzęgłem |
_________________
 |
|
|
|
 |
roolerugs
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2019 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 10-11-2019, 00:33
|
|
|
No tak ale konwerter też wstawiłem od GDI... zobaczymy mam nadzieję że będzie jeździł...Dzięki wielkie za pomoc |
_________________ RoolerUgs |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 10-11-2019, 10:17
|
|
|
Skrzyni biegów na 99% nic się nie stało, wymień uszczelkę pod korkiem spustowym, dolej ile trzeba oleju i powinna dalej śmigać. Miałem taki przypadek, że przyjechał do mnie koleś Galantem w automacie i w skrzyni było tylko z 2 litry oleju. Jak stanął na światłach to żeby ruszyć musiał depnąć w gaz na 3000 obr. ijakoś ruszał. W skrzyni też coś piszczało. Wymieniłem olej na nowy i skrzynia śmiga bez zarzutu już kilka lat. |
|
|
|
 |
roolerugs
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2019 Posty: 6 Skąd: Głogów
|
Wysłany: 10-11-2019, 11:48
|
|
|
Okazało się że wąż od skrzyni jest pęknięty...Wlałem olej to wylał się od razu po odpaleniu auta...Wymienię wąż dzisiaj albo jutro i dam znać czy auto chodzi poprawnie |
_________________ RoolerUgs |
|
|
|
 |
|