Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ojej w ukladzie chlodzenia
Autor Wiadomość
lk300 
Nowy Forumowicz

Auto: opel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 17-11-2019, 15:56   Ojej w ukladzie chlodzenia

Trasa ok 60 km zapalila sie kontrolka od ładowania. Dziś rano komputer-zero błędów, otwieram maske , lewa strona koło zbiorniczka zarypana olejem, sam zbiornik i chłodnica brązowo od oleju. Nie zauważyłem podwyzszonej temperatury silnika ani innych objawow. Chyba trzeba stawiać na pęknięta glowice lub uszczelke czy jest możliwość ze olej dostał sie przez chłodnice oleju??
 
 
5darek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 d-id 150kM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 185
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-11-2019, 17:51   

Jest taka możliwość że poszło przez chłodniczkę oleju. Miałem takie zdarzenie w mazdzie 323. Cały silnik rozebrany a winna była chlodniczka oleju. Objawów nie dawała podczas sprawdzania sprężarką w wiadrze z wodą, a dopiero po przykręceniu do bloku silnika.
 
 
klapek 
Forumowicz

Auto: V80 Alpine Edition
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2017
Posty: 150
Skąd: Kwidzyn
Wysłany: 19-11-2019, 14:01   

W dużej chłodnicy płynu chłodzącego jest usytuowana chłodniczka ale oleju AT - nie silnika.
Jeśli poziom w skrzyni jest prawidłowy, to chłodnica jest ok i zostaje podniesienie głowicy.
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 20-11-2019, 10:19   

A jaki jest poziom oleju w silniku ??
Czy spada bo o tym nie piszesz.
Ważne również jest skuteczne pozbycie się oleju z układu chłodzenie. Jest to trudne do zrobienia by go w 100% usunąć. Zwykłe środki komercyjne nie zbyt sobie radzą.
Ale mam na to sposób.
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
lk300 
Nowy Forumowicz

Auto: opel
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lut 2012
Posty: 12
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 10-01-2020, 12:40   

Głowica ściągnięta sprawdzona ciśnieniowo oraz oględziny uszczelki wszystko ok ,tak samo chlodniczka oleju. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły gdzie może być nieszczelność. 3 litry oleju gwałtownie uciekło do układu chłodzenia. Sprawdzamy jeszcze turbine ale kończą się pomysły??
 
 
5darek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi ASX 1.8 d-id 150kM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 185
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10-01-2020, 14:29   

Miałem taki przypadek w maździe chłodniczka przepuszczała olej kiedy była przykręcona do bloku, a pod ciśnieniem ze sprężarki w wiadrze wody trzymała szczelność....
w grę wchodzi głowica blok chłodniczka i uszczelka skoro wykluczasz blok głowicę i uszczelke odpowiedź jest tylko jedna....
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-01-2020, 08:53   

Jeśli głowica oleju jest ok to na 100% chłodnica oleju.
Ona puszcza olej po nagrzaniu się silnika.
Pamiętaj że w układzie olejowym ciśnienia oleju dochodzi do 6 bar.
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 17-01-2020, 07:58   Re: Ojej w ukladzie chlodzenia

lk300 napisał/a:
Trasa ok 60 km zapalila sie kontrolka od ładowania. Dziś rano komputer-zero błędów, otwieram maske , lewa strona koło zbiorniczka zarypana olejem, sam zbiornik i chłodnica brązowo od oleju. Nie zauważyłem podwyzszonej temperatury silnika ani innych objawow. Chyba trzeba stawiać na pęknięta glowice lub uszczelke czy jest możliwość ze olej dostał sie przez chłodnice oleju??

Czesio jest tak ze przyczyna jest nieszczelna chłodniczka oleju ktora zamontowana jest zboku bloku.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.