 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CS3A 1.6] Regulacja sprzęgła i siły wspomagania. |
Autor |
Wiadomość |
eclip2
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS3A 1.6 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 5 Skąd: Kostry
|
Wysłany: 17-11-2019, 20:41 [CS3A 1.6] Regulacja sprzęgła i siły wspomagania.
|
|
|
Witam!
Posiadam Lancera CS 1.6 już od jakiegoś czasu. Jestem bardzo zadowolony bezawaryjności i prostoty auta, z dwoma "ale".
Mianowicie bardzo przeszkadza mi praca sprzęgła, które bierze od końca i dość duży opór kierownicy przy skręcaniu.
Sprzęgło jest dość świeże i jestem na 99% pewien że wspoma nie jest uszkodzona.
I tu mam do Was pytanie: Czy da się w jakiś sposób dokonać regulacji sprzęgła i siły wspomagania kierownicy?
Będę wdzięczny za jakiekolwiek odpowiedzi.
Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
FredPL
Forumowicz
Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 211 Skąd: Przemyśl / Rzeszów
|
Wysłany: 17-11-2019, 22:54
|
|
|
Bierze od końca to znaczy, że bierze Ci nisko czy wysoko? Ja u siebie wymieniałem sprzęgło tydzień lub dwa temu (ale w 2.0) bo łapało wysoko i teraz łapie dużo szybciej przy czym sam skok sprzęgła jest dość krótki.
Co do wspomagania, możesz spróbować wymiany płynu wspomagania i/lub paska. Regulacji tam raczej nie ma ale naciągnięty pasek bądź zużyty płyn może być problemem. Jak nie, to pompa wspomagania może zaczyna już siadać, jaki przebieg? |
_________________ Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM |
|
|
|
 |
eclip2
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer CS3A 1.6 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2014 Posty: 5 Skąd: Kostry
|
Wysłany: 18-11-2019, 15:28
|
|
|
Dzięki za szybką odpowiedź
Sprzęgło bierze wysoko. Na pierwszych biegach przy dynamicznej jeździe trzeba się skupić, żeby autem nie szarpnęło.
Możesz napisać na jakie sprzęgło wymieniłeś? Ja u siebie mam Aisina.
Przebieg niewielki, trochę ponad 160k i raczej prawdziwy, bo wnętrze łącznie z fotelami wygląda jak nowe.
Spróbuję najpierw najprostszego sposobu i jak znajdę trochę czasu to wymienię płyn.
Oczywiście dam znać czy to coś dało. |
|
|
|
 |
FredPL
Forumowicz
Auto: Lancer VII Kombi 2.0 2006 LPi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lis 2014 Posty: 211 Skąd: Przemyśl / Rzeszów
|
Wysłany: 18-11-2019, 16:07
|
|
|
Ja wsadziłem do siebie komplet produkcji Exedy, u mnie wysoko łapało + czasem miałem problem z wyjęciem biegu. Okazało się, że tarcza się kończyła, a tłumiki drgań skrętnych się rozpadły. Teraz łapie zauważalnie niżej i nie mam już problemów ze zmianą biegów. |
_________________ Jest - Lancer VII Wagon 2006 2.0 135KM + LPi
Było - VW Golf 4 1.9 TDI 90KM @ 110KM
Było - Carisma II Avance 2002 1.9 DI-D HP 115KM |
|
|
|
 |
|
|