Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG? |
Autor |
Wiadomość |
Michal243
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16-11-2019, 14:22 Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG?
|
|
|
Mam pytanie jaki wybrać najlepiej silnik do LPG outlander który najlepszy najtrwalszy?
Pozdrawiam proszę o pomoc
chodzi mi z jakim silnikiem najlepiej pod lpg najlepiej kupiś pierwszą generacje około 2006 r
2.0 2,0turbo czy 2,4 mivec? |
Ostatnio zmieniony przez Michal243 16-11-2019, 16:42, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
KrzysiekC
Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Paź 2018 Posty: 75 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 16-11-2019, 14:55
|
|
|
Każdy jest dobry jeśli jest zadbany. |
_________________ Krzysiek CarMitsu |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 16-11-2019, 16:05
|
|
|
Każdy jest dobry pod warunkiem prawidłowego montażu i serwisowania instalacji LPG. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
luk2501
Forumowicz
Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2016 Posty: 175 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 16-11-2019, 16:59
|
|
|
Na pewno najlepszy będzie w kolejności 2,0 i 2,0t następnie 2,4. Pierwsze dwa są bezobsługowe jeżeli chodzi o regulację zaworów. |
|
|
|
 |
Michal243
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16-11-2019, 17:26
|
|
|
ok dzięki chodzi mi o trwałość żywotność słyszałem że nivec 2,4 ma zmienne fazy rozrządu a 2,0 za mułowaty turbo taczej wystrzegłbym się by zniwelować koszty a regulacja zaworów chyba nie problem co 40 tys około ??
pozdro
[ Dodano: 16-11-2019, 18:12 ]
proszę o wypowiedzi dzięki z góry |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 16-11-2019, 19:05
|
|
|
Jak kupisz turbo zadbane to nie powinieneś mieć z nim żadnych problemów. Jeśli boisz się o turbinę to twoje obawy są niepotrzebne. Ale wszystko zalezy od egzemplarza. Czy wolnossący jest mułowaty? Tak, jadąc w pięć osób z bagażami pod sam sufit. Ja mam i na moje potrzeby jest ok. Decydując się na 2.4 to tak jak zauważono, trzeba regulować zawory. Fakt nie jest to jakiś problem, ale spalanie porównywalne z 2.0 turbo przemawia na korzyść tego drugiego. Wybór należy do Ciebie. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
Michal243
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 16-11-2019, 22:15
|
|
|
mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD?
[ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by było z nim najmniej problemów |
|
|
|
 |
luk2501
Forumowicz
Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2016 Posty: 175 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 17-11-2019, 14:20
|
|
|
Sanki tył i przód, nadkola tył, w przed lifcie lampy przód (klosze), zawieszenie z tyłu, sprężarka klimatyzacji czy się załącza. Napęd jest nie do zdarcia. A silnik najmniej generujący kosztów to 2,0 136km. |
|
|
|
 |
jaroo0
Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 165 Skąd: BHA
|
Wysłany: 17-11-2019, 14:33
|
|
|
Michal243 napisał/a: | mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD?
[ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by było z nim najmniej problemów |
Kucasz pod auto i jak widzisz cos takiego, wał, idacy wzdłuż tłumika oznacza że to Outlander 4x4
https://is.link/Pm7 |
|
|
|
 |
Michal243
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-11-2019, 18:03
|
|
|
proszę podpowiedzieć czy napęd na tył jest ok czy zbyteczny jezdzę na ryby trochę po dołach czy przyda się czy w outlanderze on z tyłu jest słaby kolega mówił że czytał ze w outlanderze to na tył zbędne bo jest bez blokady i zbyteczny?a polift od jakiego roku się zaczyna i miesiąca lepiej kupić przedlift czy polift dzięki z góry za odpowiedz.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
luk2501
Forumowicz
Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2016 Posty: 175 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: 17-11-2019, 18:19
|
|
|
Każda złotówka wydana na napęd 4x4 w Outlanderze jest tego warta. Nawet auta terenowe nie mają blokad, mało tego dużo z nich to auta tylnonapędowe z dołączanym napędem na przód i tylko w błocie lub na śniegu można go używać. Napęd taki zapinasz dodatkową dźwignią i jak masz automaty na przodzie to napęd zapnie się sam jak sprzęgięłka ręczne trzeba wyjść przekręcić ruszyć i masz napęd 4x4. Uwierz mi mam z tym styczność nie tylko z samochodami ale i innymi pojazdami 4x4 z blokadami i jazda po czarnym z blokadami powoduje wypadanie plomb w zębach bo takie są wibracje. Taki napęd jaki ma outlander jest niezastąpiony do codziennego użytku plus (ryby, grzyby itp itd.) |
Ostatnio zmieniony przez luk2501 18-11-2019, 20:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Michal243
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 17-11-2019, 22:15
|
|
|
mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim
realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ |
|
|
|
 |
jaroo0
Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 02 Gru 2010 Posty: 165 Skąd: BHA
|
Wysłany: 17-11-2019, 22:33
|
|
|
Michal243 napisał/a: | mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim
realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ |
Jak biegi bedziesz zmieniac do przy max 3tys obrotow to stednio z 12lpg.
To nie jest tanie auto jak zwykły sedan
Szukaj wersji turbo, wtedy będzie 4x4 a na ryby z łódka dojedziesz i wyjedziesz a radość z jazdy odzwierciedli twoje spalanie. Jezeli szukasz ekonomicznego wozidla co mowia ze pali do 10l lpg, to nie Outlandera |
|
|
|
 |
Bzyk_R1
Mitsumaniak Outlanderowiec

Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy Dołączył: 02 Sie 2016 Posty: 5359 Skąd: Pińczów TPI
|
Wysłany: 17-11-2019, 22:46
|
|
|
Zapraszam do czytania forum technicznego 1 generacji, tam jest odpowiedź na większość pytań bo tutaj robi sie multiwątek i w sumie nie wiadomo o czym. Nie słuchaj tego "co kolega czytał" gdzieś tam tylko poczytaj i posłuchaj posiadaczy modelu. Zajrzyj też na kanał YT do mnie, sporo się dowiesz o wersji turbo, ale i o liftach, kosztach plusach i minusach modeli 1 generacji. |
_________________ Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.
Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?
STOP HYBRID GO LPG |
|
|
|
 |
Michal243
Nowy Forumowicz
Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019 Posty: 10 Skąd: Polska
|
Wysłany: 19-11-2019, 21:10
|
|
|
proszę o pomoc ile może kosztować naprawa regeneracja turbo chciałem zapytać abywiedziećjaki koszt bymnie czekał jak by padła.
pozdro |
|
|
|
 |
|