Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG?
Autor Wiadomość
Michal243 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 16-11-2019, 14:22   Outlander I - Jaki silnik najlepszy do LPG?

Mam pytanie jaki wybrać najlepiej silnik do LPG outlander który najlepszy najtrwalszy?
Pozdrawiam proszę o pomoc
chodzi mi z jakim silnikiem najlepiej pod lpg najlepiej kupiś pierwszą generacje około 2006 r
2.0 2,0turbo czy 2,4 mivec?
Ostatnio zmieniony przez Michal243 16-11-2019, 16:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
KrzysiekC 
Forumowicz

Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2018
Posty: 75
Skąd: Gdynia
Wysłany: 16-11-2019, 14:55   

Każdy jest dobry jeśli jest zadbany.
_________________
Krzysiek CarMitsu
 
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 16-11-2019, 16:05   

Każdy jest dobry pod warunkiem prawidłowego montażu i serwisowania instalacji LPG.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 16-11-2019, 16:59   

Na pewno najlepszy będzie w kolejności 2,0 i 2,0t następnie 2,4. Pierwsze dwa są bezobsługowe jeżeli chodzi o regulację zaworów.
 
 
Michal243 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 16-11-2019, 17:26   

ok dzięki chodzi mi o trwałość żywotność słyszałem że nivec 2,4 ma zmienne fazy rozrządu a 2,0 za mułowaty turbo taczej wystrzegłbym się by zniwelować koszty a regulacja zaworów chyba nie problem co 40 tys około ??
pozdro

[ Dodano: 16-11-2019, 18:12 ]
proszę o wypowiedzi dzięki z góry
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 16-11-2019, 19:05   

Jak kupisz turbo zadbane to nie powinieneś mieć z nim żadnych problemów. Jeśli boisz się o turbinę to twoje obawy są niepotrzebne. Ale wszystko zalezy od egzemplarza. Czy wolnossący jest mułowaty? Tak, jadąc w pięć osób z bagażami pod sam sufit. Ja mam i na moje potrzeby jest ok. Decydując się na 2.4 to tak jak zauważono, trzeba regulować zawory. Fakt nie jest to jakiś problem, ale spalanie porównywalne z 2.0 turbo przemawia na korzyść tego drugiego. Wybór należy do Ciebie.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Michal243 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 16-11-2019, 22:15   

mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD?

[ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by było z nim najmniej problemów
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 17-11-2019, 14:20   

Sanki tył i przód, nadkola tył, w przed lifcie lampy przód (klosze), zawieszenie z tyłu, sprężarka klimatyzacji czy się załącza. Napęd jest nie do zdarcia. A silnik najmniej generujący kosztów to 2,0 136km.
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 17-11-2019, 14:33   

Michal243 napisał/a:
mam prośbe na co zwrócić ogólnie uwagę przy zakupie outlandera I ?JAK SPRAWDZIĆCZYMA NAPĘD NA 4 KOŁA NAPRZYKŁAD?

[ Dodano: 17-11-2019, 12:11 ]
może jeszcze ktoś doradzić jak z tymi silnikami pod lpg jaki kupić by było z nim najmniej problemów


Kucasz pod auto i jak widzisz cos takiego, wał, idacy wzdłuż tłumika oznacza że to Outlander 4x4
https://is.link/Pm7
 
 
Michal243 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 17-11-2019, 18:03   

proszę podpowiedzieć czy napęd na tył jest ok czy zbyteczny jezdzę na ryby trochę po dołach czy przyda się czy w outlanderze on z tyłu jest słaby kolega mówił że czytał ze w outlanderze to na tył zbędne bo jest bez blokady i zbyteczny?a polift od jakiego roku się zaczyna i miesiąca lepiej kupić przedlift czy polift dzięki z góry za odpowiedz.

pozdrawiam
 
 
luk2501 
Forumowicz

Auto: outlander I 2,0 16v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Paź 2016
Posty: 175
Skąd: podkarpacie
Wysłany: 17-11-2019, 18:19   

Każda złotówka wydana na napęd 4x4 w Outlanderze jest tego warta. Nawet auta terenowe nie mają blokad, mało tego dużo z nich to auta tylnonapędowe z dołączanym napędem na przód i tylko w błocie lub na śniegu można go używać. Napęd taki zapinasz dodatkową dźwignią i jak masz automaty na przodzie to napęd zapnie się sam jak sprzęgięłka ręczne trzeba wyjść przekręcić ruszyć i masz napęd 4x4. Uwierz mi mam z tym styczność nie tylko z samochodami ale i innymi pojazdami 4x4 z blokadami i jazda po czarnym z blokadami powoduje wypadanie plomb w zębach bo takie są wibracje. Taki napęd jaki ma outlander jest niezastąpiony do codziennego użytku plus (ryby, grzyby itp itd.)
Ostatnio zmieniony przez luk2501 18-11-2019, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Michal243 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 17-11-2019, 22:15   

mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim

realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ
 
 
jaroo0 
Forumowicz


Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 165
Skąd: BHA
Wysłany: 17-11-2019, 22:33   

Michal243 napisał/a:
mam pytanie i dzięki za odpowiedzi wszystkim

realnie ile pali na lpg 2,0 136km outlander I ŚREDNIO JAZDA RACZEJ TROCHĘ MIASTO TROCHĘ TRASA PÓŁ NA PÓŁ


Jak biegi bedziesz zmieniac do przy max 3tys obrotow to stednio z 12lpg.
To nie jest tanie auto jak zwykły sedan

Szukaj wersji turbo, wtedy będzie 4x4 a na ryby z łódka dojedziesz i wyjedziesz ;) a radość z jazdy odzwierciedli twoje spalanie. Jezeli szukasz ekonomicznego wozidla co mowia ze pali do 10l lpg, to nie Outlandera :)
 
 
Bzyk_R1 
Mitsumaniak
Outlanderowiec


Auto: O1T LSRG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 02 Sie 2016
Posty: 5359
Skąd: Pińczów TPI
Wysłany: 17-11-2019, 22:46   

Zapraszam do czytania forum technicznego 1 generacji, tam jest odpowiedź na większość pytań bo tutaj robi sie multiwątek i w sumie nie wiadomo o czym. Nie słuchaj tego "co kolega czytał" gdzieś tam tylko poczytaj i posłuchaj posiadaczy modelu. Zajrzyj też na kanał YT do mnie, sporo się dowiesz o wersji turbo, ale i o liftach, kosztach plusach i minusach modeli 1 generacji.
_________________
Gdy obowiązek wezwie mnie,
Tam wszędzie, gdzie się pali,
Ty mi, o Panie, siłę daj,
Bym życie ludzkie ocalił.


Lekki Samochód Ratowniczo Gaśniczy: 300+KM/500+Nm http://forum.mitsumaniaki...1489343#1489343 ターボアウトランダー
Legenda we własnym garażu: http://forum.mitsumaniaki...1502384#1502384
Sprzątam i pilnuję porządku w dziale Outlandera. Czasem zdarza mi się kogoś wycinać...
ZAPRASZAM DO ODWIEDZENIA I SUBSKRYPCJI MOJEGO KANAŁU NA YT
https://www.youtube.com/c...sgoaAdLHmEnzUrg A czy Ty Gość już subskrybujesz?

STOP HYBRID GO LPG
 
 
Michal243 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Lis 2019
Posty: 10
Skąd: Polska
Wysłany: 19-11-2019, 21:10   

proszę o pomoc ile może kosztować naprawa regeneracja turbo chciałem zapytać abywiedziećjaki koszt bymnie czekał jak by padła.
pozdro
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.