 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[C61A 1.3] Montaz centralnego zamka |
Autor |
Wiadomość |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 11-04-2007, 13:47 [C61A 1.3] Montaz centralnego zamka
|
|
|
Witajta!
Na poczatku: tak, uzylem "Szukaj" i znalazlo mi jeno tematy jak naprawic fabryczny zamek.
Moje pytanie to jak wstawic centralny zamek, jeden z tych "uniwersalnych", dostepnych w sklepach moto? Technicznie dalbym rade go zamontowac, ale jak podlaczyc to do zasilania? Czy wymaga to jakis powazniejszych przerobek?
Dodam, ze nie mam ani elektr. szyb, ani lusterek, wiec w drzwiach nie mam zadnych kabli.
Jak sie zapatrujecie na taka przerobke?
PS: Zamek ma 2x master (przod) + 2x slave (tyl). |
_________________
 |
Ostatnio zmieniony przez akbi 30-05-2007, 18:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 15:10
|
|
|
montaz centralnego zamka jest bardzo prosta ja montowałem w swoim colcie centralny zamek 2 tyg temu i bez problemu wszystko poszło . awiec tak kupujesz sobie centralny zamek np na allegro za 100zł tam masz 4 siłowniki wiaske kabli sterownik i 2 piloty
1. demonujesz tapicerke w drzwiach
2. ciągniesz kable , najlepiej w rogach pod tapicerkom pociag tak by siłownik maste był w twoich drzwiach
3montujesz siłowniki w drzwiach , to banalnie proste tylko zamontuj tak by dało sie otwozyc okno
4.podpinasz siłowniki pod kable
5.sterownik montujesz na przodzie lewej strony auta obok bezpieczników
6 zasilanie ciagniesz albo od radia ( niezadobry pomysł chyba ze niemasz radia) ,albo od bespieczników ,lub wysoko nad bespiecznikami biegnie gruba wiazka kabli tam podobno jest jakis wolny kabel pod kturego mozesz sie podpiac ,(tak wyczytałem na forum ,ale niesprawdzałem )
7. sprawdzasz czy wszystko działa skrecasz autko i gotowe
[ Dodano: 11-04-2007, 15:18 ]
http://www.allegro.pl/ite...lota_4d_fv.html
tutaj jest centralny z 2 masterami i 2 sleve
kierunkowskazy podłaczasz sobie pod swiatła awaryjne ( tak ja zrobiłem ) lub w llewym progu biegna kable od kierunków (wyczytałem na forum ale niesprawdzałem)
siłowniki wystarczom ci o uciagu 3,5 kg |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-04-2007, 15:33
|
|
|
Ważna sprawa - zamontuj siłowniki tak, żeby nie było możliwości wcieknięcia do nich wody....... central wtedy zimą skutecznie blokuje dostęp do auta....... Po zainstalowaniu 2 kompletów uważam, że najlepszym rozwiązaniem jest zakup ori siłowników - cena porównywalna, a jakość wykonania nie..... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 11-04-2007, 17:14
|
|
|
Dzieki, Panowie, naprawde jestem zobowiazany.
Mam jednak jeszcze kilka pytac, zanim sie wezme do demontazu tapicerki:
1. Nie ma zadnego kanalu (gietkiej gumowej rurki) do puszczenia kabli miedzy drzwiami a buda, a nie bardzo mnie sie widza wiszace luzem kable, wychodzace spod tapicerki w drzwiach i wchodzace pod wykladzine. Jak by to rozwiazac?
2. Jak pociagnac kable do tylnych drzwi? Pod wykladzina wzdloz progow? Do tego - jak rozumiem - wystarczy odkrecic plastikowe ochraniacze nadprozy? Czy tu takze gole kable beda wychodzily spod wykladziny i wchodzily pod tapicerke w drzwiach?
3. Zasilanie. No z moim radiem raczej wolalbym sie nie rozstawac , wiec dumam nad podlaczeniem tego gdzies kolo bezpiecznikow. damianrally, wspomniales, ze jest gdzies tam wolny kabel zasilajacy - czy moze ktos z Drogich MManiakow wie cos na ten temat? Czy to jest +12V?
Sam zamek juz mam: jak pisalem, ma 2xM + 2xS, centralka ma wyprowadzenie na alarm i pilota (ale sa "not included" ). Zamek dziala "od bolca", czyli MAster reaguje na ruch samego bolca (nie jest podlaczony bezposrednio do zamka). Wszystkie silowniki maja sprzegla, wiec (jak twierdzil sprzedawca) nie zamarzaja i nie stawiaja oporu.
Zaciekawil mnie jeszcze ten ori zamek, o ktorym pisal Bartek - ciekawe, czy da sie go zamontowac w aucie, gdzie nie bylo wczesniej takiego wynalazku...
Dzieki za pomoc! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-04-2007, 17:28
|
|
|
Bez najmniejszego problemu - wiązki drzwi, siłowniki, cięgła, moduł, bezpiecznik i gotowe. Bez używania wiertarki, lutownicy, rzeźbienia w przewodach......
[ Dodano: 11-04-2007, 17:29 ]
A kwestia zamarzania - zależy głównie od Ciebie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 18:39
|
|
|
pkt 1 kable do drzwi pociąg najlepiej w jakimś przewodzie w czymś co by go ochraniało przed przetarciami tak żeby nie został naruszony podczas zamykania drzwi ,w drzwiach i w bocznej belce (do kturych masz przykrecone drzwi)masz takie zaslepki które sie wyjmuje i można pociągnac tam kabel do wnetrza autka
pkt2 przed pontazem kabli do auta rozłóz je sobie na zewnatrz rozplataj tak rzeby puzniej wiedziec gdzie ktury do jakich drzwi masz pociagnac ,odkrącasz te plastikowe ochraniacze nadproży i ciągniesz je do tylnich drzwi
pkt3co do podpiecia mozesz sie jeszcze podpiać pod zapalniczke ja wybrałem podpiecie pod bespieczniki wziołem miernik i tak gdzie było +12Vpodpiełem ,ale bede chcial go podpiac pod ten kabel nad bespiecznikami ( jak go pierwszy znajdziesz odemnie daj znac ) |
|
|
|
 |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 14-04-2007, 10:54
|
|
|
Dobra, dzisiaj po pracy biore sie za montaz tego zamka.
Mam tylko cicha nadzieje, ze nie spale przy tym polowe elektryki w aucie.
Tak przy okazji - ostatnio mialem duzy problem z odpieciem tapicerki w drzwiach. Wiem, ze jest mocowana na 3 sruby i zatrzaski. Czy ktos ma jakis tajniacki patent jak to odpiac by na pewno nie zepsuc? |
_________________
 |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2007, 22:57
|
|
|
Optic, tam nic niezepsujesz musisz sie poprostu obchodzic z tym delikatnie jak z kobietom , bodajrze trzy sruby masz na dole drzwi jednom duzom zakrytom zaslepkom pod uchwytem do zamykania drzwi ,jednom małom przy regulaci lusterka , a reszta to wszystko na zatrzaski . ( mysle ze to wszystkie srubki ) ja jak montowałem to nic niespaliłemm głuwnie niezrób zadnego zwarcia |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21939 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-04-2007, 23:35
|
|
|
damianrally napisał/a: | bodajrze trzy sruby masz na dole drzwi | Nie trzy tylko dwie. Pod uchwytem od zamyknia drzwi. damianrally napisał/a: | jednom duzom zakrytom zaslepkom pod uchwytem do zamykania drzwi | Zgadza się. damianrally napisał/a: | jednom małom przy regulaci lusterka | Zgadza się.
Zatrzaski odpinaj pojedyńczo chwytając tapicerkę jak najbliżej zatrzasku. Wtedy energicznie szarpnij. Tapicerka w Colcie jest dość solidna i od razu nie pęknie. |
|
|
|
 |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 27-04-2007, 15:56
|
|
|
Hej,
No mialem ostatnio kilka dni wolnego i postanowilem zajac sie tymi drzwiami.
Na cale szczescie dalem sobie rade z zatrzaskami. Juz wiem w czym tkwil problem - nie dostrzeglem srubki kolo lusterka, ukrytej pod zaslepka. Pozostale sie zgadzaja: jedna mala w klamce pod klapka, dwie w uchwycie. Strasznie mocno trzymaly te zatrzaski, bo te atrapy nie byly chyba jeszcze nigdy wczesniej zdejmowane...
Po zdjeciu tapicerki wymienilem sobie bez problemu lusterka (na elektryczne - teraz szukam tapicerki do drzwi lewy przod z konsola), bo stare mialem polamane (ktos mi na parkingu zaczepil) i strasznie swiszczaly przy predkosci pow. 180km/h. i zabralem sie do rozkminiania zamka centralnego.
I tu poleglem.
Primo, wydawalo mi sie (i nadal nie jestem przekonany) ze dostalem w zestawie jakby zbyt malo elementow. Tzn. sa 4 silowniki ze sprzeglem (2x master + 2x slave), pelne okablowanie, komplet srubek i... cosie. Wybaczcie, ale nie siedze zawodowo w branzy i nic mi sie nie nasuwa na mysl, do czeko owe kawalki powyginanego metalu moga sluzyc. Sprobuje zatem je zwizualizowac:
1. Druty 4 szt. - dlugosci ok. 20 cm, z jednej strony zegiete w haczyk, a z drugiej proste. Jak mniemam haczykiem zaczepia sie w oczko silownika, ale ten prosty koniec w co wetknac - nie mam pojecia. Do zamka od wewnatrz nie ma jak tego podczepic. To ma w cos uderzac, czy jak?
2. Malutkie metalowe kostki z kanalikami i dziurkami 4 szt - najbardziej mi to pasuje na prowadnice w/w drutow, ale moge sie mylic.
3. Male "klipsy" jak niegdys klamerki do prania z blachy sprezynujacej 4 szt. - Maja tez dziwne dziurki: na jednym "listku" jest okragla dziurka, a na drugim szczelinka. Nicholery nie mam pojecia do czego moga sluzyc, chociaz sprawdzalyby sie jako spinacze do papieru...
4. Plaskie sztabki z podluznymi szczelinami 4 szt. - Osobiscie wykorzystalbym je do zamocowania samych silownikow, ale po co montowac silowniki do owych sztabek, a te sztabki dopiero do konstrukcji drzwi?
No i w koncu moje definitywne pytanie: jak te wysiegniki udalo Wam sie zamontowac do drzwi? Do ktorych otworow w drzwiach je przymocowac? Osobiscie jestem sklonny opracowac ten temat za pomoca wiertarki i wiertla do metalu, ale zapytac fachowcow nie zaszkodzi - a nuz sa jakies specjalne predesygnowane tajemne dziurki w tych chromolonych drzwiach, do ktorych pasuja te silowniki jak ulal?
Dzieki z gory za pomoc!
[ Dodano: 27-04-2007, 16:32 ]
Idiota ze mnie:
http://punto.autokacik.pl...alarm_i_cz.html
I dla potomnych jeszcze jeden link:
http://www.unomania.repub...ntral_zamek.htm
Ten drugi opis jest dokladniejszy, natomiat pierwszy z nich zawiera swietne fotki montazu.
Ale nadal nie wiem do czego blaszki-spinacze do papieru.
Mysle ze mozna je spokojnie potraktowac klasycznym zurem prawoskretnym kombinowanym.
Pochwalony! |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 27-04-2007, 22:46
|
|
|
Optic napisał/a: | 1. Druty 4 szt. - dlugosci ok. 20 cm, z jednej strony zegiete w haczyk, a z drugiej proste. Jak mniemam haczykiem zaczepia sie w oczko silownika, ale ten prosty koniec w co wetknac - nie mam pojecia. Do zamka od wewnatrz nie ma jak tego podczepic. To ma w cos uderzac, czy jak?
2. Malutkie metalowe kostki z kanalikami i dziurkami 4 szt - najbardziej mi to pasuje na prowadnice w/w drutow, ale moge sie mylic.
3. Male "klipsy" jak niegdys klamerki do prania z blachy sprezynujacej 4 szt. - Maja tez dziwne dziurki: na jednym "listku" jest okragla dziurka, a na drugim szczelinka. Nicholery nie mam pojecia do czego moga sluzyc, chociaz sprawdzalyby sie jako spinacze do papieru...
4. Plaskie sztabki z podluznymi szczelinami 4 szt. - Osobiscie wykorzystalbym je do zamocowania samych silownikow, ale po co montowac silowniki do owych sztabek, a te sztabki dopiero do konstrukcji drzwi? |
Ad 1 i 2: Właśnie sobie odpowiedziałeś, przez te kanaliki w kostkach przeprowadza się cięgno zamka i drut z zestawu, wtedy działanie siłownika zamyka i otwiera zamek
Ad 4: po to żeby nie musieć wiercić dziury idealnie w miejscu gdzie nie ma blachy, tylko sobie gdzieś gdzie jest i wyregulować położenie siłownika na owalnych otworach |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 28-04-2007, 12:05
|
|
|
tomusn napisał/a: | Ad 1 i 2: Właśnie sobie odpowiedziałeś, przez te kanaliki w kostkach przeprowadza się cięgno zamka i drut z zestawu, wtedy działanie siłownika zamyka i otwiera zamek
|
No, dzieki, tomusn. Nie wpadlem tylko na to wczesniej, ze za ich pomoca trzeba spiac oba druty.
Ok, jesli dzisiaj rozwiaze problem przeprowadzenia kabli miedzy drzwiami a rama (nie mam przelotek ani mieszkow), to jutro bede mial ten zamek. Wszystko obdokumentuje.
Obawiam sie wiec, ze bez wiertarki sie nie obejde... |
_________________
 |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3974 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 28-04-2007, 18:18
|
|
|
w razie problemów pytaj użytkownika Bartek_NKM |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Optic
Mitsumaniak 00693/KMM :)

Auto: Gal EA2A A/T K-tronik Prestige
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Mar 2007 Posty: 149 Skąd: bardziej na południe
|
Wysłany: 30-04-2007, 11:21
|
|
|
Uff...
No to zrobione.
W sumie najwiecej problemow mialem z drobiazgami i to wylacznie dlatego, ze kierowalem sie niedoskonalym opisem, dot. Fiata Uno.
Gdy bede mial mozliwosc, umieszcze fotki, jak polaczylem ciegna. W sumie dosc latwo bylo podoginac druty. Zmylil mnie jeden z opisow, ktory polecil zdemontowanie zamka z drzwi. 3 sruby puscily szybko, ale naszarpalem sie z wyjeciem tego cholerstwa z drzwi. Okazalo sie ze niepotrzebnie, wiec pozostalych juz nie wyjmowalem. Wypiecie samego ciegna (idacego do bolca) to kwestia odpiecia takiego plastikowego zatrzasku i odhaczenia ciegna z zamka. Banal. Odpiecie i zapiecie ciegna trwa sekunde!
Miski sa - jak sie przekonalem - stworzone wrecz dla majsterkowiczow! Wszedzie mnostwo przestrzeni: w drzwiach nie bylo problemu zeby znalezc miejsce dla silownikow i nawet przy opuszczonej szybie bylo jeszcze tyle przestrzeni, ze spokojnie moglem dlon wlozyc, by srubki podokrecac. Ponadto, w drzwiach jest pelno dziur i dziureczek, wiec latwo podmontowac rozne rzeczy i popodpinac kable. Bardzo mile mnie zaskoczylo mnostwo przestrzeni pod rozmaitymi wytloczkami: np. pod kokpitem, po lewej stronie, kolo skrzynki bezpiecznikow, plastikowa wytloczka spokojnie pomiescila centralke zamka i caly nadmiar kabli. Dodatkowo bardzo latwo bylo podpiac zasilanie do pudelka bezpiecznikow.
I tu kolejne zaskoczenie: damianrally proponowal podpiecie sie pod zapalniczke. Ta jednak nie dostaje napiecia, jesli jest wyjety kluczyk ze stacyjki. Jest za to oddzielny obwod dla zamka centralnego i - zdawaloby sie - tylko on dostaje napiecie sprzed stacyjki (i jest juz zabezpieczone 15A bezp.). Pewnie ten "dodatkowy" kabel +12V, o ktorym pisal damian, to wlasnie obwod zamka.
Prowadzenie kabli tez nie jest trudne (gdy zdemontuje sie plastiki z nadprozy i wytloczki kolo przednich nadkoli (trzymaja sie na 1 zatrzasku) i na srodkowym slupki (jest tylko nalozona na slupek, bez zadnych zatrzaskow ani srubek - trzymaja ja wspomniane plastiki na nadprozach). Ktos mnie wczesniej wystraszyl, ze trzeba bedzie rozbierac kokpit, a tymczasem smialo mozna podpiac wiazke pod kokpitem, chowajac ja za krawedzia. Jest do czego podpinac. Ogolnie polecam podwiazywanie dosyc gesto (zwlaszcza nad pedalami), wiec dobrze sie wyposazyc na poczatek w caly worek kabelbindy (czy opasek, jak to sie mowi w wielkim swiecie). Mi poszedl caly worek - 25szt.
Ogolnie z calosci mojej roboty jestem zadowolony, choc mam jeden drobny szkopul - jeden master mi nie wyzwala, dziala tylko jako slave. Pewnie ma walniety pstryczek, ale sprawdze to jak bede mial voltomierz.
Dzieki wszystkim za pomoc i cierpliwosc!
[ Dodano: 21-05-2007, 12:17 ]
Dobra, dorzucam dokumentacje, zeby zamknac juz temat montowania centrala w tym wozie.
Jesli na przyszlosc ktos bedzie chcial to zrobic - sluze pomoca!
1. Najpierw zaopatrzylem sie w to:
Najwazniejsze w tym wszystkim okazaly sie kabelbindy - poszedl mi caly woreczek, a i tak pod koniec kladzenia kabli musialem oszczedzac i podwiazywac tylko tam, gdzier bylo to juz niezbedne. Zwlaszcza polecam geste podwiazywanie nad pedalami, pod deska. Te blaszki z dziurkami tez okazaly sie nieocenione.
2. Silownik na przod, po dokreceniu uchwytow prezentowal sie w ten dumny sposob (to jest silownik na lewy przod - na prawe drzwi poszlo oczywiscie lustrzane odbicie):
3. Ciegna polaczylem tak:
Tu nieoceniony okazal sie marker, by trafic zaciskiem na odpowiednia wysokosc ciegna, bo stopien wygiecia drutu idacego od silownika mierzylem juz po zamontowaniu silownika (bo nie znalem wczesniej dokladnych odleglosci). A wiec podoginalem drut i markerem na ciegnie zaznaczylem miejsce, do ktorego siegal - tam potem przykrecilem zacisk:
4. Po zamontowaniu silownika z przodu, od srodka wygladalo to tak:
A od zewnatrz - tak:
Tu drobna uwaga: mocujac na tych dziurkach silownik nie przeszkadza szybie, a ponadto jest dokladnie w plaszczyznie ciegna od bolca, wiec pracuje rownolegle do niego. Nie przewidzialem tylko, ze moje perforowane blaszki, ktore sluzyly jako uchwyt, beda wadzic wnece z kieszenia w tapicerce drzwi. Dopiero przy montarzu tapicerki to dostrzeglem i musialem wgiac ta blaszke kombinerkami. Polecam jednak na przyszlosc krotsze blaszki (te byly po prostu za dlugie - wystarczylo 6cm dlugosci).
5. Tak wygladaly silowniki z uchwytami na tyl - banalnie proste:
A zamontowalem je tak:
Tu idealnie pasowaly juz gotowe dziury w dzwiach. Trzeba bylo tylko kable polaczyc odwrotnie, bowiem silownik musial ciagnac drut by otworzyc drzwi.
I jeszcze zblizenie na polaczenie ciegien:
6. Centralka i kable idealnie pomiescily sie tu:
Jest tam przestrzeni tyle, ze jeszcze niejedno mozna zmiescic. I do tego blisko skrzynki bezpiecznikow!
7. Mase przykrecilem do jakiejs najblizszej sruby, widocznej na tej fotce w centrum kadru:
8. Kable na tyl poszly wzdluz progow, pod plastikowymi ochraniaczami:
I pod ochraniaczem centralnego slupka, prosto do otworu pod uszczelka:
9. Nadmiar kabla ladnie pospinalem wewnatrz drzwi:
Et voila! |
_________________
 |
|
|
|
 |
marjusz
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1,5 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 3 Skąd: c-n
|
Wysłany: 20-08-2009, 17:42
|
|
|
Bardzo fajnie opisane, a czy montował ktoś już do centrala oryginalnego zdalne sterowanie tzn otwieranie drzwi pilotem po podłączeniu sterownika /szukałem w wyszukiwarce ale nie znalazłem/
chciałbym wiedzieć jaki sterownik najlepiej kupić
i jak go podłączyć z istniejącym fabrycznie centralnym zamkiem |
|
|
|
 |
|
|