Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 3.0 V6] Naped S-AWC w outlanderze
Autor Wiadomość
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 29-05-2018, 17:14   [II 3.0 V6] Naped S-AWC w outlanderze

Mam taki napęd w swoim outlanderze, czym się fizycznie różni on od zwykłej wersji.
Bo, co robi już wiem. https://blog.pgd.pl/mitsubishi-s-awc-w-czym-tkwi-sekret-lancera-evo/
Jaki olej do red. i dyfra nalać? Taki sam jak do zwykłej wersji? Np. MOTUL GEAR 300 LS ?
 
 
vavoom 
Forumowicz

Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 357
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-06-2018, 18:09   

S-AWC z Outlandera nie ma nic wspólnego z tym z Evo.
Outlander ze zwykłym AWC ma otwarty przedni dyfer, z S-AWC ma elektronicznie szperowany. Reszta taka sama.





 
 
barzuc 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander II 2.2 MI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 63
Skąd: Poznań
Wysłany: 12-06-2018, 20:58   

Oleje z "LS" w nazwie są zazwyczaj przeznaczone do przekładni / mostów z LSD (Limited Slip Differetntial) i ze względu na dodatki zawarte w oleju nie jest najlepszym pomysłem do wersji bez tego rozwiązania, chyba że producent auta wskazuje inaczej.
_________________
Teraz: Mitsubishi Outlander II 2.2 DID MIVEC
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 13-06-2018, 15:12   

To jaki olej tutaj zalać? Czytałem na tym forum że ludzie do zwyłej wersji najczęściej leją MOTUL GEAR 300 LS 75W90 zarówno do dyfra jak reduktora. Wchodzi po 0,6l do jednego i drugiego.

Czym się różni otwarty przedni dyfer od elektronicznie szperowanego? Olej taki sam? Taka sama ilość? Jak często wymieniać?
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 13-06-2018, 17:49   

Jeżeli to Twój ulubiony olej to możesz spokojnie zalać. Lepkość odpowiednia i normę GL-5 spełnia. Nic więcej nie trzeba.

W tym samochodzie oba dyferencjały są klasyczne.
Elektronicznie sterowane sprzęgła mają własny, niewymienialny olej.
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 13-06-2018, 18:32   

Nie jest ulubiony :) sugerowałem się że inni na forum go używają, że taki dobry chyba. Jak często taki olej się wymienia? To moje pierwsze 4x4.
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 13-06-2018, 18:53   

Wymiana wg. różnych źródeł to co 30-60 tys.km / lub 3 lata.
Przekładnia hipoidalna jest specyficzna i wymaga częstszej wymiany niż te w skrzyni biegów.
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 13-06-2018, 19:13   

A w skrzyni jak często się wymienia?
 
 
PIOTR_FOTO 
Forumowicz


Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 152
Skąd: Łuków
Wysłany: 11-01-2020, 08:05   

Ostatnio natknąłem się na ofertę Outlandera II z silnikiem 3.0 V6 i też miał napęd S-AWC. Czy wszystkie Outlandery II z jednostką V6 miały S-AWC? Bo do tej pory myślałem, że mają AWD (2D-4D-Lock)
 
 
Moody 
Forumowicz

Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Kwi 2015
Posty: 403
Skąd: Wielkopolska, PNT
Wysłany: 11-01-2020, 20:37   

S-AWC w O2 i O3 były jako opcja.
Tylko w PHEV to standard - ale to inna bajka.
 
 
kazik70 
Forumowicz


Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 147
Skąd: Łęczna
Wysłany: 06-02-2020, 18:51   

W outlanderze II czytałem że tylko wersja GT ma napęd S-AWC i jest to standard dla tej opcji.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.