[II 3.0 V6] Naped S-AWC w outlanderze |
Autor |
Wiadomość |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
|
|
|
 |
vavoom
Forumowicz
Auto: ex-ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2011 Posty: 357 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 12-06-2018, 18:09
|
|
|
S-AWC z Outlandera nie ma nic wspólnego z tym z Evo.
Outlander ze zwykłym AWC ma otwarty przedni dyfer, z S-AWC ma elektronicznie szperowany. Reszta taka sama.
 |
|
|
|
 |
barzuc
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander II 2.2 MI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 63 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12-06-2018, 20:58
|
|
|
Oleje z "LS" w nazwie są zazwyczaj przeznaczone do przekładni / mostów z LSD (Limited Slip Differetntial) i ze względu na dodatki zawarte w oleju nie jest najlepszym pomysłem do wersji bez tego rozwiązania, chyba że producent auta wskazuje inaczej. |
_________________ Teraz: Mitsubishi Outlander II 2.2 DID MIVEC |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 13-06-2018, 15:12
|
|
|
To jaki olej tutaj zalać? Czytałem na tym forum że ludzie do zwyłej wersji najczęściej leją MOTUL GEAR 300 LS 75W90 zarówno do dyfra jak reduktora. Wchodzi po 0,6l do jednego i drugiego.
Czym się różni otwarty przedni dyfer od elektronicznie szperowanego? Olej taki sam? Taka sama ilość? Jak często wymieniać? |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 403 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 13-06-2018, 17:49
|
|
|
Jeżeli to Twój ulubiony olej to możesz spokojnie zalać. Lepkość odpowiednia i normę GL-5 spełnia. Nic więcej nie trzeba.
W tym samochodzie oba dyferencjały są klasyczne.
Elektronicznie sterowane sprzęgła mają własny, niewymienialny olej. |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 13-06-2018, 18:32
|
|
|
Nie jest ulubiony sugerowałem się że inni na forum go używają, że taki dobry chyba. Jak często taki olej się wymienia? To moje pierwsze 4x4. |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 403 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 13-06-2018, 18:53
|
|
|
Wymiana wg. różnych źródeł to co 30-60 tys.km / lub 3 lata.
Przekładnia hipoidalna jest specyficzna i wymaga częstszej wymiany niż te w skrzyni biegów. |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 13-06-2018, 19:13
|
|
|
A w skrzyni jak często się wymienia? |
|
|
|
 |
PIOTR_FOTO
Forumowicz

Auto: Galant 2.5V6 i PajeroII 3.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Cze 2011 Posty: 152 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 11-01-2020, 08:05
|
|
|
Ostatnio natknąłem się na ofertę Outlandera II z silnikiem 3.0 V6 i też miał napęd S-AWC. Czy wszystkie Outlandery II z jednostką V6 miały S-AWC? Bo do tej pory myślałem, że mają AWD (2D-4D-Lock) |
|
|
|
 |
Moody
Forumowicz
Auto: Peugeot 4007 2.2 HDI 156KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Kwi 2015 Posty: 403 Skąd: Wielkopolska, PNT
|
Wysłany: 11-01-2020, 20:37
|
|
|
S-AWC w O2 i O3 były jako opcja.
Tylko w PHEV to standard - ale to inna bajka. |
|
|
|
 |
kazik70
Forumowicz

Auto: Outlander II GT 3.0 V6 2011r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 30 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 06-02-2020, 18:51
|
|
|
W outlanderze II czytałem że tylko wersja GT ma napęd S-AWC i jest to standard dla tej opcji. |
|
|
|
 |
|