Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa wspomagania - konektor elektryczny
Autor Wiadomość
typhoon50 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 3,2 DID Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 15-01-2020, 12:20   Pompa wspomagania - konektor elektryczny

Witam,

Po wymontowaniu pompy wspomagania przez wyciek ze zbiorniczka pompy wspomagania (3,2 DID, koło zębate), zacząłem się zastanawiać do czego służy przyłącze elektryczne na tej pompie?
Czy jest to czujnik ciśnienia, czy może siłownik regulujący ciśnienie, np w zależności od prędkości pojazdu?
Czy pompa obsługuje coś więcej niż układ kierowniczy może stabilizacje jazdy?

Mowa o 48121A na zdjęciu.

<a href=https://zapodaj.net/bf6c05e991d4d.jpg.html>1KvKesg.jpg</a>

Poszukam jeszcze w Haynes Manual, ale może ktoś z forumowiczów ma wiedzę na ten temat.
Z góry dzięki

[ Dodano: 15-01-2020, 13:41 ]
typhoon50 napisał/a:
Witam,

Po wymontowaniu pompy wspomagania przez wyciek ze zbiorniczka pompy wspomagania (3,2 DID, koło zębate), zacząłem się zastanawiać do czego służy przyłącze elektryczne na tej pompie?
Czy jest to czujnik ciśnienia, czy może siłownik regulujący ciśnienie, np w zależności od prędkości pojazdu?
Czy pompa obsługuje coś więcej niż układ kierowniczy może stabilizacje jazdy?

Mowa o 48121A na zdjęciu.

<a href=https://zapodaj.net/bf6c05e991d4d.jpg.html>1KvKesg.jpg</a>

Poszukam jeszcze w Haynes Manual, ale może ktoś z forumowiczów ma wiedzę na ten temat.
Z góry dzięki


Z tego co znalazłem w instrukcji serwisowej wynika, że jest to czujnik ciśnienia, który aktywuje się przy zbyt dużym ciśnieniu w układzie.

Standard value: 1.5-2.0 MPa (213-284 Ibs.) - wartość przy ktorej powinien się aktywować
Standard value: 0.7-1.2 MPa (100-171 Ibs.) - wartość przy której powinien się deaktywować

Czy ktoś może to potwierdzić?
 
 
seb100 
Forumowicz

Auto: Pajero III 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Wrz 2018
Posty: 59
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25-03-2022, 12:18   

Jak poradziełeś sobie z tym wyciekiem, jest jakiś zestaw uszczelnień do tej pompy albo masz może rozmiar oringu który uszczelnia zbiorniczek płynu bo u mnie też jest wyciek?
 
 
typhoon50 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3 3,2 DID Long
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 6
Skąd: Poznań
Wysłany: 26-03-2022, 13:21   

Cześć, nie wiedziałem jak długo pompa chodziła na sucho więc zdecydowałem się na oddanie do regeneracji. Cała naprawa kosztowała mnie w 2019 550zł.
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.