 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Montaz zawieszenia przód Pajero Sport V 3.0 99 rok |
Autor |
Wiadomość |
MAX-315
Forumowicz
Auto: MITSUBISHI PAJERO SPORT V3.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Gru 2009 Posty: 97 Skąd: PADEW NARODOWA
|
Wysłany: 11-02-2020, 18:07 Montaz zawieszenia przód Pajero Sport V 3.0 99 rok
|
|
|
Witam wszystkich
Panowie i Panie rozbierałem zawieszenie z przodu czyli sciąganie wachaczy górnre dolne odkrecone drązki skretne
i teraz składanie ja mysle ze skrecanie na gotowo czyli sztywno ma sie odbywac na opuszczonym aucie na kołach czyli ma stac na ziemi nie na podnosniku
najpierw mam ustawic na drązkach skretnych wysokosc zawieszenia i puzniej dokrecac sruby wachaczy juz na gotowo (mocno)
czy sie myle i niema zadnej reguły skrecania zawieszenia
Pozdrawiam Max |
|
|
|
 |
polhrab
Nowy Forumowicz
Auto: PAJERO SPORT 3.0 V6 2001r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Paź 2019 Posty: 2 Skąd: Puławy
|
Wysłany: 12-02-2020, 09:32
|
|
|
Ogólnie zasada skręcania zawieszenia jak na mocno jest na posadowionym aucie, żeby zlikwidować wszelkie nienaturalne naprężenia. czesto są problemy z tulejami jak skręcisz je na sztywno na podnośniku poźniej w terenie je rozwala |
_________________ I się poszło, mówili terenówka za dychę:D |
|
|
|
 |
KamilŚ
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport 3.0 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2020 Posty: 6 Skąd: Grajewo
|
Wysłany: 27-02-2020, 21:33
|
|
|
Z tego co wiem od kolegi mechanika, do jeśli chodzi o sworznie, to wielkiego znaczenia to nie ma. Ale już tuleje, to jak kolega wyżej pisał. Na opuszczonym aucie |
|
|
|
 |
|
|