[4G13 i 4G92] regulacja luzu zaworów |
Autor |
Wiadomość |
VanDerBoost
Nowy Forumowicz
Auto: '78 G-Body V8 TH350
Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: Czosnuw/Nowy Dwur
|
Wysłany: 17-10-2008, 09:45 [4G13 i 4G92] regulacja luzu zaworów
|
|
|
Dzień dobry,
niestety nigdzie nie znalazłem czy silniki 4G13 i 4G92 mają hydraulikę zaworową, czy regulację płytkową. Znalazłem tylko że 4G93 SOHC miał płytki, a DOHC – hydraulikę.
Będę wdzięczny za informacje.
pozdrawiam. Rudolf Van Der Boost |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24303 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-10-2008, 10:13
|
|
|
w obu przypadkach regulacja jest reczna - zadnych plytek, tylko srubokret i giety klucz oczkowy 12mm (+ szczelinomierz oczywiscie) |
|
|
|
 |
VanDerBoost
Nowy Forumowicz
Auto: '78 G-Body V8 TH350
Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 2 Skąd: Czosnuw/Nowy Dwur
|
Wysłany: 17-10-2008, 10:31
|
|
|
Dziękuję. Plusik |
|
|
|
 |
zibii [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2008, 20:15
|
|
|
Witam!
Podłączę się do tematu. Czy ustawianie zaworów wiąże się zawsze z wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów. Jeśli tak, gdzie można takową dostać bo na allegro nie widzę. (czy tylko aso?) |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 15-11-2008, 20:25
|
|
|
zibii napisał/a: | Witam!
Podłączę się do tematu. Czy ustawianie zaworów wiąże się zawsze z wymianą uszczelki pod pokrywą zaworów. Jeśli tak, gdzie można takową dostać bo na allegro nie widzę. (czy tylko aso?) | Wszystko zależy od tego, w jakim stanie jest dotychczasowa uszczelka. Jeśli w bardzo dobrym, można zostawić starą. |
|
|
|
 |
Qbatcz
Mitsumaniak life is good!!

Auto: colt cj0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 136 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 08-12-2008, 20:06
|
|
|
a orientuje się ktoś może ile kosztuje taka regulacja??
bo mnie to też czeka |
_________________ jak mogę to pomogę.. jak nie.. to nie
Piszę poprawnie po polsku.
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24303 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-12-2008, 21:04
|
|
|
zalezy gdzie, ja biore 50 zl |
|
|
|
 |
Marino
Mitsumaniak żółte niepozorne

Auto: Colt CJ0 1.3 twenty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 13 Mar 2007 Posty: 320 Skąd: Łęczna
|
Wysłany: 02-01-2009, 10:04
|
|
|
Witam wszystkich mam pytanie.
Po zerwaniu paska rozrządu i remoncie głowicy po ilu km udać się na regulację zaworów? ubytków oleju niby nie ma, ale mam przejechane dopiero 300 km od remontu, 160k przebiegu ogółem, spadku mocy też nie zauważyłem, kłopoty z odpalaniem na zimnym tak jak były tak i są... |
_________________ Pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
czarny avant
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-12-2009, 23:32
|
|
|
Witajćie jeśli mogę spytać interesóje mnie jaki luz ustawić na zimnym silniku na ssących i wydechowych
na ciepłym mam takie dane:
ssące na 0,20 mm
wydech na 0,25 mm
Pozdrawiam
czarny a... |
|
|
|
 |
dlamer [Usunięty]
|
Wysłany: 17-12-2009, 08:33
|
|
|
Na zimnym ustaw o 0,05 mniejsze ale koniecznie ustaw je ponownie z powyższymi wartościami po rozgrzaniu silnika |
|
|
|
 |
czarny avant
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: PL
|
Wysłany: 17-12-2009, 18:15
|
|
|
Witka dzięki za ustawienia czy to tak jest z książki podane:-) czy na hybił trafił Pozdrawiam
Czarny a
[ Dodano: 17-12-2009, 18:20 ]
ogólnie dobry kolego zmieżyłem ciśnienie i szok!!! 1 ma 2bary ;2-3;3-3;4;5 liczę że zaworów nikt nieustawiał od nowości a ma nakulane podobno 230tyś jeśli masz kolego może shemat ustawiania w 4g13 rozrządu to bym prosił może na pasku to przeskoczyło !!!! i teraz ma niedomkniete zawory w miejscu gdzie powinny być zamkniete powiem że sprawdzałem zegarem i gaz był do dechy czyli prawidłowo przepustnica otwarta na maxa była:-) jeśli to nie pasek i zawory to będzie problem .Czekam na informacje dziękuję
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 17-12-2009, 18:41
|
|
|
czarny avant, z działu download ściągnij sobie serwisówkę do twojego silnika. Jam są wszystkie dane na temat twojego silnika |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
czarny avant
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: PL
|
Wysłany: 17-12-2009, 19:09
|
|
|
Klego Londolut jakąś instrukcje użytkowania ściągnełem lecz nie mogę znaleść nic z rozżądem mógłbyś wkleić link do tego opisu jestem tu nowy i jeszcze troszke zagubiony,przepraszam za problem .
Pozdrawiam
Czarny a... |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
|
|
|
 |
czarny avant
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: PL
|
Wysłany: 17-12-2009, 19:41
|
|
|
Dzięki znalazłem i mam kolejne pytanie czemu przy opisie głowicy są czarne strzałki i białe(konturowane ) ? czy to zbieg okoliczności czy to coś oznacza?? |
|
|
|
 |
|