[Cari 1.8 GDI] Nie można podłączyć się z komputerem |
Autor |
Wiadomość |
Aicemon
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2020 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-04-2020, 14:53 [Cari 1.8 GDI] Nie można podłączyć się z komputerem
|
|
|
Witajcie, od pewnego czasu mam pewien problem. Zakupiłem jakoś w styczniu Carisme 1.8 gdi z 2000r.
Po pewnym czasie zapaliła mi się kontrolka SRS(Poduszki), po próbie podłączenia go pod komputer(byłem z tym u 3 mechaników) i żaden z nich nie mógł się do niego podłączyć.
Odkryłem również że jak próbuje się z nim połaczyć komputerowo to na panelu w samochodzie przy łaczeniu zapal się kontrolka Check Engine. Komputer wtedy nie może się z nim połączyć a na panelu kontrolka Check Engine gaśnie
Miał ktoś może kiedyś podobny problem i udało mu sięz tym uporać? |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 821 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 20979 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 16-04-2020, 15:14
|
|
|
Możliwe, że trzeba wymrugać błędy, choć nie wiem czy srs też wymruga .
Tutaj masz temat diagnostyki za pomocą spinacza (zworki):
https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=1981&start=0
Co do kontrolki srs to najszybciej skasujesz w ASO za pomocą MUT3.
Oczywiście najpierw należy usunąć usterkę (powód zapalenia) . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Aicemon
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2020 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 16-04-2020, 15:18
|
|
|
Bardziej to się martwię tym że nie można się podłączyć pod komputer i czy ktoś miał podobną sytuacje bo nie wiem czy przypadkiem sprzedawca nie wymyślił jakiegoś triku z kabelkami tak aby auto jeździło i skręcało ^^ |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 16-04-2020, 15:38
|
|
|
Napisz jakim to interfejsem próbowałeś się łączyć. W Twoim przypadku jest kluczowy rok produkcji auta. Jeśli był to interfejs typu ELM327 to w Miśkach starszych niż 2001 nie ma szans, u Ciebie z tańszych sposobów działa jedynie kabel VAG KKL na czipie FTDI232 od starszych autek ze stajni VW oraz program Evoscan którym podejrzysz parametry pracy silnika i skasujesz błędy silnika. Aby jednak to zadziałało to musisz zrobić zworkę po między pinami 1 i cz w złączu OBD tak jak się mostkuje w celu sprawdzenia błędów. Tu masz temat o interfejsie i programie https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568 Z SRS najlepiej ASO i MUT. |
|
|
|
 |
|